Davinia, wat een geweldig mooi poppetje zeg!! Hoe líef!!

Nogmaals gefeliciteerd meid, daar mag je met recht trots op zijn..
Thijs!!

McLaura, wat een heerlijk mannetje, om op te vreten

Die foto ook, echt schattig!
Duchess en Juup, jullie meissie is zó blij en lief en leuk! Heerlijk! Keep 'em coming, die foto's

Bixister, lijkt me echt leuk om met kinders van die leeftijd nu de winter te kunnen vieren! Leuke foto's en leuke kinders

Ca.ra, haha, geweldige serie! Grappig ook, dat hij zo blij is met die schommel.. Soms moet je maar gewoon accepteren dat je je kind niet kunt opleggen wat het leuk vind, haha! Het is in elk geval een superlief ventje, die slaapfoto is echt zó

Ticootje, in één woord: Wáuw!
Ssserpente, je meissie is zó leuk, ik kan niet wachten tot ik haar in het echt kan zien.. En jou ook trouwens

En I second Huup: WTF?? Waar heb jij die buik gehaald? Wil ik ook!

BJ, wat schattig! Vind het altijd zo leuk als die kleintjes met zo'n héél kleintje bezig zijn

Diaan, wat een leuke mannen!
Jolie

Wauw, wat een meid.. Leuk om een gezichtje te zien bij de naam, ik geniet altijd van haar praatjes in het kinderpraatjes-topic

Tazz, wat een meidje

En mijn hémel, Lena, wat ben jij een mooierd zeg! Die ógen, wat een pracht, Poppedein!
Lovelylady, haha, geweldig, wat een gesmikkel en gesmul

Blij!
Ik zou nog een foto van Stefje Nooitgenoeg posten, dus hier is hij dan.. Lief doet er een beetje raar bij, maar Stef keek hier zo schattig, dus nouja, toch maar deze foto