abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76553918
Lars sterke bink. Karin wat fijn dat hij nu andere medicijnen krijgt hopelijk helpt het. En wat goed dat je een leuke werkdag gehad hebt!

Jamie is nog steeds verkouden, heb wel het idee dat het losser komt door die pufjes en luuf. Vanmorgen haalde ik hem uit zn bedje en hij had prut oogjes. Het spul wat normaal aan de binnenkant van je ogen zit als je wakker wordt, zat over zn hele oogjes. Dus heb ik de HA maar weer gebeld. Assistente heeft schoonmaak tips gegeven, en om 1 uur mag ik terug bellen... ze ging ook overleggen met de dokter.
Hij drink ook niet goed, gisteravond heeft hij maar 120 gedronken, vanacht heb ik hem wakker gemaakt voor weer 120 (om 3 uur) en om 0915 heeft hij maar 90 cc gedronken. Nu slaapt hij weer. Intake op kdv gaat weer niet door, ivm gladheid. Gaat nu telefonisch gebeuren en dan ga ik maandag in mn pauze even kijken op het kdv, ben er namelijk nog nooit geweest. ( zouden eigenlijk ergens anders geplaatst worden maar dat lukte niet dus hebben ze dit plekje voor ons geregeld.)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:38:26 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76556897
Och, had hij zijn oogke vastgeplakt zitten? Zo zielig vind ik dat...
Heb je al eens gewoon een doorgesneden ui op zijn kamertje geprobeerd trouwens?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76557670
hij kon zijn oogjes nog net open krijgen. Heb het schoongemaakt en nu heeft hij al weer pus bij zn oogjes Heb de ui nog niet geprobeerd ga er straks eens eentje bij zn bedje leggen. Hij huilt ook heel zielig.... ik weet echt ff niet meer wat ik voor hem kan doen en daar wordt ik zo verdrietig van
pi_76558006
MeNicole, wat goed! Heb nu wel pijn in mn ogen van het turen

Martine, voor jou en je kleine man. Heb geen tips voor je, maar ik hoop dat je ventje zich snel beter voelt!

Huups, nog even in reactie op gisteren: Nee, het is niet heel erg inderdaad. Risico op steunzolen of loopproblemen als ze bejaard is. Maar niks onoverkomelijks. Al wil ik d'r niet perse aan de steunzolen, straks wordt ze gepest op school ofzo
Lotte!
Noah!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:11:19 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76558064
haaai; ik ben dr ook weer
veel mensen in de nachtelijke uren druk geweest merk ik...

Jeetje Lars wat ben jij al een krachtpatser!

en een dikke knuffel voor Jamie... ik hoop dat hij snel opknapt...

Evie heeft net weer 1 borst gedronken en een flesje met 90 ml... nu ligt ze lekker te pruttelen en te kreunen in haar wiegje..
*en ik moet nog ff weer kolven...*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:16:44 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76558254
Martine, dat met die oogjes lijkt vervelender dan het is. Het is meer een soort van snot dan pus hoor.
Gewoon regelmatig schoonmaken met een watje met (afgekoeld gekookt) water en dan van buiten naar binnen wrijven en dan gaat het vanzelf weer over.

Ui onder het bedje is hier ook meestal wel de gouden tip. En je kan evt. nog met hem in de badkamer gaan zitten met de douche met heet water wagenwijd open en dan lekker een tijdje in die warme stoom gaan zitten (niet onder de douche zelf dus. ). Dan komt het ook wel lekker los.
pi_76558508
Martine je kan de luuf die je op zijn borst doet ook in zijn badje doen. Gewoon klein beetje maar wel goed oppassen dat ie het niet binnen krijgt. Dat heeft bij Leander toen goed geholpen.

De pufjes die Leander heft gekregen helpen helemaal niks. Hij is nog net zo benauwd als anders. Ik kijk het weekend nog aan en anders bel ik maandag de ka wel weer want om hem nou medicijnen te geven wat toch niks doen vind ik ook weer zoiets!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76558608
Ik heb hier (haast) nooit meegelezen maar ga dat vanaf nu wel doen dus hoi

Eerste melding:

Ik ben zo verliefd op mijn dochter en het is heerlijk om weer een baby te verzorgen
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:28:08 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76558673
hoi Lily; en natuurlijk ook welkom!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76559367
hai Lily
welkom met je mooie meisje.

En wat heerlijk dat je zo verliefd bent
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:54:42 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76559581
Welkom Lily! Gezellie!
Vind het leuk om met iedereen door te gaan in dit topic. We hebben samen toch wel wat meegemaakt in de afgelopen maanden!

Fabi kwam om 5 nog eens maar toen heb ik maar niet gepost. Het komt elke keer anders uit, ligt eraan hoe laat hij 's avonds voor het laatst drinkt.
Meneertje wil alleen niet in zn eigen bed slapen dus ligt hij tussen ons in op het verschoonkussen. Ook knus.
Sowieso wil hij graag in de armen van mama of papa.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Martine, dat met die oogjes lijkt vervelender dan het is. Het is meer een soort van snot dan pus hoor.
Gewoon regelmatig schoonmaken met een watje met (afgekoeld gekookt) water en dan van buiten naar binnen wrijven en dan gaat het vanzelf weer over.
onze kraam adviseerde ook om een druppel moedermelk in het oogje te laten lopen. Beetje enge actie maar het helpt wel.
Bij Fabian is het inmiddels over gelukkig.
Oh, en beterschap voor Jamie.

En voor Evie. Wat knap dat ze uit de borst drinkt!!

Leuke foto van Lars. Lekker nieuwsgierig. En sterke nekspiertjes zeg!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:55:59 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76559621
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Nou wij staan klaar om naar de opvang te gaan... Uurtje met mij en een uurtje zonder mij. En nu het zover is zie ik er toch wel erg tegenop. Al die enorme kinderen bij mijn kleine ukkie Ik ga mijn peuter maar inzetten als bodyguard denk ik
Hoe is het gegaan?
pi_76559632
Hoi Lily

Amaranta, waar moedermelk al niet goed voor is
pi_76559883
Hoi Lily en Leah! Leuk dat jullie hier ook zijn Wat lekker ook dat je zo geniet van je kleine meid. Houden zo!

MeNicole, wat balen dat de pufjes niet helpen zeg... dan heeft het idd ook weinig nut ze te geven. Hoop dat de ka er wat mee kan en dat het snel beter gaat met L.

Minke heeft vandaag weer een fijne dag Veel spugen en alleen bij mama willen zijn. Dus nu zitten we samen te internetten Ik typ, zij tukt... Moet alleen nog even gaan bedenken hoe ik nu mijn ontbijt ga maken en eten met 1 vrije arm/hand.
pi_76559925
Ik heb geen moedermelk meer dus dat is geen optie.
Dat van t badje zal ik de volgende keer proberen.

Heb net een fijn gesprek gehad met de leidster van het kdv. Ik ga maandag nog even kijken in mn pauze. Maar ik heb het gevoel dat mijn mannetje goed terecht komt.
pi_76560191
Lijnloos; ontbijt om 13.00

en Leah heeft haar oogje ook al een paar dagen dicht zitten (met moedermelk heb ik nog niet geprobeerd)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:13:27 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76560221
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi Lily

Amaranta, waar moedermelk al niet goed voor is
ja, ik heb er gisteren nog de w.c. mee schoongemaakt! Alle vlekken weg!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:14:32 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76560266
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef lily het volgende:
Lijnloos; ontbijt om 13.00

en Leah heeft haar oogje ook al een paar dagen dicht zitten (met moedermelk heb ik nog niet geprobeerd)
Koffielepeltje, opvangen, oogje openen en erin laten vallen.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:14:51 #269
5428 crew  miss_sly
pi_76560282
lily, welkom

ik belde net schaap om te vragen hoe het ging, hoorde ik Senna heel hard huilen op de achtergrond Het is haar eigen schuld, klein eigenwijsje heeft honger maar wil nog steeds niet goed drinken, maar ik vind het toch erg naar om te horen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76560544
is nooit leuk om te horen, miss
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef amaranta het volgende:
Koffielepeltje, opvangen, oogje openen en erin laten vallen.
echt erin? oke
pi_76560621
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:04 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb geen moedermelk meer dus dat is geen optie.
Dat van t badje zal ik de volgende keer proberen.

Heb net een fijn gesprek gehad met de leidster van het kdv. Ik ga maandag nog even kijken in mn pauze. Maar ik heb het gevoel dat mijn mannetje goed terecht komt.
Fijn zeg van dat kdv
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:24:34 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76560645
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?
Helemaal goed Mijn kleine meiske heeft daar heerlijk haar flesje bij 1 van de leidsters gedronken en daarna is ze naar bed gegaan, zonder te huilen! Vervolgens ben ik naar huis gegaan en toen ze na een uurtje wakker werd heb ik haar weer gehaald. Stoer grietje bleef maar lachen en alle kindjes vond ze zo leuk om naar te kijken Linde klapte soms bijna uit elkaar van trots
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:29:23 #273
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76560827
Karin wat is Lars een sterke vent zeg En een lekker mannetje hoor! Hopelijk gaat het met de nieuwe medicijnen beter!

Miss sly je kleintje horen huilen is nooit leuk

Martine let wel op dat je bij elke veeg met een watjesschijfje een nieuw watjesschijfje pakt. Anders besmet je het oogje steeds zelf weer of de oogjes onderling volgens onze kraamzorg. Ze adviseerde ook afgekoelde kamillethee, maar of dat nou zoveel verschil maakt... En wat fijn dat het kinderdagverblijf zo goed aanvoelt zeg!

O ja nog even voor alle meiden die op een kinderdagverblijf werken. Toen ik na dat uurtje wennen naar buiten liep, viel het me ineens op hoe stil het midden in Amsterdam op straat was Wat een herrie en drukte met zoveel kindjes binnen...

Lilly welkom En je lieve meiske natuurlijk ook
pi_76561220
Lily en Leah welkom! Ik heb het al eens eerder gevraagd maar niet meer gekeken of je gereageerd had, maar spreek je het uit op zn Engels of Nederlands?

Wauw Lars, sterke kerel ben jij al! Haha alles willen zien, leuke foto!

Beterschap voor verkouden Jamie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:43:03 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76561420
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef lily het volgende:
is nooit leuk om te horen, miss
[..]

echt erin? oke
Zo heeft zij het wel bij fabian gedaan ja. Als het ware alsof of het oogdruppels waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')