Eerlijk is eerlijk, die Molukkers doen wel hetgeen de meeste Nederlanders te laf voor zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Lekker zooitje ook weerhttp://www.geenstijl.nl/m(...)lemborg_toedele.html
Ben benieuwd of die burgermeester een beetje lekkere thee kan zetten, dit moet natuurlijk allemaal glad worden gepraat, toezegging voor een nieuw jeugdhonk, verplichte verhuizing van de familie.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die Molukkers doen wel hetgeen de meeste Nederlanders te laf voor zijn.
Geschiedenis herhaald zich wat dat betreft.
Is anders niet te zien!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef kepler het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het de sportschool welZo totaal niks voor mij
Ik moet wel man, anders haal ik de 55 nietquote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef kepler het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het de sportschool welZo totaal niks voor mij
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zaterdag krat bier gekocht, die was zondagmiddag weer leeg, heb er weinig last van, maar het zet wel aan
Kut manquote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]bij mij gaat het ook veelste snel
Ow, vandaag gezakt voor motortheorie
Ik doe (vrijwel) alleen cardio, had een grotere terugval verwacht eigenlijk, toch mn hele programma gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef DeBassist het volgende:
vandaag ook weer begonnen
heerlijk maar het is wel weer even wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |