Miss Montreal gaat vast wel weer winnenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
In de wandelgangen wordt Kyteman getipt als winnaar van de Popprijs. Ben benieuwd! Zou het ze wel gunnen.
Zo mee eensquote:Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Sorry
Schandalig weinig gehoord tijdens SR
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal gaat vast wel weer winnen
Staafje dynamiet is effectieverquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid worden
Ik wens wel rood, maar niet die kleur roodquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staafje dynamiet is effectiever
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal op d'r strottenhoofd mikken, komt ze misschien eindelijk eens van dat gestotter af
Helemaal niet meer kunnen zingen of praten zou de beste oplossing zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], stotteren komt uit de middenrif , dus iets lager mikken dan.
Neeeeeeee dat is toch niet te hopenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal gaat vast wel weer winnen
Dan doe ik mee !quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid worden
Wat 'n track!quote:
Als dat niet Timooooooo is. G'avond ! en TRusten Roel_Jewelquote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Arctics![]()
Gaston Timoquote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Arctics![]()
Trustenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat niet Timooooooo is. G'avond ! en TRusten Roel_Jewel
Zou ik eigenlijk ook moeten doenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten. Beetje slaap inhalen
.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten. Beetje slaap inhalen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |