En als ie mobiel belt?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van een kniptang en een kabeltje zoeken![]()
.
Dan moet ie het kabeltje van de plaatselijke zendmast/centrale even zoekenquote:
De gouden tipquote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van een kniptang en een kabeltje zoeken![]()
.
"En omdat ik niet kon bellen, kon ik dienst ICT ook niet inlichtenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De gouden tip
Mijn kabeltje zit los, en ik snap niet hoe het komt
en is dat dan mobiel of niet? Want als ik zou VOIP-en is dat mobiel, omdat mijn internet mobiel is, en aan mijn laptop vast zit.quote:
schiet het wel een beetje op met je project?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
blergh.. heb geen zin meer. Vandaag vrij weinig gedaan eigenlijk. Maar goed, morgen weer een dag.
Fles, een spoedig herstel toegewenstquote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal,
korte update: sinds 1-1 geen morfine meer, en gisteren heb ik over de dag verspreid al 100 m gelopen met rollator + fysio. Nu net voor t eerst n paar treden op de trap, dat was wel zwaar nog. Maar het gaat de goede kant op! Waarschijnlijk woensdag al uit t zkh, als er opvang geregeld is. Mag van mij nog wel n dagje langer duren eigk
jawel, maar de laatse loodjes he.. of zijn het de laatst lootjes?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schiet het wel een beetje op met je project?
Volgens mij heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal,
korte update: sinds 1-1 geen morfine meer, en gisteren heb ik over de dag verspreid al 100 m gelopen met rollator + fysio. Nu net voor t eerst n paar treden op de trap, dat was wel zwaar nog. Maar het gaat de goede kant op! Waarschijnlijk woensdag al uit t zkh, als er opvang geregeld is. Mag van mij nog wel n dagje langer duren eigk
Heel veel sterkte met je herstelquote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal,
quote:
en dus ruggewervel gebroken, operatie ondergaan, 6 weken revalideren.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onderuitgegaan in een bus, eind vorig jaar.
ff MPG-enquote:
Zoeen als jij past heul prima bij het verleegstertjeskorps hier hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 12:26 schreef Ladylike het volgende:
Heel veel sterkte met je herstel
Ik zei thuis al dat ik baal dat ik nu niet even snel kan langskomen.
Flashquote:Op maandag 4 januari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal,
Klinkt niet bestquote:Op maandag 4 januari 2010 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
en dus ruggewervel gebroken, operatie ondergaan, 6 weken revalideren.
dat was de korte samenvatting
loodjesquote:Op maandag 4 januari 2010 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar de laatse loodjes he.. of zijn het de laatst lootjes?
Ze zijn in ieder geval redelijk zwaar.
het gaat dus al een heel stuk beterquote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen als jij past heul prima bij het verleegstertjeskorps hier hoor![]()
*tegen kontje petst
Als je nou in Maastricht woonde had ik je hoofd op hol kunnen brengen jahquote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff MPG-en
[..]
Zoeen als jij past heul prima bij het verleegstertjeskorps hier hoor![]()
*tegen kontje petst
6 (tot 8) weken voordat ik me weer zelfstandig kan aankleden jaquote:Op maandag 4 januari 2010 12:31 schreef Ladylike het volgende:
en dus ruggewervel gebroken, operatie ondergaan, 6 weken revalideren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6 (tot 8) weken voordat ik me weer zelfstandig kan aankleden javolledig revalideren (als in: weer normaal aan t werk kunnen): Laten we begin april eens kijken hoe ver dat staat..
oh en er zitten nu 2 pennen, 5 schroeven en een halve kunstwervel in, en die gaan er niet meer uit ookWat is er precies gebeurd dan? Gewoon uitgegleden oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte iig!Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |