Maarja dat doet wel weer een beetje af aan het idee van een gitaar "bouwen"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom. Een paar minuutjes klikken op de site van Warmoth is dan wel zo gemakkelijk.
Dat dus. Hoewel dat ook wel leuk is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maarja dat doet wel weer een beetje af aan het idee van een gitaar "bouwen"
Dan lijkt het meer op een ikea project
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar voor een beetje goede bovenfrees ben je al 200 euro kwijt, en dan komt de rest van het gereedschap er nog bij. Dan ben ik uiteindelijk net zo veel geld kwijt als wat ik nu kwijt ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maarja dat doet wel weer een beetje af aan het idee van een gitaar "bouwen"
Dan lijkt het meer op een ikea project
Dan heb je vast nog nooit op de site van Warmoth gekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef wimjongil het volgende:
Bulldogbodies is ook wel een coole site voor het bouwen van je eigen LP! Ook lefties, en p90's!
Ja precies, ik wil het ook ooit een keer doen dan ga ik er ook alleen voor om de body zelf te maken en thats itquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar voor een beetje goede bovenfrees ben je al 200 euro kwijt, en dan komt de rest van het gereedschap er nog bij. Dan ben ik uiteindelijk net zo veel geld kwijt als wat ik nu kwijt ben.
En ik ga de body in de olie zetten en elk foutje wat je gemaakt hebt, zie je dan. Want die foutjes waren er vast gekomen.
Maar misschien dat ik voor mijn volgende project de body zelf ga maken. Dat moet op zich wel te doen zijn.
Want ik bedacht me nadat ik de spullen besteld had dat mijn broer nog wel ergens het gereedschap heeft liggen wat ik daar voor nodig heb.
Ja, als de keuze verder behoorlijk beperkt is, zijn er weinig andere opties. En ik heb geen zin om meters goed hout aan gort te zagen voordat ik eindelijk een body heb waar ik tevreden mee ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat dus. Hoewel dat ook wel leuk is natuurlijk.
Dan heb jij nog niet naar de prijzen van Bulldogbodies gekekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog nooit op de site van Warmoth gekeken.
Inderdaad, en voor het volgende project zal ik ook wel weer zelf aan de slag moeten want probeer maar eens een linkshandige body van een SG te vinden waar P90's in passen. Ik kan natuurlijk een SG van Vintage of zo kopen en daar andere humbucker sized P90's in zetten maar dat is niet echt hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, ik wil het ook ooit een keer doen dan ga ik er ook alleen voor om de body zelf te maken en thats it
Je kan het beter dan beetje langzaam uitbreiden en steeds een stapje verder gaan dan je gelijk in het diepe te storten
Dat heb ik wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet naar de prijzen van Bulldogbodies gekeken.
Alleen LP's ja, maar wie wil er nou geen LP?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel.![]()
Maar hun aanbod is wel heel erg beperkt.
ik kan je verzekeren dat is echt een rampzaakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet het echt een rampzaak zijn voor ik liever naar de Feedback ga...
Ik heb al een LP. Ik wil eerst een Explorer en een SG, dan zie ik wel weer eens verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Alleen LP's ja, maar wie wil er nou geen LP?
Arme jijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat is echt een rampzaak
je ziet er ook echt nooit iemand binnenquote:
Waarom ga je er dan überhaubt naar toe?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat is echt een rampzaak
IK!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Alleen LP's ja, maar wie wil er nou geen LP?
Ja, maar jij bent raar.quote:
Ja sjonge zeg!quote:
Precies!quote:
Ja, veel mooier dan een Deanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem ookquote:
Ziekkkkkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Ik mis de ebben toets.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Wie met rosewood fuckt, fuckt met mij mannetje!quote:
Daar zit wat in!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Op een Custom hoort ebben. En mooi palissander is donker palissander. Dean, zet die toets eens in de olie!
Als elke custom een ebben toets zou hebben, maakt dat hem dan niet weer vrij standaard?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Op een Custom hoort ebben. En mooi palissander is donker palissander. Dean, zet die toets eens in de olie!
Ga jij je gitaarspullen weer eens heel rap inleveren bij de winkel waar je het vandaan hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daar zit wat in!
Ja weetje wat Dean moet doen: 'm in de olie zetten vlak voor een concert, en dan tijdens het concert 'm in de hens zetten, zodat het lijkt dat je zo goed speelt dat je gitaar er van gaat bradnen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als elke custom een ebben toets zou hebben, maakt dat hem dan niet weer vrij standaard?
Dat ga ik zelf toch niet doen he! Daarom wilde ik hem overhalen dat te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga jij je gitaarspullen weer eens heel rap inleveren bij de winkel waar je het vandaan hebt.
Nee, dat is zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat ga ik zelf toch niet doen he! Daarom wilde ik hem overhalen dat te doen.
Dit is gaaf toch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Hey, weet iemand of dit blad ergens in Nederland te krijgen is? Hebben ze zulk soort magazines bij bv. Feedback R'dam?
de betere boekhandel heeft ze vaak wel liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Hey, weet iemand of dit blad ergens in Nederland te krijgen is? Hebben ze zulk soort magazines bij bv. Feedback R'dam?
Volgens mij heeft de Bruna hem zelfs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
de betere boekhandel heeft ze vaak wel liggen
Het is een Gibson, dan is het niet zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde.
Nou ja, eigenlijk ook weer niet want hij is toch verkeerd om.
En dat is ook de enige manier om een goede flameburst te krijgen.
Heb ik al!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb GAS voor een LP met P90's.
@alle reacties hierop, meestal op zelfde dag als in VS zelf? Of ga je dan nog voor niets naar de stad?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |