abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76391325
de op:

Telefonisch kan via:

0900 - 66 55 444 ( ¤0,10 euro/min)

Maandag t/m vrijdag 07:00 - 21:30
Zaterdag en zondag 9:00 - 16:00
Ja doei.
pi_76391379
Alle lijnen bezet, probeer het later
pi_76391404
Is dat nummer voor een andere helpdesk als de 0900 0980? Ik vind namelijk "0980" echt een rot klantenservice, nemen nooit op en dan weten ze nog weinig ook.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:59:26 #54
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76391468
Ik heb niet ingechecked bij de ns maakt dat uit?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76391488
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
de op:

Telefonisch kan via:

0900 - 66 55 444 ( ¤0,10 euro/min)

Maandag t/m vrijdag 07:00 - 21:30
Zaterdag en zondag 9:00 - 16:00
Tip: gebruik 050 599 77 55 om die 10 cent per minuut te ontwijken.
bron
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_76391526
teeveepeee
pi_76391545
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb niet ingechecked bij de ns maakt dat uit?
in een ander topic stond:
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef tralalala het volgende:
Op Utrecht Centraal hebben ze alle incheck/uitcheck punten weggehaald.
Ik was dus tegelijkertijd ingecheckt in de bus en in de trein.
Vermoed van niet dus.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:02:41 #58
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76391558
Volgens mij is mijn kaart dood, conducteur checkte en zei dat de mijne het niet deed. _!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76391622
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij is mijn kaart dood, conducteur checkte en zei dat de mijne het niet deed. _!
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik hoor net op de radio dat alles goed is gegaan met de OV chipkaart, dus klacht niet terecht
  maandag 4 januari 2010 @ 11:05:06 #60
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76391627
Het mooiste zei ik:

"Hij is helaas omstreeks 10.00 uur 's ochtends overleden".
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76391699

Ik snap het niet meer mensen. Zaterdag zat ik in de metro waar ik de volle pond moest betalen. Ik had begrepen dat ik me tot 30 januari een soort tijdelijk abonnement heb en dat ik vanaf 4 januari m'n gewone abonnement kon activeren. Maar als ik nu naar die website ga (ov-chipkaart.nl) dan kan ik daar niet inloggen. Als ik probeer een account aan te maken zegt ie dat mijn gegevens niet overeen komen. Zou iemand mij nog een keertje, stapsgewijs, kunnen zeggen wat ik moet doen? Als ik die telefoonlijn bel sta ik een kwartier in de wacht. Ik voel me echt net een mongooltje die zijn buskaartje niet eens begrijpt.
pi_76391705
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Het mooiste zei ik:

"Hij is helaas omstreeks 10.00 uur 's ochtends overleden".
En toen kreeg je een boete voor zwartrijden?
  maandag 4 januari 2010 @ 11:21:48 #63
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_76392176
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Thomas B. het volgende:

Ik snap het niet meer mensen. Zaterdag zat ik in de metro waar ik de volle pond moest betalen. Ik had begrepen dat ik me tot 30 januari een soort tijdelijk abonnement heb en dat ik vanaf 4 januari m'n gewone abonnement kon activeren. Maar als ik nu naar die website ga (ov-chipkaart.nl) dan kan ik daar niet inloggen. Als ik probeer een account aan te maken zegt ie dat mijn gegevens niet overeen komen. Zou iemand mij nog een keertje, stapsgewijs, kunnen zeggen wat ik moet doen? Als ik die telefoonlijn bel sta ik een kwartier in de wacht. Ik voel me echt net een mongooltje die zijn buskaartje niet eens begrijpt.
je hoeft niet per se een account aan te maken op ov-chipkaart.nl, daar kan je alleen je abo, saldo en laatste reizen zien ofzo. Welk type abonnement je hebt kan je ook op mijn ibg zien, daar kan je het ook gelijk wijzigen (dag erop is de wijziging doorgevoerd). Activeren doe je dus bij zon geel paaltje die in de AH staat, daar moet je op reisproduct ophalen drukken, en als hij dan al klaar staat, kun je daarna met het aangegeven product reizen.

