abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:13:59 #51
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_76586411
ZIt nu ook in VWO 6 en ben al blijven zitten in VWO 5, geen motivatie ben zo lui en echt geen zin. Sta er ook best slecht voor, 4 voor economie volgens mij. Denk niet dat ik het ga halen, had ik maar havo gedaan was ik al lang geslaagd.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_76588867
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als je 8 jaar voorloopt in algemene ontwikkeling op je klasgenoten, is dat heel veel op die leeftijd... Vond het net kinderen, no offense
ik ben lichamelijk achttien, geestelijk ietsjes ouder

maar dat de jij door jou leeftijd voorloopt op je algemene ontwikkeling is toch niet vernederend!?
kan me voorstellen dat het wel zeer vervelend is, ik vind mijn klasgenoten soms ook nog een stel kinderen terwijl ik niks in leeftijd verschil.
pi_76591533
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 01:48 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

ik ben lichamelijk achttien, geestelijk ietsjes ouder

maar dat de jij door jou leeftijd voorloopt op je algemene ontwikkeling is toch niet vernederend!?
kan me voorstellen dat het wel zeer vervelend is, ik vind mijn klasgenoten soms ook nog een stel kinderen terwijl ik niks in leeftijd verschil.
Het ergste vond ik, dat ik constant werd herinnert aan het feit dat ik al 3 MBO's gefaald had. Technisch gezien, zou ik al 4 jaar hetzelfde papiertje moeten hebben toen, maar moest weer van voren af aan beginnen...

Aan de andere kant, het is wel een ideaal schrikbeeld voor de rest van de klas . Maak je opleiding af, anders eindig je net als ik . Werkte perfect
pi_76594178
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Bonzoo het volgende:
ZIt nu ook in VWO 6 en ben al blijven zitten in VWO 5, geen motivatie ben zo lui en echt geen zin. Sta er ook best slecht voor, 4 voor economie volgens mij. Denk niet dat ik het ga halen, had ik maar havo gedaan was ik al lang geslaagd.
Als je de eindexamens goed maakt komt het nog helemaal goed. 50% hè.
Maar dan zal je wel hard moeten leren.
pi_76594210
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef Kardash het volgende:
Een vriend van me heeft een voorraad ritalin bemachtigd - wat denken jullie, uitproberen? Zou het werken? Of weegt het niet op tegen de mogelijke bijwerkingen?
Mensen met ADHD worden er rustig van, anderen alleen maar hyper dacht ik.
Ik zou het niet proberen. Lijkt me niet erg slim voor mensen die het niet nodig hebben voor ADHD.
quote:
Ook niet-ADHD'ers presteren met dit medicijn beter, maar bij hen zal er eerder een overdosering optreden. Terwijl ADHD'ers bij een juiste dosering rustiger worden, zullen niet-ADHD'ers juist een drukker gedrag gaan vertonen.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Strawberry- op 09-01-2010 12:07:06 ]
pi_76594261
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

Kan heel goed werken voor je concentratie heb ik gehoord. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd.

Laat je even weten hoe het werkte?
[..]

U is anti-drugs? Wat als je je daardoor heel goed kunt concentreren en je je 10x zo goed kunt voorbereiden?
Drugs nodig hebben om je school te halen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:03:52 #57
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_76594392
ik heb het nu juist op het wo zelf. heb geen vak meer gehaald sinds begin schooljaar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_76594848
Gewoon doorzetten. Het is nog maar een half jaar en dan heb je VWO gehaald. Voortgezet onderwijs is sowieso minder omdat het zo globaal is.

Hou ook dit in gedachten:
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Beginnen dan, want op deze manier mag je volgend jaar nog een keer.
Alles gooien op je eindexamens is veel te riskant. Blijven zitten gaat geen pretje worden als je het nu al moeilijk hebt.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:10:15 #59
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76645614
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb het nu juist op het wo zelf. heb geen vak meer gehaald sinds begin schooljaar
dude

Shit! nog.. 1 dag!! Waaaaaa.... ffu m'n GR en usb kabeltje erbij pakken hoor;p
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:38:42 #60
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76784413
En FUCK

Morgen Wiskunde, ben pas bij Hoofdstuk 1 van de 6 !....

Herkansing dus..
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_76960154
Laatste loodjes zijn altijd het zwaarst!!
Het feit dat je in 6 VWO zit is knap! Goed gedaan!!
Houd het nog even vol dat laatste jaartje! Achteraf kan je erom lachen!!
pi_77201062
Dit is zo herkenbaar, en je wilt het laatste jaar echt niet over doen trust me. Is mij overkomen
Uni is veel interessanter
KD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')