wtf is daar allemaal aan de hand? Ik had juist gelezen dat die molukkers eerst ramen hadden ingegooid bij de marocs, en dit nu een vergeldingsactie was (en niet eens bewust aanval op dat meisje). Gewoon al het tuig oppakken en in 1 kooi zettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html
Och natuurlijk... schrap dat jeugdhonk waar ik het gisteren over had, maar geef die mensen hun grasveldje terug!
Dan hoeven ze ook niemand te intimideren, dit is niet de schuld van mocro, nee van de gemeente.
Die hadden dat grasveld niet af moeten pakken... logisch toch?
Dus geef ze dat grasveld terug, en stop ze er allemaal onder, iedereen blij
Wat ik heb gehoord is dat een paar marocs een auto in de fik hebben gestoken. Een 13-jarig moluks meisje was hier getuigen van. Zij werd vervolgens bedreigd. Dieptepunt was het met een auto inrijden op haar huis. Inzittenden kregen daarna klappen van buurtbewoners.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef kepler het volgende:
wtf is daar allemaal aan de hand? Ik had juist gelezen dat die molukkers eerst ramen hadden ingegooid bij de marocs, en dit nu een vergeldingsactie was (en niet eens bewust aanval op dat meisje). Gewoon al het tuig oppakken en in 1 kooi zetten
Er zit er nog 1 vast omtrent dat auto incident, degene die 1 van die gasten in de auto het ziekenhuis in wilde slaan, de rest is heengezondenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord is dat een paar marocs een auto in de fik hebben gestoken. Een 13-jarig moluks meisje was hier getuigen van. Zij werd vervolgens bedreigd. Dieptepunt was het met een auto inrijden op haar huis. Inzittenden kregen daarna klappen van buurtbewoners.
Maar goed, ik las dat er 3(!) buurtcoaches bijkomen. Dat lost vast alles op.
Komt dan het Irak-rapport uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
20 januari de val van het kabinet, kunnen we meteen weer stemmen.
IJsland zegt toe 1,6 mld te betalen, Wouter Bos schiet het vast voor, IJsland betaald toch niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Bastard het volgende:
Maar waar maakt de regering zich op dit moment dan wel druk om zou je denken... nou geld ontvangen uit ijsland.. dat is wel belangrijk genoeg om een reactie op te geven
3e week januari dacht ik ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt dan het Irak-rapport uit?
Als blijkt dat we naast mondelingen steun ook daadwerkelijk militaire hebben ingezet is het exit Balkie.
Yup… heb het gevoel dat dit het begin ervan isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
Laat het maar escaleren tot een landelijk probleem, ben er klaar mee.
Nou nou nou...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Yup… heb het gevoel dat dit het begin ervan isMocht tijd worden
Heb bijna met geen enkele bevolkingsgroep problemen, enkele met dat laffe kankergezwel van de wereld genaamd marokkanen.
also also alsooooquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Yup… heb het gevoel dat dit het begin ervan isMocht tijd worden
Heb bijna met geen enkele bevolkingsgroep problemen, enkele met dat laffe kankergezwel van de wereld genaamd marokkanen.
Dit kabinet had al een dozijn keer moeten vallen. Stel onbenullen bij elkaar. AOW-debacle, politiebonussen, Afghanistan, etc etc. Het enige wat ze nog bind is de angst voor nieuwe verkiezingen. CDA heeft geen zin om met de PVV te gaan regeren, PvdA houdt geen zetels meer over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Wat denk je Gijs.. Balkie komt er goed van af?
Is het een man?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef Bastard het volgende:
Kan mij niet herrineren dat Ker 1.0 ook zo scherp wasBeeld van mager schichtig ventje moet ik bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |