quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
Huh, dit is een email van een leraar
Bij nader inzien een heel chill mailtje!
[..]
Nee joh, hoe kóm je erbijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Statistiek?
Klinkt tenminste zoals ons eerste college
Nee, het is zachte crème. Zo ziet het er op de foto niet uit, het lijkt wel alsof ze het met een vork hebben zitten te bewerken, ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die binnenkant ziet eruit als schuimgebakachtig iets. Is dat het niet?
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook dedenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kóm je erbij.
Sorry, die was te obvious.
Niet krassen schatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AAAAARGH, dit doet me denken aan examen vwo wiskunde a1,2![]()
![]()
KRASKRASKRAS
Daar had ik overigens wel een 5,5 op. Wat mijn gemiddelde nog lekker om hoog trok
Johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Statistiek?
Klinkt tenminste zoals ons eerste college
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook deden
Je hebt zelf toch ook HBO gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook deden
Wij hadden nog geluk dat we GR mogen gebruiken, de jaren die na ons komen mogen dat niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Joh
Ik heb statistiek geleerd zonder rekenmachine, ik vond het al zo irritant en langdradig![]()
Gister heb ik een GR gekocht, nu doe ik alles in 10 seconden
Nog steamy stories?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet krassen schat.
Ik had van tevoren berekend dat ik een 1,8 mocht halen voor een 4 op m'n lijst (dan zou ik geslaagd zijn, als dat de enige voldoende was), maar ik had toch gewoon een 6, dankzij mijn wiskundebijleslerares
.
Ja, maar ik had echt nog nooit van het vak statistiek gehoord op het hbo.quote:
Ik vind statistiek juist nog al HBO'erig. In ieder geval wel de suffe uitschrijf sommen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomen.
Ze was een jaar of 50-55 en ze praatte net als Ushi, dus neenquote:
Hey, ga je groente eens halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomen.
Bummerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze was een jaar of 50-55 en ze praatte net als Ushi, dus neen. Wiskundeleraressen kunnen bovendien onmogelijk sexy zijn
.
Dat is wel weer waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
O en statistiek is helemaal niet stom! Het is heel leuk als je het snapt, dat geeft echt een ultieme bevrediging.
Meisje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die verhalen wil jij sowieso echt niet horen, meisje.
Ja 'meisje' ja, of wou je soms beweren dat je een 'mevrouw' bent?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meisje?Ik kan wel wat handelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |