Eerlijk is eerlijk, die Molukkers doen wel hetgeen de meeste Nederlanders te laf voor zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Lekker zooitje ook weerhttp://www.geenstijl.nl/m(...)lemborg_toedele.html
Ben benieuwd of die burgermeester een beetje lekkere thee kan zetten, dit moet natuurlijk allemaal glad worden gepraat, toezegging voor een nieuw jeugdhonk, verplichte verhuizing van de familie.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die Molukkers doen wel hetgeen de meeste Nederlanders te laf voor zijn.
Geschiedenis herhaald zich wat dat betreft.
Is anders niet te zien!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef kepler het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het de sportschool welZo totaal niks voor mij
Ik moet wel man, anders haal ik de 55 nietquote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef kepler het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het de sportschool welZo totaal niks voor mij
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zaterdag krat bier gekocht, die was zondagmiddag weer leeg, heb er weinig last van, maar het zet wel aan
Kut manquote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]bij mij gaat het ook veelste snel
Ow, vandaag gezakt voor motortheorie
Ik doe (vrijwel) alleen cardio, had een grotere terugval verwacht eigenlijk, toch mn hele programma gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef DeBassist het volgende:
vandaag ook weer begonnen
heerlijk maar het is wel weer even wennen
Heb een boek uit 2006 en daardoor al sowieso 2 foutenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut manmaar hebben ze dat nou anders gemaakt dan auto theorie dan?
kheb 2x theorie gedaan (eerste keer was de theorie van verlopen voor het examen) wat ik kan herrineren is gewoon achter elkaar vragen maken, kijken naar de antwoorden en weer doen totdat je nagenoeg foutloos bent en examen kan doen. 2x in 1x gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |