Heb geen zin om mijn mobieltje elke keer uit mijn zak te vissen als ik wil weten hoe laat het is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:37 schreef hexenwind het volgende:
Wie draagt er in godsnaam nog een horloge anno 2010. Zo volkomen overbodig.
Nee man, deze juist nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:58 schreef captainkid het volgende:
[..]
Geen fan van. Ziet er uit als een kermis ding
Ik heb wat op horloge forums rond gekeken maar daar lijkt het wel of de helft met horloges van boven de ¤500 rond loopt. En vervolgens maar blijven herhalen dat zo'n horloge wel nodig is want wijkt maar af 1 seconde per week, gaat nooit stuk, etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las eerst een interview van een horlogeverkoper voor de rijkste der aarde, die droeg zelf een swatch van een paar tientjes. Zijn klanten kochten die horloges toch niet om te weten hoe laat het was.
Heb ik ook altijd! Ben ik te laat, omdat mijn horloge een seconde achter liep!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:15 schreef captainkid het volgende:
[..]
Ik heb wat op horloge forums rond gekeken maar daar lijkt het wel of de helft met horloges van boven de ¤500 rond loopt. En vervolgens maar blijven herhalen dat zo'n horloge wel nodig is want wijkt maar af 1 seconde per week, gaat nooit stuk, etc.
Gaat natuurlijk gewoon om een duur horloge te willen hebben.
Breitlingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:33 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zoiets wel iets hebben, alleen iets buiten je budget denk ik.
Draag zelf alleen nooit een horloge, ik ga me er altijd aan irriteren en hem overal af doen
Ach, wees eerlijk. Als man kun je nu eenmaal niet zoveel sieraden dragen als de dames (bepaalde types als Liberace uitgezonderd). Dus kun je best een duur horloge kopen. Als ik optel wat mijn vrouw in haar sieradenlaatje heeft liggen dan is mijn horloge (Hugo Boss) helemaal zo duur nog niet, en ik draag 'm bijna elke dag. Dus in perspectief valt het allemaal best mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:15 schreef captainkid het volgende:
Gaat natuurlijk gewoon om een duur horloge te willen hebben.
Sorry, maar wat een faal verkoper! Dan heb je echt geen liefde voor het vak. Horloges zijn gewoon prachtige, zeer ingewikkelde machientjes. Ik vind ze fascinerend en echt vet mooi. Niet om te pimpen, maar gewoon omdat ze geniaal zijn. Als je als horloge verkoper met een Swatch van een paar tientjes loopt, heb je er echt geen zak van begrepenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las eerst een interview van een horlogeverkoper voor de rijkste der aarde, die droeg zelf een swatch van een paar tientjes. Zijn klanten kochten die horloges toch niet om te weten hoe laat het was.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:44 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Breitling![]()
Da's alleen voor voertballers, john de wolf types en travolta.
Een Patek Philippe, laat je tenminste zien dat je naast geld ook over smaak beschikt.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |