abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 22:23:52 #21
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76418687
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Paalhaar is overigens wel een veelvoorkomende achternaam
Ik kwam het tegen en heb het serieus opgezocht, toen kwam ik het nog vaker tegen
Famke is gewoon een bekende Friese naam, vond 't leuker bij Paalhaar passen dan Femke

En @ Barry: Famke neemt sowieso haar laptop mee, zodat ze vrolijk kan blijven hyven! En Karel denk ik ook wel
Spullen hoeven niet mee. Iedereen krijgt een eigen laptop in de hut. Sowieso zal de meeste communicatie tussen bemanningsleden zich virtueel afspelen, aangezien we heel veel verlegen mensen hebben. Dat leek me wel het beste dan!
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_76418712
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik ga eens een Facebook-pagina moeten maken van één van jullie FOK!ers.

Wie zou ik doen?
Wtf Waarom?
Facebook is nog niet bepaald populair in Nederland, niet zoals Hyves iig.
Tenzij je vrienden in het buitenland hebt met Facebook (ik heb wel een account voor een vriendin uit Canada).
  maandag 4 januari 2010 @ 22:25:36 #23
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76418782
Facebook > Hyves
batman!
pi_76418930
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:24 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Wtf Waarom?
Facebook is nog niet bepaald populair in Nederland, niet zoals Hyves iig.
Tenzij je vrienden in het buitenland hebt met Facebook (ik heb wel een account voor een vriendin uit Canada).
Facebook is makkelijker vind ik.
pi_76419215
gelukkig is Jozef nog niet verwijderd
De Republiek
pi_76419321
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jenz is idd ook niet realistisch, maar wel cool
Het gaat er niet om of het gewoon experimentjes zijn of dat het serieus bedoeld is.
Het gaat erom of je hyve niet 1, 2, 3 verwijderd wordt, want dat is voor de rest niet leuk.
Is Famke bijv. net gewend aan Achmed. Verdwijnt hij ineens in een 'bomaanslag'. En dan verschijnt Svart opeens uit het niets en doet alsof hij Famke's beste vriend is. Dan moet Famke daar eerst weer aan wennen, en als dat gelukt is pleegt hij ineens (ondanks haar goede raad) uit het niets zelfmoord om na een tijdje te doen of hij zijn dood gefaked heeft (zoals iedereen) en weer vrolijk mee te doen met de rest.
Dat is gewoon niet leuk. En zo geldt het niet alleen voor 'Famke', maar wel voor meerderen denk ik...

Het is de bedoeling inderdaad om lol te hebben, maar de leukste lol kun je krijgen als 2 'persoontjes' elkaar goed leren kennen. Dat gaat niet lukken als iemand elke 2/3 dagen dood gaat en de dag erna weer vrolijk uit de dood opstaat.
Afgezien van mensen die 1/2 dagen op 'niet oké' staan dan, want die kunnen daar niets aan doen

Hmm achmed moest helaas weg.. Vanwegen dreig mailtjes dus hij was zowiezo ge niet oked was ik ermee door gegaan. Svart tja klopt dat ik met Svart misschien een beetje snel ben geweest. (zoals iedereen) sorry maar ik ben nieuw dus ik wist hier niks van..

Ik vind dat je ergens gelijk hebt. Maar ergens kon ik er weer niks aan doen dat ik dit niet wist. Jij doet dit langer en beschikt over meer informatie. Misschien moeten we de boel wat beter organiseren. Maar er duiken ook characters op zoals Berend en Santiago of hoe die heet. En Gremco ofzoiets... Dus ik denk dat het daar mis is gegaan. Plus die john heeft jenz ook niet bij toeval gevonden. Dus het is wss allemaal een beetje chaotisch aant worden.

+ volgensmij heeft Svart niet ok bereikt! Nog meer niet Oke's ? Ik denk dat dit is in verband met het John gedoe.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 22:40:01 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 22:40:23 #27
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76419475
Dat chaotische is ook wel leuk ergens, het veranderen van persoon is wel irritant ja.
Ik ga naar bed Doeg!
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_76419644
Jenz, Rick astley, en Svart zijn niet oke. Het gaat hard
En Gremco is de opvolger van Bennie, die het hyves HQ van me heeft afgepakt.
Berend heb ik nog niet gezien. Ik neem aan dat Jenz en Svart een definitieve ban gaan krijgen.
pi_76419759
Goed topic
Eens met wat hierboven staat
pi_76419880
Die Vivian is echt de grootste hyvesslet ever
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76419992
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef Koenani het volgende:
Die Vivian is echt de grootste hyvesslet ever
Dat vraag ik me nou al de hele tijd af, is dat géén kloon?

Dan is ze een goed verstoord 14 jarig meisje zeg
Eens met wat hierboven staat
pi_76420392
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:28 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Facebook is makkelijker vind ik.
Vind ik niet.
Bovendien heeft Hyves meer om te trollen
't Zijn alleen Nederlanders, geen verkapte Turken die je toe willen voegen of een stel Polen dat naar stringfoto's van je vraagt
  maandag 4 januari 2010 @ 23:00:00 #33
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76420450
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:58 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Bovendien heeft Hyves meer om te trollen
't Zijn alleen Nederlanders, geen verkapte Turken die je toe willen voegen of een stel Polen dat naar stringfoto's van je vraagt
alsof jij die niet zou geven
batman!
pi_76420507
Zo gremco is nu ook 'niet oke'
leuk hoor
pi_76420534
KANKER!
FAMKE IS OOK AL NIET OK!
Nu kan ze niet mee op bootreis morgen tenzij ze morgen al gelijk weer wordt goedgekeurd
quote:
Oh oh...
Deze gebruikersnaam/wachtwoord combinatie is onbekend. Probeer het nog een keer of vraag hier opnieuw je wachtwoord op!
Dit kreeg ik toen ook met Penelope en Paulien
Je kunt gewoon niet inloggen
pi_76420556
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef thingamajig het volgende:

[..]

alsof jij die niet zou geven
Ja, ik zou ze niet geven idd.
Heb een ontzettend lieve vriend en geen zin om naar Turkije/Polen af te reizen voor een stel autisten met een verschrompelde pik
pi_76420632
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef fredhaak het volgende:
Jenz, Rick astley, en Svart zijn niet oke. Het gaat hard
En Gremco is de opvolger van Bennie, die het hyves HQ van me heeft afgepakt.
Berend heb ik nog niet gezien. Ik neem aan dat Jenz en Svart een definitieve ban gaan krijgen.
Ik weet het verder niet meer Ik moest een half uurtje geleden van m'n moeders pc af, zit nu op m'n eigen en ik kan er niet meer in

Gremco dus (naar jouw zeggen) en Famke ook
Onze allerliefste meid
pi_76420712
Hier alle niet oke hyvers:

1. Karel
2. Gremco
3. Ruud
4. Jenz
5. Nina
6. Svart
7. Famke
pi_76420762
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:05 schreef fredhaak het volgende:
Hier alle niet oke hyvers:

1. Karel
2. Gremco
3. Ruud
4. Jenz
5. Nina
6. Svart
7. Famke
IS KAREL OOK ALWEER NIET OK?
Ik hoop dat we er door komen, omdat ik al een keer eerder ben goedgekeurd.
Maar misschien keuren ze me nu juist af, juist omdát ik al een keer eerder ben geweest
Of een andere beheerder van hyves keurt mijn hyve, en die vind het wél een nepprofiel.
ZENUWEEEEEN
pi_76420785
Een stel piratenterorristen hebben nog even op het laatste moment de kapitein omzeep geholpen. GEKKENHUIS DIT... Welke 6 grapjassen hebben dit op hun geweten???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')