quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:[..]
Jenz is idd ook niet realistisch, maar wel cool

Het gaat er niet om of het gewoon experimentjes zijn of dat het serieus bedoeld is.
Het gaat erom of je hyve niet 1, 2, 3 verwijderd wordt, want dat is voor de rest niet leuk.
Is Famke bijv. net gewend aan Achmed. Verdwijnt hij ineens in een 'bomaanslag'. En dan verschijnt Svart opeens uit het niets en doet alsof hij Famke's beste vriend is. Dan moet Famke daar eerst weer aan wennen, en als dat gelukt is pleegt hij ineens (ondanks haar goede raad) uit het niets zelfmoord om na een tijdje te doen of hij zijn dood gefaked heeft (zoals iedereen) en weer vrolijk mee te doen met de rest.
Dat is gewoon niet leuk. En zo geldt het niet alleen voor 'Famke', maar wel voor meerderen denk ik...
Het is de bedoeling inderdaad om lol te hebben, maar de leukste lol kun je krijgen als 2 'persoontjes' elkaar goed leren kennen. Dat gaat niet lukken als iemand elke 2/3 dagen dood gaat en de dag erna weer vrolijk uit de dood opstaat.
Afgezien van mensen die 1/2 dagen op 'niet oké' staan dan, want die kunnen daar niets aan doen
Hmm achmed moest helaas weg.. Vanwegen dreig mailtjes dus hij was zowiezo ge niet oked was ik ermee door gegaan. Svart tja klopt dat ik met Svart misschien een beetje snel ben geweest. (zoals iedereen) sorry maar ik ben nieuw dus ik wist hier niks van..
Ik vind dat je ergens gelijk hebt. Maar ergens kon ik er weer niks aan doen dat ik dit niet wist. Jij doet dit langer en beschikt over meer informatie. Misschien moeten we de boel wat beter organiseren. Maar er duiken ook characters op zoals Berend en Santiago of hoe die heet. En Gremco ofzoiets... Dus ik denk dat het daar mis is gegaan. Plus die john heeft jenz ook niet bij toeval gevonden. Dus het is wss allemaal een beetje chaotisch aant worden.
+ volgensmij heeft Svart niet ok bereikt! Nog meer niet Oke's ? Ik denk dat dit is in verband met het John gedoe.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 22:40:01 ]