die veeg ik eerst weg en daarna ga ik pas strooien op het sneeuwvrij gedeeltequote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet vooral hopen dat het niet gaat vriezen als je nu de sneeuw laat smelten!
Je gaat de gele sneeuw opeten?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar die tip die WOK me gaf gebruiken als het zo door blijft gaan met die kutsneeuw
Kutsneeuw, das dan wel de juiste sneeuw voor bij jouw tokoquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch die tip die WOK me gaf gebruiken als het zo door blijft gaan met die kutsneeuw
wegbrandenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan, maar dit is leuker![]()
[ afbeelding ]
Ieeeeeeeeeeeeeelh!!!!!quote:
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Kutsneeuw, das dan wel de juiste sneeuw voor bij jouw toko.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van katten![]()
Hij heeft een mandje. En dus slaapt hij daar niet in
HIj heeft er vant zomer wel veel in gelegenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaof dat JIJ de balle verstand hebt van katten natuurlijk
Jij koopt eoa dom mandje. Maar DAAR gaat meneer toch zeker niet in liggen. Wat denk je wel
ook goedenavond Flashquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaof dat JIJ de balle verstand hebt van katten natuurlijk
Jij koopt eoa dom mandje. Maar DAAR gaat meneer toch zeker niet in liggen. Wat denk je wel
Nee, woensdag ga ik weg hier. En zolang ik plat op mń rug lig heb ik praatjes zatquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
Fles!
Hoe voel je je nu? Heb je het ziekenhuis al mogen verlaten?.
krijg je ook geen pijnstilling meer ?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, woensdag ga ik weg hier. En zolang ik plat op mń rug lig heb ik praatjes zat![]()
ik doe daar zo zuinig mogelijk mee, stronteigenwijs als ik benquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je ook geen pijnstilling meer ?
Geef het aan mijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe daar zo zuinig mogelijk mee, stronteigenwijs als ik ben
Je hangt gewoon de bikkel uit om de verpleegsters te imponeren?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is niet zo'n dom ideequote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hangt gewoon de bikkel uit om de verpleegsters te imponeren?
Morgen naar de sportschool lopen word een sport opzich geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo we zijn weer naar huis geglibberd.
Damn wat is het glad...
ik ben bang van wel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen naar de sportschool lopen word een sport opzich geloof ik
Hier ook... ik zag daarstraks waterplassen toen het regende... nu liggen die plassen er opvallend stil en vlak bijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang van wel ja
Het heeft hier pittig geregend en het vriest, niet zo'n fijne combinatie.
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zetquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang van wel ja
Het heeft hier pittig geregend en het vriest, niet zo'n fijne combinatie.
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oplooptquote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
is niet zo'n dom idee
met de pijnstillers doe je eerder dingen die eigenlijk niet goed zijn voor je rug.
Jups, be carefulquote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zet
hier valt het gelukkig nog meequote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo we zijn weer naar huis geglibberd.
Damn wat is het glad...
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
En zoals verwacht weigerde mijn paard me aan te kijken.
Niks van: leuk baasje dat je terug bent van vakantie
Mevrouw draaide zich met haar kont naar me toe. Het snoepje werd nog wel geaccepteerd en daarna werd het hoofd weer weggedraaid
HEt is zo'n muts, en ze houdt het een week vol
Als de weg weer begaanbaar is met de trailer.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wanneer denk je dat je d'r gaat weghalen daar?
anders lig je straks nog naast Flash in het zkh.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zet
geloof ik graagquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oploopt
Dus als ik het eens een dagje met 3000 kan uitzingen heeft dat absoluut de voorkeur
met een trailer is het idd nog linker op de weg.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de weg weer begaanbaar is met de trailer.
Ik durf het nu niet aan.
quote:
niet van een weekje hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oploopt
Dus als ik het eens een dagje met 3000 kan uitzingen heeft dat absoluut de voorkeur
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet van een weekje hoor, niet zo snel bang zijn je lichaam kan wel wat aan hoor
neuh, zoveel is inderdaad niet gezon.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het niet
nja er van uitgaande dat een alcoholist pas naar jaren last van zijn lever krijgt..........quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het niet
idd niet gezond en je lichaam gaat eraan wennen dus wordt de werking op den duur minderquote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja er van uitgaande dat een alcoholist pas naar jaren last van zijn lever krijgt..........
lijkt me dit niet erg zorgwekkend, en btw de doktors weten wat ze doen
idd Fhaquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietEn ik denk niet dat dokters je echt een compleet doorlichten voor ze je medicijnen geven, dus voorzichtigheid kan echt geen kwaad.
Als ik iets geleerd heb is het dat vooral ook dokters regelmatig fouten maken.
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietEn ik denk niet dat dokters je echt een compleet doorlichten voor ze je medicijnen geven, dus voorzichtigheid kan echt geen kwaad.
Als ik iets geleerd heb is het dat vooral ook dokters regelmatig fouten maken.
of het moet van het balkon op hun kop zijn gevallenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Fha het volgende:
Ik blijf er bij dat ik voorzichtigheid helemaal niet zo raar vind omdat ik gok dat er echt niet is gekeken naar hoe Fles' nieren er op dit moment bij staan
Daarbij doet je lijf gewoon wat het wil en dat gaat allemaal niet volgens het boekje
Ik heb 6 jaar lang mijn eczeem alleen maar erger gemaakt omdat mijn dermatoloog verkeerde shit voor schreef. Ook die had gestudeerd. Zo heb ik nog wel meer voorbeelden van artsen die de boel bij mij flink hebben weten te verprutsen. Nu jij weerquote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......
Dus wacht je tot het fout gaat ipv in het begin gewoon al voorzichtig te zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |