abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76552871
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft die journaliste nog wat te melden of heeft ze gewoon 4 maanden koffie gehaald, kamerstukken gekopieerd en bij Geert op schoot gezeten?

[ afbeelding ]
Als het Alberto Stegeman was geweest die een legerbasis in was gekomen dan was hij de held geweest.
pi_76553094
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk ook helemaal niet dat dat taktiek is. Daarvoor komen de onwetendheid en de stunteligheid te authentiek over.
Inderdaad. Kijk naar een Sietse Fritsma, zo'n man is toch moeilijk serieus te nemen. Hij was laatst te gast bij P&W en ging in discussie over de Israel/Palestina-kwestie. De onzin die zo'n man vervolgens uitkraamt. Werkelijk om te huilen.

Om over zijn partijgenoten maar niet te spreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76553689
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Normale mensen bij de PVV? Hoax!
Zal wel een teleurstelling voor je zijn Koos.
pi_76553866
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zal wel een teleurstelling voor je zijn Koos.
Absoluut niet. Ik weet namelijk dat het gelul is. Die journalist heeft zich gewoon laten inpalmen en haar objectiviteit uit het oog verloren.
pi_76554396
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik weet namelijk dat het gelul is. Die journalist heeft zich gewoon laten inpalmen en haar objectiviteit uit het oog verloren.
Dat zal het vast wel zijn nu zij niet in jouw straatje schrijft. Als ze negatief had geschreven had je vast precies hetzelfde gezegd

*poef* zeepbel uitelkaar.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 10:31:30 #131
137949 Disana
pi_76554486
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat zal het vast wel zijn nu zij niet in jouw straatje schrijft. Als ze negatief had geschreven had je vast precies hetzelfde gezegd

Ik denk dat haar beschrijvingen juist aan bepaalde verwachtingen gaan voldoen. Niemand had werkelijk verwacht dat er hakenkruisen aan de muur hangen.
pi_76555633
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Altijd afgaan op je eigen instinct en observaties. Wanneer ik een PVV'er in een praatporgramma zie dan vraag ik me werkelijk af of diegene ze wel allemaal op een rijtje heeft.

Dat deze figuren onderling normaal met elkaar kunnen communiceren, mag overigens geen verrassing heten. Persoonlijk had ik ook niet verwacht dat men elkaar zou groeten met de Hitler-groet op het Wilders hoofdkantoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')