Dat tel. nr dat begint met 050 ging wel snel en werd na 1 minuut wachten geholpen.
pi_76392249
tvp terwijl ik nog steeds op mijn (tijdelijke) studenten ov-chipkaart wacht
pi_76392294
Ben benieuwd of het vanmiddag bij de Connexxion bus (of dat heet Breng nu) allemaal goed gaat..
pi_76392523
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:21 schreef peejdorie het volgende:

[..]

je hoeft niet per se een account aan te maken op ov-chipkaart.nl, daar kan je alleen je abo, saldo en laatste reizen zien ofzo. Welk type abonnement je hebt kan je ook op mijn ibg zien, daar kan je het ook gelijk wijzigen (dag erop is de wijziging doorgevoerd). Activeren doe je dus bij zon geel paaltje die in de AH staat, daar moet je op reisproduct ophalen drukken, en als hij dan al klaar staat, kun je daarna met het aangegeven product reizen.

Dat tel. nr dat begint met 050 ging wel snel en werd na 1 minuut wachten geholpen.
Ok bedankt ik denk dat ik 'm nu wel doorheb.
pi_76392650
Ik heb zowaar antwoord, gisteravond 16 uur gemaild en nu al antwoord van de OV-chipkaart studenten BV . Dat vind ik toch redelijk snel
pi_76392910
OK, misschien een domme vraag.
Maar heeft iedereen die brief ontvangen, waarin staat wanneer je jouw product kan ophalen?
Ik kan me er niets van herinneren namelijk..
  maandag 4 januari 2010 @ 11:47:16 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76392948
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat tijdelijk abonnement is trouwens niet iets nieuws dat er nu voor 1 maand automagisch via de lucht opgezet is. Het is het tijdelijke abonnement dat er al opstond toen je hem kreeg. Voor sommige mensen is dat dus al meer dan een jaar. Dit tijdelijke abonnement is geldig t/m 31 januari 2010. Dit kon je dus ook gewoon wisselen als je van kaartsoort wisselde, anders hadden bv de mensen in Rotterdam een enorm probleem gehad, en daar heb ik nog nooit iets van gehoord. Ik kan het helaas niet terugvinden op de IB-Groep site, want ze hebben alle informatie nu voor de huidige situatie geupdate.
Dat is dus de gein. Dat is niet bij iedereen zo. Ik heb ook een tijdelijk weekend OV er op staan omdat ik toen nog een weekend kaart had. Volgens de NS automaat is dit tijdelijke abonnement geldig tot 31 december 2012! Ik heb gister gewoon zoals het hoort mijn weekOV op de chip kunnen zetten. Alleen, ze deactiveren het tijdelijke ding niet als je dat doet... Ik heb nu dus een pas met een tijdelijke weekend OV en een officiele week OV (die btw als 'overig reisproduct' wordt gezien door de NS automaat).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 januari 2010 @ 11:49:54 #70
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_76393027
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef Joesse het volgende:
Vraagje: Ik ben vergeten uit te checken vanochtend en kwam daar na een uur achter. Toen ben ik teruggelopen naar het station om alsnog proberen uit te checken maar hij reageerde niet meer op mijn kaart. Wat nu?
Opgelost, in Culemborg pakte 'ie m'n kaart niet, maar net in Utrecht wel... Voor de zekerheid morgen maar niet meer inchecken.

Maar gelukkig heb ik een brief gekregen waarin staat dat ik meerdere kaarten in mijn bezit heb (eh.. oh?), dus heb ik nog wat te doen de rest van de dag
  maandag 4 januari 2010 @ 11:50:57 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76393069
quote:

Probeer je postcode met hoofdletters in te vullen. Dat ging bij mij ook mis bij ov-chipkaart.nl
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_76393104
quote:

Ik heb exact hetzelfde probleem... Misschien komt het omdat je reisproduct nog niet is opgehaald?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_76393176
Veolia gedoogd de oude OV kaart nog tot 17 januari hoorde ik vanochtend van de chauffeur. Als die informatielijn het nou een keer deed bij me....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_76393337
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef AJ1987 het volgende:
OK, misschien een domme vraag.
Maar heeft iedereen die brief ontvangen, waarin staat wanneer je jouw product kan ophalen?
Ik kan me er niets van herinneren namelijk..
Een brief waarin verwezen werd naar de website waar je je achternaamletter moest invoeren (zie OP).
You dream it, I live it.
  maandag 4 januari 2010 @ 12:04:50 #75
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_76393506
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Veolia gedoogd de oude OV kaart nog tot 17 januari hoorde ik vanochtend van de chauffeur. Als die informatielijn het nou een keer deed bij me....
Heb het vanmorgen getest met die oude OV-kaart (die groene). Buschauffeur zei "Die is niet meer geldig he!". Je moet gewoon zeggen dat het in de krant stond, en dat het nog de gehele maand mag. Kwam gewoon de bus in dus, terwijl ze bij de klantenservice van Veolia zeiden dat het niet kon.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')