Haha, dan zitten we in dezelfde periode in Mayrquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Wij vertrekken de nacht van 18 op 19 februari. Te herkennen aan een knalgele flugel skibox
Heb dit jaar meerdere kiddo's gezien met zulke soepjurken... ziet er heel leip uit, niks voor mij, maar ik denk dat ik er ook in gelopen had als ik 10 jaar jonger was geweestquote:
Damn dat is nastyquote:
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Vono het volgende:
[..]
Haha, dan zitten we in dezelfde periode in Mayr
Ik ken Elan als skimerk. De ski's waren wel goed volgens mij. Boards geen ervaring mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef U het volgende:
Iemand ervaring met de Elan Eragon 2010? Of met Elan in het algemeen, het board moet ca. 299 kosten incl Elan bindingen, vraag me af of dat het waard is...
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:43 schreef BettyWeter het volgende:
Hot damn: http://www.dumpert.nl/med(...)n_uit_neverland.html
Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Vono het volgende:
Leuke fotos. maar die method kan echt nietgooi daar een tweak in
Je kunt er ook een beetje waxen van te voren op doen (en strijken) en daarna er vrij snel weer afschrapen. Heb je een beetje hetzelfde effect als met een remover. Daarna nog een keer goed waxen en je boardje is weer tiptopquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef ForumGek het volgende:
Kheb een scraper, hotwax en strijkijzer gekocht (wintersteiger, iemand bekend mee?) en heb mijn boardje ff weer glad gemaakt, voelt toch wel erg lekker.
Heb na veel verschillende reacties op internet gelezen te hebben geen cleaner gekocht want schijnt je belag uit te drogen ofzo, iig scheelt het weer in de centen.
Nu zo naar mijn ouders toe, kan ik daar ff ervaring op doen door ski's te gaan waxen
Valt mee, als je hem kan grabben kon je al een heel stuk. draai je heup in waar je hem wil tweaken, forceer het bord er niet heen, laat hem flowen. als je hem vast hebt probeer je flink je achterste voet naar achteren te gooien terwijl je balans houdt met je achterste handquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
Daarnaast is een Method tweaker echt wel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |