@alle reacties hierop, meestal op zelfde dag als in VS zelf? Of ga je dan nog voor niets naar de stad?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Hey, weet iemand of dit blad ergens in Nederland te krijgen is? Hebben ze zulk soort magazines bij bv. Feedback R'dam?
Ja, leuke gitaarbouwer is dat. Ik heb mijn LP bij hem gekocht, die verhandelde hij voor een klant.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
Vandaag in Schiedam langs De Gier geweest. Mooie gitaartjes, alleen die kleur al!
[ afbeelding ]
Zeer vriendelijke knul, denkt goed mee en heeft verstand van zaken, dat heb ik wel doorgekregen in die paar minuten dat ik er was. Zou ik met een prettig gevoel een gitaar bij achterlaten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, leuke gitaarbouwer is dat. Ik heb mijn LP bij hem gekocht, die verhandelde hij voor een klant.
Zo dachten de ontwerpers ervan waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lijkt me ook mooi om een keer een eigen gitaar te bouwen... een telecaster ofzo, die zijn simpel te maken (om mee te beginnen)
van een van de populairste gitaren in de geschiedenis, ja...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo dachten de ontwerpers ervan waarschijnlijk ook.
Hij is niet mooien spuuglelijk, maarja... wel makkelijk te maken
*start de productie
je ouders waarschijnlijk ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij is niet mooien spuuglelijk, maarja... wel makkelijk te maken
*start de productie
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef guitarist het volgende:
Jezus speelt gitaar.
En daarna las ik de eerste reactie!
Edit: zelf ook maar even een reactie geplaatst!
over de gitaren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
je ouders waarschijnlijk ook!
Klopt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Allang gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Op een Custom hoort ebben. En mooi palissander is donker palissander. Dean, zet die toets eens in de olie!
je dean V is nu 499quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit nu even te spelen met dat Revalver van Peavey, echt te gek! Tot nu toe de beste simulator die ik ken (Amplitube en Guitar Rig). Deze heeft echt goeie respons op je aanslag en klinkt echt 'tubey'. Supercool. Ik zou hem bijna kopen.Ik heb er net weer even over geheerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk geluid vooral de 6505 met bijna alles op 10en de XXX 2*12 speakerkast met 414 mic simulatie
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Ja, het is echt goed spul. Helaas is de Mac-versie nog wel een beetje buggy, plus dat die Windows-crackpatch natuurlijk niet werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik heb er net weer even over geheerst![]()
Heerlijk geluid vooral de 6505 met bijna alles op 10en de XXX 2*12 speakerkast met 414 mic simulatie
Ja het saven werkt niet de rest wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is echt goed spul. Helaas is de Mac-versie nog wel een beetje buggy, plus dat die Windows-crackpatch natuurlijk niet werkt.Maar verder is het top.
Dat is altijd het nadeel mac, ik zoek nog steeds een goede gekraakte versie van Waves plugins. Speciaal de dingen die ze van SSL hebben..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is echt goed spul. Helaas is de Mac-versie nog wel een beetje buggy, plus dat die Windows-crackpatch natuurlijk niet werkt.Maar verder is het top.
Je had toch een tijd terug een 48 sporen SSL tafel gekochtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is altijd het nadeel mac, ik zoek nog steeds een goede gekraakte versie van Waves plugins. Speciaal de dingen die ze van SSL hebben..
Voordeel van een mac is dan wel weer dat pro tools er veel beter op looptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is altijd het nadeel mac, ik zoek nog steeds een goede gekraakte versie van Waves plugins. Speciaal de dingen die ze van SSL hebben..
En dat Logic Pro er op loopt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Voordeel van een mac is dan wel weer dat pro tools er veel beter op loopt
Was het maar waar. (volgens mij was dat foto vanuit de opname studio met de band..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je had toch een tijd terug een 48 sporen SSL tafel gekocht![]()
Doe mij maar de hele studio dan met alle gearquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef guitarist het volgende:
Ik wil eigenlijk wel zo een:
http://www.euphonix.com/pro/music/system_5-mc/:
http://www.euphonix.com/p(...)nDepth/vincent_1.htm
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Begin er niet aan, scheelt je heel veel geld!
Als je een biefstuk bakt, kun je voelen wanneer je hem uit de pan moet halen.quote:
In een openbaar toilet wordt het eerste toilet het minst gebruikt en is het daardoor ook vaak het schoonste.quote:
Kijk, dat zijn nog eens nuttige tips!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een biefstuk bakt, kun je voelen wanneer je hem uit de pan moet halen.
Voelt hij aan als je wang, dan is hij 'rare'.
Voelt hij aan als het puntje van je kin, dan is hij 'medium'.
Voelt hij aan als het puntje van je neus, dan is hij 'well done'.
Ja, nooit geweten!quote:
Well done is niet te vreten en in beide andere gevallen heb ik ongeschoren biefstuk. Ik zie bezwaren opdoemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cubase ook. Maar dan niet gehackt. Alhoewel die zonder dongle overal buggy is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Voordeel van een mac is dan wel weer dat pro tools er veel beter op loopt
Zo'n iLok of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cubase ook. Maar dan niet gehackt. Alhoewel die zonder dongle overal buggy is.
Ja, ik heb hetzelfde probleem, tegenwoordig doe ik het ook maar een beetje op de gok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Well done is niet te vreten en in beide andere gevallen heb ik ongeschoren biefstuk. Ik zie bezwaren opdoemen.
Nee, Steinberg gebruikt Syncrosoft. Ziet er uit als een gewone usb-stick van blauw plastic met een rood lampje, niet een halve sleutel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zo'n iLok of bedoel je iets anders?![]()
[ afbeelding ]
Aha dus doet hetzelfde alleen ander merkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, Steinberg gebruikt Syncrosoft. Ziet er uit als een gewone usb-stick van blauw plastic met een rood lampje, niet een halve sleutel.
Met als gevolg dat wanneer je software hebt die iLok nodig heeft je hard door je usbpoorten gaat op een iMacquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Aha dus doet hetzelfde alleen ander merk
Als er haar op staat is hij 'medium'?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel ja zeker als je een externe usb analoog/digitaal converter hebt dan nog een muis erbij en ...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met als gevolg dat wanneer je software hebt die iLok nodig heeft je hard door je usbpoorten gaat op een iMac.
Hey jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef genakt het volgende:
[..]
je dean V is nu 499
feedback
krijg januari hele dikke bonus dus even kijken naar wat leuks
Kijk altijd eerst in de spiegel voordat je uit de auto stapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien leuk idee voor de OP:
Tips van gitaarspelende-FOK!ers:
Een auto, mafketel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey ja
Er staat een mooie Classic White '79 op Marktplaats
http://link.marktplaats.nl/307096320
Twijvel... of die, of een auto
Té veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien leuk idee voor de OP:
Tips van gitaarspelende-FOK!ers:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |