Yups , Carmen heeft t zuipen niet van een vreemdequote:
doe jij dat nooit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Urquhart het volgende:
Morgen ligt Carmen zelfs met drank in bed
vond het ook lief gedaan van Dave, Lindsey helemaal zenuwachtigquote:
glaasje champy in bed, niets mis mee als je eens een leuk ontbijt wilt hebben /geven ofzoquote:
Yups dat zag ik ook gisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
Maar als je vergaat van de pijn, lijkt drank me nou niet 123 de beste oplossing. En zag ik nu Debby ook al aan een glas champagne zitten? En ze is nog wel zwanger.
Ze zenden nu seizoen 4 uit. Deze bevat 40 afleveringen, en RTL zit nu ongeveer op aflevering 20.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Urquhart het volgende:
Over Bompa gesproken...hoe lang zit hij er nog eigenlijk in tot zijn overlijden wat betreft de afleveringen op rtl7?
Dankquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze zenden nu seizoen 4 uit. Deze bevat 40 afleveringen, en RTL zit nu ongeveer op aflevering 20.
In seizoen 5, tegen het einde ervan overlijdt Bompa, ook dat seizoen telt 40 afleveringen,
Nou, ik vind hem in elke aflevering echt zo lui als een varken (tenminste, wat ze van hem in beeld brengen). De aflevering begint heel vaak als Sam nog in bed ligtquote:
HIj is ook vaak laat thuis hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:31 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem in elke aflevering echt zo lui als een varken (tenminste, wat ze van hem in beeld brengen). De aflevering begint heel vaak als Sam nog in bed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |