abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:24:44 #51
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_76498001
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Wij vertrekken de nacht van 18 op 19 februari. Te herkennen aan een knalgele flugel skibox
Haha, dan zitten we in dezelfde periode in Mayr
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:16:14 #52
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_76506597
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Heb dit jaar meerdere kiddo's gezien met zulke soepjurken... ziet er heel leip uit, niks voor mij, maar ik denk dat ik er ook in gelopen had als ik 10 jaar jonger was geweest

Nog een tvp'tje

Only sick music makes money today...
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:54:33 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76507959
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Damn dat is nasty
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_76509053
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Vono het volgende:

[..]

Haha, dan zitten we in dezelfde periode in Mayr
Ja
pi_76511645
Mijngod dat gaat snel hier, tvp

A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:22:51 #56
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_76511760
zow, nog 16 uur en dan gaan we vertrekken naar Lermoos voor 3 daagjes
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:40:38 #57
52034 U
bevindt zich hier
pi_76531777
Iemand ervaring met de Elan Eragon 2010? Of met Elan in het algemeen, het board moet ca. 299 kosten incl Elan bindingen, vraag me af of dat het waard is...
Wat zegt U?
pi_76532106
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef U het volgende:
Iemand ervaring met de Elan Eragon 2010? Of met Elan in het algemeen, het board moet ca. 299 kosten incl Elan bindingen, vraag me af of dat het waard is...
Ik ken Elan als skimerk. De ski's waren wel goed volgens mij. Boards geen ervaring mee.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76533397
Morgen

Het is zo spannend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:43:08 #60
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_76553377
Zooo dat is echt awesome
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:31:07 #62
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_76554471
en dan maar hopen dat je geen stronk tegenkomt die je net niet ziet ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:05:10 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_76555681
Neverland is zo vet. Wel heel erg veel poeder als je de volledige film ziet, maar dan nog

Er zitten wel een paar gasten in die echt koning zijn op een snowboard
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_76556312
TVP

Gvd, ik wil echt gruwelijk graag een nieuw board, maar financieel erg lastig en heb deze nog maar 2 seizoenen (4 weken ongeveer)

/edit: Daarnet onder de douche (:')) besloten om het niet te doen maar om mijn eigen wax-spullen te kopen. Is leuk om te doen, en scheelt je toch weer tussen de 10 a 20 euro als je het op locatie laat doen! En aangezien ik het halverwege de week altijd weer laat doen scheelt dat toch wel wat...hoop ik !

[ Bericht 42% gewijzigd door ForumGek op 08-01-2010 11:39:55 ]
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:08:19 #65
72282 360sjors
King of the Hill
pi_76557967
quote:
Heerlijk
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:47:16 #66
72282 360sjors
King of the Hill
pi_76559319
Ik heb overigens 2 boardjes in de uitverkoop (ik zag dat er hier wat mensen op zoek waren). Allebei al wat jaartjes ouder, maar in goede staat (laatste jaren nauwelijks gebruikt).

• Santa Cruz Gian Simmen 163 (overigens ook overgenomen van een vorige snowboardtopic-bezoeker; het zou dus een echte snowboardtopic-plank kunnen worden ) 75 euro. Heb er veel plezier van gehad en het boardje is nog niet op. Ik heb sinds een jaar of 2 een vervanger, waardoor deze werkeloos is. Twintip, doet het goed in park en piste. Goede kantengrip. Door de lengte ook geschikt voor offpiste (bindingen naar achter en je hebt zat drijfvermogen, zelfs met een twintip). Het is de plank van deze foto´s:

• Atomic Rapture 156; nieuw gekocht, twee weken op gereden, daarna naast de Gian Simmen geparkeerd wegens de komst van een nieuw boardje. 125 euro. Eigenlijk zonde van mijn geld, maar ik gebruik hem gewoon te weinig en de volle prijs krijg ik er toch nergens meer voor. Eigenschappen: STIJF (honinggraatstructuur, titanium strips in de tail) en een felle korte radius. Heerlijk voor park en piste, in de poeder ook goed mits je niet te veel weegt (max 75 kg). Het is dit board:

Als er iemand interesse heeft, PM dan maar even. Komende week zit ik wel in Val Tho, dus dan hoef je geen reactie te verwachten

Na dit seizoen (eind februari) verkoop ik overigens mijn huidige plank. Dat is deze:

SC Duo Gold series 163; topmodel van Santa Cruz. Iets minder freestyle en meer freeride dan de Gian Simmen.
  •   vrijdag 8 januari 2010 @ 16:18:55 #67
    205614 Vono
    pi_76568149
    Leuke fotos. maar die method kan echt niet gooi daar een tweak in
      vrijdag 8 januari 2010 @ 18:58:47 #68
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_76573877
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Vono het volgende:
    Leuke fotos. maar die method kan echt niet gooi daar een tweak in
    Je moet ergens beginnen
    Daarnaast is een Method tweaker echt wel lastig.
    pi_76577334
    Kheb een scraper, hotwax en strijkijzer gekocht (wintersteiger, iemand bekend mee?) en heb mijn boardje ff weer glad gemaakt, voelt toch wel erg lekker .

