ze kreeg eerst 7 voedingen van 100 ml flesvoeding, dan meldde ze zich al na 1,5 uur. Sinds dinsdag geven we haar 130 ml en dan had ik zoiets van, dan zijn 7 voedingen te veel. Opzich lijkt dat wel wat beter te gaan 130 ml. Als we eerder gaan geven dan gaat het ritme weg en drinkt ze onregelmatig. Morgen moeten we naar het consultatiebureau, mss dat zij iets meer weten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik maak uit je posting op dat het niet echt een probleem is omdat ze vanzelf ophoudt na 5 minuten? Waarom wil je dat laatste uur trouwens rekken?
Zo klein kun je haar echt nog niet verwennen, alleen veel liefde en warmte geven. Ze heeft maanden bij jou in je buik gezeten, dus het is niet heel raar dat ze nu ook nog graag bij je is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:22 schreef Bucko het volgende:
ja...ik moet het eens anders benaderen denk ik dan. Ik wil haar niet 'verwennen" door haar telkens op te pakken. Word er soms een beetje radeloos van dat als ik dnek dat alles in orde is(dus eten, luier etc) dat ze dan toch gaat huilen..ik heb weinig geduld!
dankjewel voor de reacties alvast...
Ik begrijp je gevoel wel. Ivan kan niet alleen in slaap vallen, dus ik help hem er altijd mee. Ik vind het moeilijk om het gevoel te onderdrukken dat ik hiermee een precedent schep: gaat hij vanaf nu altijd van mij afhankelijk zijn om in slaap te vallen? Maar zoals miss_sly zegt: je kunt haar nu niet verwennen. Volgens mijn verloskundige komt dat pas na 6 maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:22 schreef Bucko het volgende:
ja...ik moet het eens anders benaderen denk ik dan. Ik wil haar niet 'verwennen" door haar telkens op te pakken. Word er soms een beetje radeloos van dat als ik dnek dat alles in orde is(dus eten, luier etc) dat ze dan toch gaat huilen..ik heb weinig geduld!
dankjewel voor de reacties alvast...
Ah, dat kan ik me goed voorstellen! Je zit natuurlijk aan een maximum vast. Heb je het idee dat ze een grote honger heeft die je maar moeilijk kunt stillen? Ik heb van meelezen in het flesvoedingstopic begrepen dat er ook voeding bestaat voor hongerige kindjes. Misschien hoef je daarmee niet te rekken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef Bucko het volgende:
[..]
ze kreeg eerst 7 voedingen van 100 ml flesvoeding, dan meldde ze zich al na 1,5 uur. Sinds dinsdag geven we haar 130 ml en dan had ik zoiets van, dan zijn 7 voedingen te veel. Opzich lijkt dat wel wat beter te gaan 130 ml. Als we eerder gaan geven dan gaat het ritme weg en drinkt ze onregelmatig. Morgen moeten we naar het consultatiebureau, mss dat zij iets meer weten.
haha, ja ik vind dat ook erg moeilijk, nog steedsquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me goed voorstellen! Je zit natuurlijk aan een maximum vast. Heb je het idee dat ze een grote honger heeft die je maar moeilijk kunt stillen? Ik heb van meelezen in het flesvoedingstopic begrepen dat er ook voeding bestaat voor hongerige kindjes. Misschien hoef je daarmee niet te rekken?
Maar hier begeef ik me op onbekend terrein, want ik geef geen flesvoeding. En misschien vind je het geen probleem om te rekken. Ik vind het zelf heel moeilijk om Ivan te laten wachten op voeding, dus dat projecteer ik vrolijk op anderen.
Ok, dat is mss ook iets om dan te gebruiken in je uitleg naar de ha, dat het anders is dan het fladderen. Dan weet hij/zij dat ook zeg maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Lijnloos het volgende:
Fladderen heeft ze in het ziekenhuis in de dagen na geboorte wel gedaan ja, toen ook idd de suikerwaardes getest maar die bleken goed... Toch heb ik nu het idee dat het wat anders is, maar het is wel een goeie. Ik ga toch maar ff bellen denk ik morgen. Tnx anyway be!
Haha ja zo noemde we Leander ook. Helemaal als ie beweegt. Net zo'n rups wat vooruit probeert te komen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, haha, wij vinden Stef in zijn (groene) puckababy altijd net een rupsjeNoemen hem sindsdien ook nog wel eens Stefje Nooitgenoeg
![]()
Whehe, het ligt dus niet aan onsquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha ja zo noemde we Leander ook. Helemaal als ie beweegt. Net zo'n rups wat vooruit probeert te komen!
Wet van Fok!, nooit roepen dat je kind al zo goed slaapt... Vannacht dus tussen half 2 en 4 geslapen en daarna vond mevrouw het wel genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Incantrix het volgende:
..
Lijnloos, wat fijn dat Minke zo lekker slaapt al![]()
voor de rest, sorry als ik mensen ben vergeten..
Hiero iemand in dubio: ik wil aan de ene kant heel graag even weten wat Stef ondertussen weegt, maar ik heb eigenlijk geen zin om door de gladheid te moeten, hem daar aan en uit te moeten kleden en dat ook nog op het tijdstip dat ik idealiter mijn middagtukje doe. Dat tukje hoeft niet altijd meer, maar (volgens mijn arts dan) door de antibiotica ben ik erg moe en vandaag dus vroeg wakkerGelukkig gaat het wel stukken beter met Stef's verkoudheid en hij is goed te pas. Tenminste als hij geen krampjes heeft, want die had hij gisteren helaas weer vaak en erg.. Nouja, ik zie wel even, moet sowieso even boodschappen doen. Owja, en hij was dinsdag alweer 6 weken oud
Magische grens voor mij, want nu mag ik weer tillen en andere fysieke inspanningen doen en als ik dat dan doe krijg ik alsnog op mijn mieter van mijn lief omdat hij vind dat ik mijn ontsteking nog moet uitzieken.. Nouja, enniewee, misschien ga ik nu nog maar even een oogje proberen toe te knijpen, Stef is nog wel wakker maar ligt lekker stilletjes in zijn wieg dus why not
Ja doe jij dan ook weer ns Timo spammen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Martine hopelijk heeft Jamie vannacht goed geslapen!
Oeh is er ergens een foto van Stefje Nooitgenoeg te bewonderen?![]()
Timo is nog steeds heel erg verkouden, maar vannacht heeft hij wel weer goed geslapen gelukkig. Overdag slaapt hij nu ook ineens héél erg veel en ik ben ook niet helemaal fit dus ik doe maar lekker met hem mee
Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis voor een heupjesfoto, hoogstwaarschijnlijk blijkt dan dat alles goed is, maar het was nog even voor de extra-zekerheid omdat heupdysplasie aan beide kanten in de familie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |