Als er nog niks opstaat maakt het niet uit natuurlijk, enige voordeel is dat je het geschrevene eraf kan poetsen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Saaaaab het volgende:
Vreemd hoor, bij mij deed de PWND-cd het gewoon. Ik gebruikte wel een CD-RW, want REWRITABLE. Logisch toch?
Ok, het was ook een Blumers trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef Suaners het volgende:
Nee. En als die foto van Hyves o.i.d. is; ik heb geen hyves/facebook etc.
Ja dat snap ik, maar op Bleumers vond hij niks, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef Suaners het volgende:
Het is Bleumers he.
Jahoor, 17 jaar, vrouw, schrijft met stiften op de onderkant van een CD, en herkent het IP van hyves als ze de eigenschappen van een foto bekijkt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef Suaners het volgende:
Nee. En als die foto van Hyves o.i.d. is; ik heb geen hyves/facebook etc.
m;n klok, die staat stilquote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Jahoor, 17 jaar, vrouw, schrijft met stiften op de onderkant van een CD, en herkent het IP van hyves als ze de eigenschappen van een foto bekijkt.
Wat klopt hier niet?_
was al duidelijk toen de msn eruit kwamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Jahoor, 17 jaar, vrouw, schrijft met stiften op de onderkant van een CD, en herkent het IP van hyves als ze de eigenschappen van een foto bekijkt.
Wat klopt hier niet?_
Idd, einde topic dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet?_
En vanwaar die neiging je te verdedigen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:08 schreef Suaners het volgende:
Ik had de eigenschappen van de foto niet bekeken. Ik wist gewoon dat er een aantal mensen zouden zijn die mij gingen opzoeken op Hyves.
Nog wel, maar het gaat vast een keer foutquote:
Ik ook niet, hoe kan een PWND-cd nou mislukken?quote:
Probeer iets te schrijven op de batterijquote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
m;n klok, die staat stil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |