Dank voor de tipquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Pieter-Jan Hagens is straks bij Hans Schiffers op radio 2 om 15.30u. Praten over WIDM.
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef .aeon het volgende:
en dat 'er heel veel samenkomt' in dit seizoen wat vooral voor de vaste WIDM kijker interessant was
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.
Ik dacht ook zoiets gelezen te hebben in de Televizier. Er komen sowieso veel flashbacks/verwijzingen naar vorige seizoenen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zullen er wel weer oude mollen meedoen.
Andere foto:quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
De drie op de eerste rij die de handen gekruist voor het lichaam hebben... zijn de laatste drie... Sanne, Tim en Loretta dus... Loretta is de Mol, Sanne de winnaar en Tim de verliezer... denk ik.
Bronquote:Pieter Jan Hagens trapt donderdag het tiende seizoen van Wie is de Mol? af op Nederland 1. Ook dit jaar voeren tien bekende Nederlanders in een ver land – dit keer Japan – opdrachten uit om geld te verdienen voor de pot. Een van hen is De Mol en probeert de boel te saboteren. “Er zitten sterke persoonlijkheden tussen en ook een paar kandidaten om wie ik erg moest lachen“, vertelt Hagens in de Avrobode. “Humor werd gebruikt als een soort wapen in de strijd. Dat was echt een aanwinst dit jaar.“
Volgens Hagens is Japan het ultieme decor voor Wie is de Mol. “Jazeker, het past heel erg bij de sfeer van het programma. Japanners zijn noeste werkers, heel aardig, ongelooflijk punctueel, maar ook weer zo stipt dat ze niet graag improviseren. Dat zorgde nog wel eens voor botsingen, aangezien wij een tv-programma aan het maken waren dat de boel behoorlijk op z’n kop kan zetten. Ik geloof dat ze ons vaak maar een stel botte Hollanders vonden.”
Tim Akkerman, Barbara Barend, Erik van der Hoff, Hind, Arjen Lubach, Kim Pieters, Loretta Schrijver, Frits Sissing, Manuel Venderbos en Sanne Vogel zijn de bekende Nederlanders die dit jaar meedoen aan Wie is de Mol.
Wie is de Mol? is om 20.30 uur te zien bij de AVRO op Nederland 1
Ga je niet meer redden denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Mellow_ het volgende:
Nu krijg ik zin om alle voorgaande seizoenen nog eens terug te kijken
WIDM Prono 2010!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Groningert het volgende:
Kan ik me nog aanmelden? Zo ja, bij deze aangemeld
Hehe ja, excuses.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WIDM Prono 2010!
Denk dat je dat moet hebben?
quote:
Zeer zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was een van de leukste seizoenen ja
NP!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Oidale het volgende:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-profiel-MarcMarie
Heerlijk leesvoer die quotes
Toen met die duikopdracht, Isabelle in het water en MM aan de kant, daar was zo een leuk audiofragment van. Iemand?!
Die ja, dit is de mix http://www.realitynet.org(...)/compilatie_afl7.mp3quote:
Omg, ik moet gewoon wéér hardop lachenquote:
Met de allerslechste mol ooit.... Yvon Jaspers! (Hoewel die John Watwasz'nachternaamookalweer was ook erg slecht, geen enkele molactie.) Ik ben erg benieuwd naar dit jaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Geweldig.
Dat was idd het beste seizoen.
Nou, ik vond die van het jeugdjournaal ook geen topper, of Inge Ipenburg. Dan had ik liever Yvon, want die vond k nog wel grappigquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef Klare het volgende:
[..]
Met de allerslechste mol ooit.... Yvon Jaspers! (Hoewel die John Watwasz'nachternaamookalweer was ook erg slecht, geen enkele molactie.) Ik ben erg benieuwd naar dit jaar!
Dat dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van het jeugdjournaal ook geen topper, of Inge Ipenburg. Dan had ik liever Yvon, want die vond k nog wel grappig.
tvp en marc marie rules!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik moet gewoon wéér hardop lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |