onze kraam adviseerde ook om een druppel moedermelk in het oogje te laten lopen. Beetje enge actie maar het helpt wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Martine, dat met die oogjes lijkt vervelender dan het is. Het is meer een soort van snot dan pus hoor.
Gewoon regelmatig schoonmaken met een watje met (afgekoeld gekookt) water en dan van buiten naar binnen wrijven en dan gaat het vanzelf weer over.
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Nou wij staan klaar om naar de opvang te gaan... Uurtje met mij en een uurtje zonder mij. En nu het zover is zie ik er toch wel erg tegenop. Al die enorme kinderen bij mijn kleine ukkieIk ga mijn peuter maar inzetten als bodyguard denk ik
ja, ik heb er gisteren nog de w.c. mee schoongemaakt! Alle vlekken weg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi Lily![]()
Amaranta, waar moedermelk al niet goed voor is
Koffielepeltje, opvangen, oogje openen en erin laten vallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef lily het volgende:
Lijnloos; ontbijt om 13.00![]()
en Leah heeft haar oogje ook al een paar dagen dicht zitten (met moedermelk heb ik nog niet geprobeerd)
echt erin? okequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef amaranta het volgende:
Koffielepeltje, opvangen, oogje openen en erin laten vallen.
Fijn zeg van dat kdvquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:04 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb geen moedermelk meer dus dat is geen optie.
Dat van t badje zal ik de volgende keer proberen.
Heb net een fijn gesprek gehad met de leidster van het kdv. Ik ga maandag nog even kijken in mn pauze. Maar ik heb het gevoel dat mijn mannetje goed terecht komt.
Helemaal goedquote:
Zo heeft zij het wel bij fabian gedaan ja. Als het ware alsof of het oogdruppels waren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef lily het volgende:
is nooit leuk om te horen, miss![]()
[..]
echt erin? oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |