quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef LoempiaLiza het volgende:
Niks aspirine, zijn maar brabo's die het moeten hebben. Vannacht trouwens ook alweer erg koud hoorde ik, brrr.
Geef dan godnondeju ook GASquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef TommyGun het volgende:
Goh. Ik heb met de auto vandaag ook een velg stuk gereden. Ik ben op m'n thuisbrengertje van Ehv naar Rd gereden. Wel opvallend, constant 90 km/u op de teller gereden (85 km/u werkelijk), en er was geen enkele vrachtwagen die achter me bleef...
Boefjes
Leer dan ook eens rijdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef druppelkut het volgende:
Heel 2009 1 lekke band gereden.
Nu in week 1 van 2010 al 2
Rij dan meteen 100, die laatste paar km/h doen het 'm echt nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geef dan godnondeju ook GAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zo'n thuisbrengertje kun je heus gewoon 95 op je eigen teller rijden hoor, die laatste paar k/mh doen het hem écht niet :
Hey! Zo'n foto heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef motaro het volgende:
bij 120 komen sommige je nog voorbij dus
Nu ligt er overal sneeuw. En die sneeuw ligt dus ook bij ons op de werf. Soms zie je kleine scherpe stukjes ijzer niet liggen.quote:
de meeste wel denk ik haha..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hey! Zo'n foto heb ik ook nog ergens
Tunnel in, 70 tonquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef motaro het volgende:
[..]
de meeste wel denk ik haha..
zeker bergje af en koppeling in?
Als het om een personenauto gaat dan doen die paar kilometers er niet toe, maar voor de vrachtwagen doen ze er wel toe?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geef dan godnondeju ook GAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zo'n thuisbrengertje kun je heus gewoon 95 op je eigen teller rijden hoor, die laatste paar k/mh doen het hem écht niet :
idd.quote:
Ja heel raar haha..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef druppelkut het volgende:
[..]
idd.
Is bij ons meer regel dan uitzondering.
Raar dat wij altijd de klos zijn bij verkeerscontroles.
Snap er niks van
Ja, jullie hebben namelijk geen tachograaf.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Als het om een personenauto gaat dan doen die paar kilometers er niet toe, maar voor de vrachtwagen doen ze er wel toe?
Technisch is het ook niet zo'n probleem. Wettelijk gezien wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:39 schreef motaro het volgende:
[..]
Ja heel raar haha..
en dat terwijl jullie genoeg assen eronder hebben hangen
Wettelijk gezien moeten ze niet zo zeiken, dat staal moet toch van A naar B?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Technisch is het ook niet zo'n probleem. Wettelijk gezien wel.
Je kunt beter 2 vrachten in 1 keer meenemen dan 2 keer rijden. Scheelt nogal wat tijd lijkt mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wettelijk gezien moeten ze niet zo zeiken, dat staal moet toch van A naar B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |