abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76451273
Gefeli Kwak!
'
Ennnn the bitch is back in Amsterdam! Het is zo ongeveer -1 graden binnenshuis

Heb ik wat gemist?
Zometeen ff bijlezen.
pi_76451309
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli kwak .

En PF . Staat je goed! Was je docent echt helemaal niet onder de indruk of las ik dat nou verkeerd?

Zo en dan nu sporten. Kijken of ik het volhou .
Je las het verkeerd !!
pi_76451436
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef Laureline het volgende:
Hoi! Waar zijn de andere vroege vogels? Sigme moet toch inmiddels wel brood gebakken, een uur met de kat op schoot gezeten , 10 km gerend en een lamsrollade gebraden hebben!
. Niet op diwodo . Op diwodo sta ik om 5 uur op, douche, eet de brinta waarvoor mijn liefste de melk heeft warmgemaakt en daarna een kopje espresso en dan vertrek ik om kwart voor zes zonder de computer te hebben aangeraakt.
Nog 4 maanden, en dan wordt alles weer anders. Eerst maar eens een maandje werkloos denk ik zo, en daarna hoop ik iets dichterbij te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76451548
D&D, is Borkum niet een leuk uitstapje? D'r rijdt met regelmaat een bus vanaf Centraal en het is weer eens wat anders dan het Nederlands wad.
http://www.borkum.nl/
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:54:46 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76451629
God, ik ben echt een megamuts Kom er net achter dat ik m'n bananen óók in de AH heb laten liggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76451685
faler !
Ja doei.
pi_76451739
Vandaag alweer een braaf lijstje. En jezus wat heeft dat gezond doen snel effect bij mij Ik voer met gemak de moeilijkste zakelijke telefoongesprekken die ik de hele vacantie heb ontdoken, werk snel en efficiënt en heb een afschuwelijk goed humeur. En als ik ben opgestaan ben ik nog maar een kwartier katterig, in plaats van de halve dag! Onbegrijpelijk dat ik wéét dat het zoveel oplevert, maar dat ik het dan toch telkens weer laat versloffen

O: ananas yoghurt grapefruitsap mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer, appel
L: broodje kroket
T: gerookte kipfilet met komkommer, yoghurt
D: 4 ons roerbakgroente met ham en gebakken ei
T: kwark met vanilleyoghurt
Zo!
pi_76451892
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef Laureline het volgende:
Vandaag alweer een braaf lijstje. En jezus wat heeft dat gezond doen snel effect bij mij Ik voer met gemak de moeilijkste zakelijke telefoongesprekken die ik de hele vacantie heb ontdoken, werk snel en efficiënt en heb een afschuwelijk goed humeur. En als ik ben opgestaan ben ik nog maar een kwartier katterig, in plaats van de halve dag! Onbegrijpelijk dat ik wéét dat het zoveel oplevert, maar dat ik het dan toch telkens weer laat versloffen

O: ananas yoghurt grapefruitsap mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer, appel
L: broodje kroket
T: gerookte kipfilet met komkommer, yoghurt
D: 4 ons roerbakgroente met ham en gebakken ei
T: kwark met vanilleyoghurt
Zo!
Prachtige lijst! Die kroket . Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw .
pi_76452059
Een kantoordaglijst:
  • Brinta
  • 4 roggebrood met pindakaas
  • 1 gerookte kipfilet (250gr)
  • 1 echte Bossche bol afgeslagen
  • Avondeten: ovenschotel van tortillachips, kidneyboven, bruine bonen, lamsgehakt, tomatenpuree
  • Toe: 1 banaan met een flinke schep custardvla
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    pi_76452159
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
    God, ik ben echt een megamuts Kom er net achter dat ik m'n bananen óók in de AH heb laten liggen .
    En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zeker
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:04:41 #186
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76452244
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef sigme het volgende:

Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw .

Wel eens! Tof lijstje, Lau

Ik ben de afgelopen weken alleen maar aan het hongerlappen Ik heb overal en nergens zin in en ik heb nog geen twee boterhammen achter de kiezen of ik heb al zin in een derde Wot ees happening to meee.

Desalniettemin heb ik me tot nu toe goed aan mn lijstje gehouden, al is de champignonsoep verandert in een snee brood met een plakje worst
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:05:42 #187
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76452325
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef sigme het volgende:

• Heldin!

Jouw lijstje herinnerde me er trouwens aan dat ik roggebrood moet meenemen, dan kan ik weer roggebrood met pindakaas eten
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_76452410
    Mijn lijstje van vandaag!

O: vitalinea
    T: 1 boterham rosbief
    T: cup a soup tomaat crème
    L: 1 pistolet filet americain
    T: 2 kiwi's
    T: 1 boterham humus
    D: 2 wraps met kip, zo'n mixje, blikje mais/kidneybonen en salsa hot.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_76452516
    Bossche bollen

Ook lekker; Utrechtse Domtorentjes Ik hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk

dinsdag 5 januari 2010 @ 20:13:09 #190
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76452786
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
    Bossche bollen

Ook lekker; Utrechtse Domtorentjes Ik hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk

[ afbeelding ]
    Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76452810
    'trusten slankies!
    pi_76452824
    Huh, dit is een email van een leraar

Bij nader inzien een heel chill mailtje !
    quote:
    Hoi,

Nee sorry, die heb ik niet en ben ook verbaasd dat de antwoorden niet even geregeld zijn. Zou iemand anders doen, ik heb nu totaal geen tijd om dat alsnog te fiksen. Desalniettemin: het tentamen geeft een goed beeld van wat je te wachten staat, behalve vraag 1 en 3 of zo, want die theorie hoefde niet dit jaar. Neem alsjeblieft de vragen uit de BPO door, mochten er één of twee vragen uit het oefententamen je echt dwars zitten, mail dan maar, dan zeg ik het antwoord wel.
    Geloof me: als je je rekenmachine nu beheerst en vooral de lineaire regressie, want die komt immers in hoofdstukken 2 en 3 aan de orde, dan ben je echt een heel eind. Daarnaast bij de kansberekeningen opletten op de ballen zonder en met teruglegging en de kansberekeningsopgaven met minstens en precies. Hfst 1 meer op theorie letten, dus ordinaal en zo, daarnaast gewoon gemiddelde en standaarddeviatie en weten wanneer je de populatie neemt en de steekproef.
    Heb je alle bovenstaande door? Dan haal je een acht.

Gr.
    pi_76452844
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
    Bossche bollen

[ afbeelding ]
    Nog nooit eerder gezien maar ziet er lekker uit
    Ik heb trouwens ook nog nooit een Bossche Bol op.....voorlopig maar even zo houden
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:14:09 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76452851
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zeker
    Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)

Edit: En even een voor het geval iemand denkt dat ik geïrriteerd ben nu
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76452887
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)
    Je bent de enige die we kennen die ze drinkt! Vandaar!
    pi_76452915
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit! .
    Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrème
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.

Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor
    pi_76452923
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
    Huh, dit is een email van een leraar

Bij nader inzien een heel chill mailtje !
    [..]
    Statistiek?
    Klinkt tenminste zoals ons eerste college
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:15:46 #198
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_76452944
    quote:
  • Goed zo!

Hier is de wc nog steeds verstopt . Vanavond dus maar weer naar mijn vriend, zodat ik naar de wc kan voordat ik ga slapen en zodra ik wakker word .
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_76452948
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heldin!

Jouw lijstje herinnerde me er trouwens aan dat ik roggebrood moet meenemen, dan kan ik weer roggebrood met pindakaas eten
    roggebrood vind ik zo fiess

maar, nu ga ik aan de studie... tenminste, aan de essay
    Ja doei.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:16:18 #200
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76452968
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrème
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.

Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor
    Die binnenkant ziet eruit als schuimgebakachtig iets. Is dat het niet?
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')