abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76408352
Zucht....
pi_76408399
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:51:47 #103
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76408434
Die Marokkanen zijn allemaal mietjes, als ik zo hard buiten de maatschappij geplaatst zou worden zou ik nog veel harder mijn best doen die maatschappij naar de kanker te brengen.
pi_76408450
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar als ik vroeger iets deed wat niet mocht kreeg ik straf en mocht ik niet naar buiten, volgens mij gebeurd dit bij Marokkaanse gezinnen vrij weinig en hebben de ouders geen idee wat hun kinderen doen of ze vinden het wel prima dat kan ook.
Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408455
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die ouders zijn dus mede schuldig want schijnbaar hebben die zichzelf niet willen assimileren in een ander land dan het hunne. Opbokken dus met gehele gezinnen en doe die fratsen maar in Marokko. Maar daar durven ze dat niet.
In Nederland durft men Marokkanen (of wie dan ook) niet uit te zetten.
Op dat vlak moet men in Nederland nog een hoop leren.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 18:52:28 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_76408464
quote:

[..]

Alsof die ouders willen dat hun kinderen op het foute pad gaan, je doet net alsof ze bewust hun kinderen laten ontsporen. Dat is niet het geval, een beetje rationaliteit in zo'n discussie is gewenst.
Maar als ouders leer je je kinderen toch hoe ze zich hebben te gedragen?
Toen ik klein was deed ik een keer een tante van me na achter haar rug, die vrouw praatte heel raar. Nou, had meteen een draai om mijn oren te pakken.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:52:48 #107
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76408479
quote:

[..]

En hoe komt het dat ze van niks weten?
Toen ik als kind iets verkeerds deed kreeg ik een pak slaag.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_76408493
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon heel zielig. Ik denk dat die Marokkanen trouwens heel erg veel geluk hebben dat het niet erger met dat meisje is afgelopen. Maarre dat van die auto was toch ook een meisje?
Zielig? Wat is dat nou weer voor een eufemisme?
Dit is toch gewoon schandalig en crimineel, niks zielig.
Faal van de eeuw.
pi_76408508
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408548
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En hoe komt het dat ze van niks weten?
Toen ik als kind iets verkeerds deed kreeg ik een pak slaag.
Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408605
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Denk je dat deze Marokkaanse jongeren dat niet krijgen als ze thuis komen (en hun ouders er WEL van zouden weten)?
Niets wijst daar op in ieder geval.
Faal van de eeuw.
pi_76408622
Marokkanen weer...
Love is in the air!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 18:56:49 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_76408647
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm ja, en dat is relevant want? Weet jij hoeveel invloed de omgeving waarin je opgroeit heeft op je gedrag?
Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:58:03 #114
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_76408696
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Landgeld het volgende:
Marokkanen weer...
En al die Nederlanders weer huilen op internet
Maar als ze op straat een Marokkaan iets zien doen wat niet mag niet eens durven te kijken
Dat is dus het hele probleem, we moeten die gasten niet zomaar ons land laten afbreken...
pi_76408720
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar als je ouders vroeger niet wisten dat je iets stouts deed, dan kreeg je geen straf.
Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.
pi_76408730
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toen ik klein was deed ik een keer een tante van me na achter haar rug, die vrouw praatte heel raar. Nou, had meteen een draai om mijn oren te pakken.
Hoe kan je van mensen verwachten die 30 jaar geleden nog op kamelen reden en amper weten wat de uitkomst is van 1 plus 2 dat ze kinderen kunnen opvoeden in een land wat ze a) niet kennen en b) de taal niet machtig zijn.

Dat soort mensen worden alleen gedreven door egoïsme en het geeft ook aan hoe laks de Nederlandse overheid is geweest. Totale vrijblijvendheid en de absentie van een lange termijn visie. De grootste naoorlogse fout als je het mij vraagt.
pi_76408743
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.

Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:59:13 #118
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76408745
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Zijn ouders zullen wel broer en zus zijn.
Zeg dr ns wat van. Misschien speelt inteelt wel een rol in hun bizarre gedrag
pi_76408746
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, heel veel. Daarom is een goede opvoeding ook van het grootste belang.
Er is niet één goede opvoeding. De manier van opvoeden verschilt per plek, tijd, individu. Een jong persoon in een boerengat zal anders opgevoed worden dan een persoon in de stad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408781
Alle ouders denken toch dat hun kids nooit wat uitvreten.

Maar ja, keihard aanpakken mag niet ( bij bepaalde groepen) , 5 km te hard en je wordt tot je dood achtervolgt door de CJIB.

Prioriteiten he.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_76408786
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Chooselife het volgende:
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat de Marokkaanse groep verantwoordelijk is voor de ellende in Culemborg. Ik vind het gedrag van de jeugd in dat youtube filmpje illustrerend. Zieken, provoceren, misdragen, uitlokken en totaal geen reactie op autoriteiten.
Ik denk dan ook dat je niet meer kunt spreken van "rivaliserende" groepen, maar een provocerende groep en een slechts reactief gedrag van Molukse kant. Er is tot nu toe niets dat iets anders uitwijst.

Het lijkt me dus juist dat er tegen de Marokkaanse groep moet worden opgetreden en dat de politie beter die betreffende wijk(en) kan isoleren.
Zo duidelijk is dat anders niet hoor. Dat zijn slechts incidenten die je hier schetst.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:01:52 #122
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76408853
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef YazooW het volgende:
Die Marokkanen zijn allemaal mietjes, als ik zo hard buiten de maatschappij geplaatst zou worden zou ik nog veel harder mijn best doen die maatschappij naar de kanker te brengen.
Nederlanders, dat zijn de mietjes omdat ze de crimi mocro`s hier nog steeds zijn.

Waren ze maar letterlijk uitgezet
pi_76408894
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee maar 9 van de 10 keer wisten ze dus wel wat ik uitspookte en waarom omdat mijn ouders dat in de gaten hielden, veel Marokkaanse ouders intresseert het geen drol waar hun kinderen uithangen of wat ze doen.
Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo. Vaak is het zo dat hun kinderen belastingaangiften moeten doen, de brieven moeten vertalen, dat geeft hen een machtspositie ten opzichte van de ouders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76408915
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef YazooW het volgende:

[..]
Dat is dus het hele probleem, we moeten die gasten niet zomaar ons land laten afbreken...
En dat is ook het probleem. Wil je er wat aan doen als autochtoon, dan ben je 'racist', 'xenofoob' en heb je last van 'onderbuikgevoelens' Daarnaast het slappe knieënbeleid wat bijv. zo'n burgemeester van Culemborg dan uitvoert. Burgemeesters worden uit de PvDa of D66 stal neergezet, er zal niks concreets gebeuren als praten, theedrinken, coaches, praten. Vind je het gek dat je er niet onderuit komt dat mensen alsnog eigen rechter gaan willen spelen. Willen, want in Nederland komen de Mocro-daders er lekker soft vanaf en dat weten ze maar al te goed.

http://www.rtl.nl/compone(...)toffer_culemborg.xml
url
pi_76408923
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je ouders spraken Nederlands, hadden contacten met buren, contacten met school. Konden brieven lezen die binnenkwamen. Denk je dat die ouders een dagvaarding kunnen lezen en/of begrijpen? In 9 van de 10 gevallen is dat niet zo.
En wiens fout is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')