abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:46:35 #276
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_76559298
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:36 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Precies hetzelfde. Gelukkig heb ik ook nog een tijdelijke OV kaart waar ik wel mee kan inchecken bij bussen zonder dat er saldo wordt afgeschreven .
Die moet je inleveren als je je persoonlijke studenten OV-chipkaart hebt. Zo niet, dan mag je flink betalen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_76559550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:

Het schijnt dat sommige incheck-/ en uitcheckautomaten geen abonnementen kunnen herkennen. Misschien dat het daar aan ligt? Dat staat er dan op. Verder reis ik ook in Utrecht, zonder ov-chip want die heb ik nog niet, maar met mijn oude OV, en dat vinden ze allemaal prima. Gek dan dat ze bij jou moeilijk doen.
Mmm, eigenlijk al mijn vrienden die al geactiveerd hebben hebben geen problemen bij de GVU bussen. Het zijn inderdaad ook niet alle chauffeurs, maar ik zou het wel heel vervelend vinden de rest van de maand me steeds te moeten verdedigen.

Ik erger me normaal niet zo gauw, maar ik ben dit hele ov-chipkaart gebeuren nu al meer dan zat. Komt nog eens bij dat ik pas kan activeren vanaf 22 januari. Laat ik nu net van 21 t/m 31 januari op vakantie gaan. Gebeld met de hulplijn: moet ik iemand anders gaan vragen dit voor mij te doen. Helaas gaan alle mensen die ik genoeg vertrouw en waarvan ik dat kan vragen zonder enorm schuldgevoel ook mee op vakantie.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:04:59 #278
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76559933
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Briseis het volgende:

[..]

Mmm, eigenlijk al mijn vrienden die al geactiveerd hebben hebben geen problemen bij de GVU bussen. Het zijn inderdaad ook niet alle chauffeurs, maar ik zou het wel heel vervelend vinden de rest van de maand me steeds te moeten verdedigen.

Ik erger me normaal niet zo gauw, maar ik ben dit hele ov-chipkaart gebeuren nu al meer dan zat. Komt nog eens bij dat ik pas kan activeren vanaf 22 januari. Laat ik nu net van 21 t/m 31 januari op vakantie gaan. Gebeld met de hulplijn: moet ik iemand anders gaan vragen dit voor mij te doen. Helaas gaan alle mensen die ik genoeg vertrouw en waarvan ik dat kan vragen zonder enorm schuldgevoel ook mee op vakantie.
Je OV chip lag uiterlijk vanaf 1 januari klaar, ik zie het probleem niet? 21-31 jan is je advies periode zeker? Zo ja, ik het dat ook en ik heb mijn pas gewoon op 4 januari geactiveerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76561007
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:46 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Die moet je inleveren als je je persoonlijke studenten OV-chipkaart hebt. Zo niet, dan mag je flink betalen.
Ik was ook niet van plan om hem te houden. Maar zo lang mijn persoonlijke OV chipkaart kuren heeft (en die tijdelijke niet!) zie ik nog geen reden om hem terug te sturen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:49:41 #280
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_76561692
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Briseis het volgende:

[..]

Je kan m gewoon nu al activeren hoor
My mama didn't raise no fool
pi_76561769
Ik kon in de bus wel inchecken (uitchecken reageerde hij niet op of moet dat niet?) zonder dat ik er een product op heb staan.

Uit de OP haal ik niet helemaal of dit tot februari ook bij de trein kan, zodat je dus tijdelijk weekend én week-OV hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 08-01-2010 14:03:14 ]
-
pi_76561776
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef La_Vita het volgende:

Je kan m gewoon nu al activeren hoor
Zie, dat dacht ik al! Maar ik ben gisteren gewoon uit de rij gejaagd door een medewerker van NS.

Ik ga het gewoon nog een keer proberen, denk ik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:55:33 #283
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_76561920
Ik heb trouwens een tijdelijke kaart toegestuurd gekregen (geen idee waarom). Maar ik gebruik dat ding niet want ik heb al n gewone. Moet ik hem nu terugsturen of wat?

Het enige wat ik op de website kan vinden is
quote:
De tijdelijke kaart heeft een beperkte geldigheid. Je kunt ermee reizen totdat je jouw officiele Studenten OV-chipkaart ontvangt. Pas als je de officiële Studenten OV-chipkaart hebt ontvangen, ga je het reisproduct voor 2010 en verder ophalen bij een van de ophaalpunten.
My mama didn't raise no fool
pi_76562810
Ik heb al sinds 2007 een Studenten OV-Chipkaart en gebruikte hem tot nu toe alleen bij de metro voor de poortjes, maar nou wou ik vanochtend voor het eerst in 2010 gaan reizen ermee. Inchecken bij de trein ging niet, maar ik lees net dat dat niet hoeft, maar bij de metro werd er gewoon geld afgeschreven.

In de brief van de IB-Groep stond dat er een tijdelijk abonnement op zou staan en dat blijkt dus niet. Ik kreeg ook een brief van OV-Chipkaart dat ik bij de NS balie de kaart tijdelijk kon opladen, maar dat kan daar helemaal niet.

Moet ik hem nou wel tijdelijk opladen of hoe zit dat? Ik kan pas vanaf de 13e het werkelijke aionnement erop zetten.
pi_76562865
10 ritjes met de trein gemaakt deze week en nog geen één conducteur tegengekomen :/
pi_76563723
Weet iemand of je met je ov-chipkaart geld kunt terugvragen bij de NS? Heb deze week alweer genoeg vertragingen gehad maar m'n kaartnummer past niet op dat formulier
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:41:13 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_76563851
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef VegaKip het volgende:
Weet iemand of je met je ov-chipkaart geld kunt terugvragen bij de NS? Heb deze week alweer genoeg vertragingen gehad maar m'n kaartnummer past niet op dat formulier
Ben je student of niet?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:42:21 #288
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76563883
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef VegaKip het volgende:
Ik vind eigenlijk dat als ze je toch zo goed kunnen volgen omdat je in- en uitcheckt met je ov-chip dat ze je het geld bij vertraging automatisch over zouden moeten maken.

Maar verder kan ik er niets over vinden. Op de ns-site staat alleen (verouderde) informatie over hoe geld terug te vragen met een ov-studentenkaart (papieren dus).
pi_76564145
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ben je student of niet?
Ja
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat als ze je toch zo goed kunnen volgen omdat je in- en uitcheckt met je ov-chip dat ze je het geld bij vertraging automatisch over zouden moeten maken.

Maar verder kan ik er niets over vinden. Op de ns-site staat alleen (verouderde) informatie over hoe geld terug te vragen met een ov-studentenkaart (papieren dus).
Omdat je nog niet in- en uit hoeft te checken, doe ik dat nog niet...Ik kan verder ook niks vinden op de NS-site..
pi_76564328
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Of misschien zijn er verschillende benamingen voor het tijdelijke abonnement en het opgehaalde abonnement?
Dat zou inderdaad kunnen. Ik heb mijn definitieve abbonement al opgehaald en dat zij dan het tijdelijke product er nog op had staan. Conducteur zei niets dus het zal wel goed zijn.
Kan verder wel iedereen aanraden om zolang je niet hoeft in te checken bij de NS, het ook echt niet te doen.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_76564871
Ik heb eindelijk mn OV-chipkaart ontvangen .
Maar ik had wel al gisteren een tijdelijke ontvangen en vandaag weer een. Leuk twee tijdelijke ov-chipkaarten.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:09:03 #292
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_76565099
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ja
Dus je hebt het privilege om gratis te reizen, en omdat jij dan vertraging hebt verwacht je, ondanks dat je GRATIS!! reist, dat je geld krijgt?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:11:13 #293
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_76565192
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dus je hebt het privilege om gratis te reizen, en omdat jij dan vertraging hebt verwacht je, ondanks dat je GRATIS!! reist, dat je geld krijgt?
Ja.

Dit was namelijk ook al mogelijk met je oude OV.. Je kon enkele euro's (was geen groot bedrag) terug krijgen als je meer dan X uur vertraging had opgelopen. Ik denk dat dat nu nog steeds wel geldt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:32:10 #294
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76566164
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef Negaiido het volgende:
Ik heb eindelijk mn OV-chipkaart ontvangen .
Maar ik had wel al gisteren een tijdelijke ontvangen en vandaag weer een. Leuk twee tijdelijke ov-chipkaarten.
Ik ook! Vandaag mijn echte, gister mijn tijdelijke. Waarom ze dat doen, geen idee. Alleen maar extra werk voor mij, moet ik de tijdelijke weer terugsturen.
pi_76566777
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd zo geweest. Ik reis dan wel gratis, maar ook voor mij is het vervelend als ik uren vertraging heb/te laat kom.
pi_76568825
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nou ja, dan moet je ook nog eens een controle krijgen in de bus, wat ik nou niet zo vaak mee maak eerlijk gezegd.

Wel triest dat Veolia die nog steeds niet hebben trouwens...
Controles zijn er zeker af en toe, ook in volle bussen, maar in Breda vooral bij de haltes waar bijna alle lijnen langskomen zoals Vlaszak en Centrum...

Tja, ik ving ook op dat al die nieuwe apparatuur volledig tot rekening van Veolia komt, ook apparatuur in de bussen. En dan snap ik wel dat ze dat niet nodig vinden, het gaat prima zo. Bovendien heb je hier in Brabant groene en oranje strippenkaarten, waarmee je voor 60 en 30 cent kan reizen ongeacht afstand een uur lang... zie dat maar eens te combineren met de OV chipkaar
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:39:20 #297
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76568936
Dus wat gebeurt er als je je tijdelijke kaart niet inlevert..? >.< heb er eentje gekregen nadat ik een officiële heb gekregen en krijg nu ook weer formulieren dat ik volgens hun administratie geen OVchip heb..
pi_76569862
Toen ik gister naar school ging checkte ik in de bus in, maar ik dacht dat ik niet ingechecked was, dus heb ik ook niet uitgechecked. Nou ben ik binnen 2 uur weer met de bus terug naar huis gegaan en wel ingechecked en uitgechecked, heb ik daar verder geen problemen mee?

Wel ben ik al eeuwig op zoek naar activeerapparaatjes, die in Utrecht staan altijd 60000 man en die in Den Bosch is kapot.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:09:10 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76570047
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Toen ik gister naar school ging checkte ik in de bus in, maar ik dacht dat ik niet ingechecked was, dus heb ik ook niet uitgechecked. Nou ben ik binnen 2 uur weer met de bus terug naar huis gegaan en wel ingechecked en uitgechecked, heb ik daar verder geen problemen mee?

Wel ben ik al eeuwig op zoek naar activeerapparaatjes, die in Utrecht staan altijd 60000 man en die in Den Bosch is kapot.
Die in Utrecht: probeer de ah, richting jaarbeurs eens, of het gvu-hokje bij de bussen, i.p.v. enkel de ah to go op het stationsplein.
pi_76570087
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Die in Utrecht: probeer de ah, richting jaarbeurs eens, of het gvhokje bij de bussen, i.p.v. enkel de ah to go op het stationsplein.
Ja, ik ga het nu gewoon in mijn woonplaats doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')