Heb na veel verschillende reacties op internet gelezen te hebben geen cleaner gekocht want schijnt je belag uit te drogen ofzo, iig scheelt het weer in de centen.

Nu zo naar mijn ouders toe, kan ik daar ff ervaring op doen door ski's te gaan waxen
    Fingerspitzgefühl
      zaterdag 9 januari 2010 @ 08:08:32 #70
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_76590946
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef ForumGek het volgende:
    Kheb een scraper, hotwax en strijkijzer gekocht (wintersteiger, iemand bekend mee?) en heb mijn boardje ff weer glad gemaakt, voelt toch wel erg lekker .

Heb na veel verschillende reacties op internet gelezen te hebben geen cleaner gekocht want schijnt je belag uit te drogen ofzo, iig scheelt het weer in de centen.

Nu zo naar mijn ouders toe, kan ik daar ff ervaring op doen door ski's te gaan waxen
    Je kunt er ook een beetje waxen van te voren op doen (en strijken) en daarna er vrij snel weer afschrapen. Heb je een beetje hetzelfde effect als met een remover. Daarna nog een keer goed waxen en je boardje is weer tiptop
      zaterdag 9 januari 2010 @ 14:48:02 #71
    205614 Vono
    pi_76599598
    Zoals beloofd!

Mijn nieuwe stickerjob voor het seizoen '10
    pi_76604058
    Ik heb een vraagje heeft iemand toevalig ervaring met ''Beatnuts''? http://www.beatnuts.de/catalog/index.php

Als ze het MJ board echt nog hebben liggen, wil ik hem erg graag bestellen. Vandaar deze vraag.
    pi_76605073
    Ik ben opzoek naar wat advies voor een nieuwe set. Heb een jaar of 5/6 geleden een Burton Bullet 162 met Custom bindingen gekocht. Veel plezier van gehad, maar ik merk dat als ik echt hard ga hij erg begint te klapperen. Gister bij cellblock langsgeweest om te kijken wat een nieuwe plank e.d. ongeveer zou gaan kosten, en daar gelijk een heel verhaal over rocker planken en bataleon gekregen (mijn oude had negative camber). Nou heb ik de laatste tijd niet echt de ontwikkelingen bijgehouden, weet wel een beetje algemeen wat het inhoud, maar geen idee wat het precies met de eigenschappen van een plank doet.

Nou wil ik graag voor de komende tijd wel een plank kopen waar ik verder mee kan. Qua stijl ben ik iig geen echte parkrijder, hoewel af en toe kickers rijden wel leuk is, ben ik toch meestal bezig met gewoon pistes rijden. In de afgelopen 5 jaar ben ik ook zwaarder geworden, en daarmee ging jibben met de Bullet steeds makkelijker, nosepresses en rolls waren niet echt een probleem. Nou is dat ook leuk om te doen, maar als dat betekent dat een plank ook gelijk gaat klapperen als je hard gaat heb ik toch liever een iets stijver board.

Dus, hebben jullie wellicht een idee wat voor planken wellicht geschikt zouden zijn? ik ben 1.92m en weeg 88kg, met een schoenmaat 46, dus zal iig wel een wide plank nodig hebben .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      zaterdag 9 januari 2010 @ 18:02:48 #74
    205614 Vono
    pi_76605884
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 18:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen
    Daarnaast is een Method tweaker echt wel lastig.
    Valt mee, als je hem kan grabben kon je al een heel stuk. draai je heup in waar je hem wil tweaken, forceer het bord er niet heen, laat hem flowen. als je hem vast hebt probeer je flink je achterste voet naar achteren te gooien terwijl je balans houdt met je achterste hand
    pi_76606007
    Gister maar eens begonnen in het park te rijden met mijn nieuwe board. Eerst paar keer kingbox geoefend, was niet echt veel aan als je 50/50 doet maar ik noseslide en tailslide moet ik wel nog oefenen want ik ga dan meestal te ver naar de zijkant toe.

Daarnaast ook small kicker geoefend, ik dacht dat die veel moeilijker zou zijn maar opzich een redelijk easy jump mits je genoeg snelheid hebt en je moet natuurlijk je angst overwinnen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')