Aha dus doet hetzelfde alleen ander merkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, Steinberg gebruikt Syncrosoft. Ziet er uit als een gewone usb-stick van blauw plastic met een rood lampje, niet een halve sleutel.
Met als gevolg dat wanneer je software hebt die iLok nodig heeft je hard door je usbpoorten gaat op een iMacquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Aha dus doet hetzelfde alleen ander merk
Als er haar op staat is hij 'medium'?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een biefstuk bakt, kun je voelen wanneer je hem uit de pan moet halen.
Voelt hij aan als je wang, dan is hij 'rare'.
Voelt hij aan als het puntje van je kin, dan is hij 'medium'.
Voelt hij aan als het puntje van je neus, dan is hij 'well done'.
Dat wel ja zeker als je een externe usb analoog/digitaal converter hebt dan nog een muis erbij en ...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met als gevolg dat wanneer je software hebt die iLok nodig heeft je hard door je usbpoorten gaat op een iMac.
Hey jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef genakt het volgende:
[..]
je dean V is nu 499
feedback
krijg januari hele dikke bonus dus even kijken naar wat leuks
Kijk altijd eerst in de spiegel voordat je uit de auto stapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien leuk idee voor de OP:
Tips van gitaarspelende-FOK!ers:
Een auto, mafketel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey ja
Er staat een mooie Classic White '79 op Marktplaats
http://link.marktplaats.nl/307096320
Twijvel... of die, of een auto
Té veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien leuk idee voor de OP:
Tips van gitaarspelende-FOK!ers:
Iemand een LP kopen?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, net ff akoestisch geoefend. Orange ampje deed het heerlijk en heb goed gebast denk ik. Onze gitaristen beginnen inmiddels wel aan akoestische gitaren te wennen.
Heb wel een blaar op mijn vinger nu. Ben niet gewend zo lang en zo bruut fingerstyle te spelen.
Mooi ding man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey ja
Er staat een mooie Classic White '79 op Marktplaats
http://link.marktplaats.nl/307096320
Twijvel... of die, of een auto
Niet veel boeiends vind ik, eq zijn handig op te boostenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef The_Dean het volgende:
Hoeveel nut heeft een 10-band EQ voor je sound?
Nu lekker basic: Gitaar -> tuner -> amp.
Ja, ik ook, maar het kan altijd wat beter natuurlijk. En om dat enkele lead loopje van mij wat te boosten koop ik wel een losse booster/overdrive ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet veel boeiends vind ik, eq zijn handig op te boosten
Vind voor m'n solo een mid/volume boost wel handig maar thats it, eq voor m'n geluid regel ik geowon op de versterker zelf
Hoe meer je kan EQ-en hoe meer controle over je geluid ik zie het nut van een extra 10 bands EQ wel inquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet veel boeiends vind ik, eq zijn handig op te boosten
Vind voor m'n solo een mid/volume boost wel handig maar thats it, eq voor m'n geluid regel ik geowon op de versterker zelf
Aan de andere kant heeft het ook wel weer wat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:17 schreef Cynic het volgende:
Zo, de neptele staat in C met een .12 setje en de hals is er nog niet afgebroken.
Binnenkort dus kijken of die stabieler en zuiverder is voor het opnemen van dat laatste stuk.
Zou verdorie wel knap belachelijk zijn als ik uiteindelijk ga opnemen met een gitaar van ¤69
Da's waar natuurlijk. Ik heb sowieso niet zulke hele dure spullen, maar dit gaat wel aardig ver natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:28 schreef Witchfynder het volgende:
Het gaat er om dat je het best werkende spul gebruikt en niet het duurste ofzo. En met maffe budget gear een tof resultaat boeken is natuurlijk gewoon erg lollig.
doe tevens je gordel om als je in de auto staptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een biefstuk bakt, kun je voelen wanneer je hem uit de pan moet halen.
Voelt hij aan als je wang, dan is hij 'rare'.
Voelt hij aan als het puntje van je kin, dan is hij 'medium'.
Voelt hij aan als het puntje van je neus, dan is hij 'well done'.
Persoonlijk doe ik het liever na het instappen. Tijdens het instappen is het verdomde lastig!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
doe tevens je gordel om als je in de auto stapt
Tja, over het algemeen wel...hals recht etc. Net als bij een gitaar eigenlijk moet je vantevoren bedenken wat voor geluid je zoekt, omdat bijvoorbeeld de pup config best een effect kan hebben. En verder..tja...testenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Aresdreams het volgende:
hey witchfynder, vraagje voor jou, als je een bas wilt kopen, waar moet je ongeveer allemaal op letten? zijn dat de zelfde dingen als bij een gitaar of zijn er nog wat andere zaken waar je op moet letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |