ja maar daar heeft gtst geen geld voor, om een nieuw decor op te laten bouwen, daarvoor zijn de kijkcijfers zijn te slechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Charlie's kapsalon en sapjesbar draaien ook als een tierelier. Ze heeft al 2 man personeel, maar toch woont ze nog in een soort studentenhuis met haar zoontje. Als ze personeel in dienst kan nemen kan ze vast ook wel een leuk huisje kopen
ja die baan van charlie wil iedereen wel volgens mij. een eigen zaak hebben en andere alles voor je laten doen, en dan heeft het bedrijf ook nog jouw naamquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd zo mooi om te zien hoe Charlie een eigen zaakje geopend heeft, personeel in dienst heeft en zelf gewoon geen ruk doet. Hoe vaak zie je haar zelf hard aan het werk in die tent?
En wanneer is die kapsalon uitgebreid naar sapjesbar? Dat was er ook spontaan ineens uit het niets. Ineens was 'De Juicebar' de hete plek in Meerdijk. Klapper was trouwens nog dat Charlie een telefoontje krijgt van Rik's moeder dat er allemaal klanten zijn maar geen personeel. Hoe kan de zaak open zijn als er geen personeel is?!
En jezus wat is die Danny een mongool. Als je 2 maanden een relatie met iemand hebt dan reageert geen ENKELE man op die manier. NIEMAND! En die idiote grijns van hem iedere keer, om ziek van te worden. Al barste ik wel in lachen uit toen hij vandaag Bing's appartement binnen kwam lopen. Het gezicht wat hij toen trok was echt uber hilarisch!
Waarom kijk ik dit toch?
Bestaan die dan nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Charlie's kapsalon en sapjesbar draaien ook als een tierelier. Ze heeft al 2 man personeel, maar toch woont ze nog in een soort studentenhuis met haar zoontje. Als ze personeel in dienst kan nemen kan ze vast ook wel een leuk huisje kopen
Ze speelde in Vrouwenvleugel, de gevangenisserie van RTL4 (beter bekend als Slettennor).quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Dizer het volgende:
Die actrice van Maxima, dat was vroeger toch een hoer of zo?
Jaren geleden toen Aukje van Ginneke nog Charlie speelde had zij een baan in de kapsalon die volgens mij een deel van de rozenboom was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Breaking news: Charlie heeft een fohn in haar handen
Waar en wanneer heeft zij precies geleerd voor kapster?
Hopelijk gaat hij niet op zijn broertje lijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Rick heeft er trouwens ook wel eens strakker uitgezien moet ik zeggen... dat haar gaat met de dag droeviger hangen
die zit idd in een ontiegelijk lastig pakket hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha die Barbaar, wat zou ze doen.
ja gister ook al (Dex, Lucas en Nina). Liepen ook met jas open en alquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MaLo het volgende:
Vorige week was het nog Nieuwjaar, nu lopen Ludo en Maxime in een straat met herfstbladeren aan de bomen
Doe eens normaal.quote:
De kapsalon van Benjaminquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Jaren geleden toen Aukje van Ginneke nog Charlie speelde had zij een baan in de kapsalon die volgens mij een deel van de rozenboom was.
Hij is zo´n ontzettend saaie doos...en dan dachten de schrijvers dat beeld even te verbeteren door hem met playmobil te laten spelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus, als je twijfelt van zo'n figuur zwanger te zijn zou ik geen risico willen lopen hoor.
Benjamin was toen heel even haar pooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
arme barbera? nou, ik vind et echt een stom loeder. ze hoeft dit niet te doen. ze had al meteen kunnen zeggen tegen martijn in het begin dat het een vergissing was en klaar. maar nee, zei ziet er meteen wel een optie in om die man weer aan haar te binden, en uiteindelijk zit ze diep in de nesten. eigen schuld dikke bult. de hele stad zal haar wel haten als het uitkomt!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:31 schreef Countess het volgende:
[..]
Benjamin was toen heel even haar pooierOhja!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benjamin was ooit Badjamin.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |