Overgewicht op welke leeftijd??quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Grijs het volgende:
Heeft het overgewicht wat vaker voor schijnt te komen bij flesgevoede kinderen hier ook mee te maken?
Dat kunnen we natuurlijk zo niet uit de losse pols concluderen, maar ik zou het zeker niet op voorhand uitsluiten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Grijs het volgende:
Heeft het overgewicht wat vaker voor schijnt te komen bij flesgevoede kinderen hier ook mee te maken?
Voor individuele gevallen is dat waarschijnlijk niet te beoordelen. Maar als je gemiddelden neemt van groepen is er natuurlijk wel wat over te zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind dit zo;n vreemde conclusie..
Ik vraag me af.. hoe kunnen ze bijvoorbeeld weten dat een KV gevoed babytje niet even snel of zelfs sneller was gegroeid met Bv.. of een BV gevoed kindje bijvoorbeeld sneller op KV ?
Ja dat snap ik wel, maar dan nog kun je dat nooit zo zeker stellen imho..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Voor individuele gevallen is dat waarschijnlijk niet te beoordelen. Maar als je gemiddelden neemt van groepen is er natuurlijk wel wat over te zeggen.
Dat weten "ze" ook niet maar uit de al decennia lang bijgehouden groeicijfers is wel af te leiden dat kinderen die 100% BV krijgen en kinderen die 100% KV krijgen een verschillend groeiritme hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind dit zo;n vreemde conclusie..
Ik vraag me af.. hoe kunnen ze bijvoorbeeld weten dat een KV gevoed babytje niet even snel of zelfs sneller was gegroeid met Bv.. of een BV gevoed kindje bijvoorbeeld sneller op KV ?
Ik en een vriendin hebben even onze baby's naast elkaar getest,mijn zoon van 3mnd krijgt vanaf het 1e moment FV en heeft opgezette tepels(beetje hard) en stevig babvet,haar zoon van bijna 4mnd heeft ook stevig babyvet en opgezette tepels,we voelen eigenlijk zo goed als geen verschil.Welke van de 2 het knapst is was wel erg duidelijk en dat is het kind wat FV krijgt....die van mij dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Tan het volgende:
Je kunt het weldegelijk zien, het verschil tussen BV en FV-kindjes: BVkindjes hebben opgezette tepels en zacht babyvet. FVkindjes hebben kleine, soms zelfs bijna onzichtbare tepels en stevig babyvet, soms zelfs met een soort cellulitis![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |