Dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:26 schreef Megumi het volgende:
Voor geen van beiden. Een goed pak slaag door de ME zou dat tuig goed doen.
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)en%2C_dat_staat_vastquote:Waarom juist hier in Terweijde de strijd zo fel oplaait, weet dominee Nan Sahuleka wel. ‘Wij laten ons niet in een hoekje drijven, zoals jullie Nederlanders in Ede, Gouda en Utrecht. Wij laten niet de baas over ons spelen.’
En gelijk hebben ze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
Tja als je zo gaat reageren, dan lijkt me wel duidelijk met wat voor een mensen je hebt te maken:
[..]
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)en%2C_dat_staat_vast
hier wil ik me gaar bij aansluitenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:19 schreef HeatWave het volgende:
ik ben vooral tegen beiden, flikker op met je kinderachtige kutvetes, barbaars gedrag.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Poll: Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen?De Molukkers De Marokkanen De ME Neutraal, dat verschil ruik je toch niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
On Demand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Volgens mij zijn er gewoon veel meer Marokkanen in Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:56 schreef Boldface het volgende:
Mocht de keuze trouwens beperkt zijn tussen Molukkers en Marokkanen, dan kies ik voor Molukkers. Die zijn beduidend beter geïntegreerd in dit land, terwijl Marokkanen in TIG steden precies op dezelfde (negatieve) manier in het nieuws komen.
Dat klopt. Dat scheel een factor 10 ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er gewoon veel meer Marokkanen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |