tjaquote:
Er bestaan ook andere ziektes in deze wereldquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef CyberTijn het volgende:
Tsja, het is ook niet eerlijk. Dunne mensen betalen net zoveel zorg-premie als dikke mensen, terwijl dikke mensen een hoger risico hebben om ziek te worden, en dus meer gebruik maken van diezelfde zorg als de dunne medemens.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Rafelbaard het volgende:
Hmm die soort herken ik niet.
Even de pokedex erbij pakken.
quote:
Ja, maar een dik iemand heeft meer kans op bijv. hart en vaatziektes, diabetes etc. Daar is gewoon sneller en vaker iets mis mee (sorry dat ik het zo verwoordquote:Op maandag 4 januari 2010 15:59 schreef griskay het volgende:
[..]
Er bestaan ook andere ziektes in deze wereld
Prima als je dat wilt doen bij dikke mensen, maar dan moet je wel consequent blijven. Dus iedereen een full medical. Dat rode vlekje op je arm kon wel eens huidkanker worden, dus hogere premie, je oma had last van haar hart, hoppa hogere premie, de rijtest bij de ANWB viel niet zo goed uit, dat kon wel eens een ongeluk worden, hoppa hogere premie en voor je autoverzekering betaal je ook gelijk 3 keer zo veel, je huis is niet vochtvrij, dat worden longproblemen, hoppa extra premie en je baas werkt je er gelijk ook even uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef CyberTijn het volgende:
Tsja, het is ook niet eerlijk. Dunne mensen betalen net zoveel zorg-premie als dikke mensen, terwijl dikke mensen een hoger risico hebben om ziek te worden, en dus meer gebruik maken van diezelfde zorg als de dunne medemens.
Ik suggereer ook niet dat dat niet zo isquote:Op maandag 4 januari 2010 15:59 schreef griskay het volgende:
[..]
Er bestaan ook andere ziektes in deze wereld
Terecht of niet terecht, daar zijn al eindeloze discussies over gevoerd op Fok, in de media, in de politiek etc. Ik kan me alleen wel voorstellen dat mensen die er alles aan doen om zo gezond mogelijk te leven zich benadeeld voelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Prima als je dat wilt doen bij dikke mensen, maar dan moet je wel consequent blijven. Dus iedereen een full medical. Dat rode vlekje op je arm kon wel eens huidkanker worden, dus hogere premie, je oma had last van haar hart, hoppa hogere premie, de rijtest bij de ANWB viel niet zo goed uit, dat kon wel eens een ongeluk worden, hoppa hogere premie en voor je autoverzekering betaal je ook gelijk 3 keer zo veel, je huis is niet vochtvrij, dat worden longproblemen, hoppa extra premie en je baas werkt je er gelijk ook even uit.
Vind je het nu nog steeds zo terecht?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef J.Stalin het volgende:
TS is zelf niet dun, dit komt omdat ik gewoon graag eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |