Er zou ergens een klein klepje moeten zitten met een oliesymbool er op:quote:Op maandag 4 januari 2010 16:06 schreef Suaners het volgende:
Naja, de olie checken... Ik zit liever niet binnen in mijn computer...
En hoe zou ik dat moeten doorgeven aan windows?
Het zit aan de binnenkant. Haal de kap er eens af.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef Suaners het volgende:
Er zou ergens een klein klepje moeten zitten met een oliesymbool er op:
Hier niet...
Dan betreft het een zogeheten uopc (un-oiled-pc), waar ik verder helaas weinig verstand van heb. Sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef Suaners het volgende:
Hier niet...
Zit er niet altijd hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef Suaners het volgende:
Hier niet...
Bel Microsoft en zeg dat die opdracht niet bestaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Suaners het volgende:
Voer CHKSK /F uit
Zwart is ook geen probleem. Als het maar lekker dik is.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef Suaners het volgende:
Het kan wat 'zielig' klinken, maar, ik heb geen rode/blauwe stift.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef fransbreda het volgende:
De km stand wat terugdraaien, miss helpt dat.
Nee, dat is niet "etc", dat is belangrijke informatie waarmee je geholpen kan worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:59 schreef Suaners het volgende:
Als die rij helemaal geladen is dan verschijnt er daarna een blauw scherm met dat de computer niet opgestart kan worden etc.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, dit hele topic slaat nergens op.
Zulke flauwe reacties zijn dus niet welkom he.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef fransbreda het volgende:
De km stand wat terugdraaien, miss helpt dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |