Zeg even dat ze een beetje moeten opschieten want ik rook mn laatste sigaret en dan ga ik slapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zal 't doorgeven aan de leidinggevenden.
Niet alleen de Molukkers van AFCA, maar ook gewoon de Nederlandse jongens.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
In september kwamen er al marokkaantjes uit heel het land op af. En dan gaan janken als er wat molukkers van AFCA in Culemborg gespot worden
En SBS6 met hun sensatiecamera's.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen de Molukkers van AFCA, maar ook gewoon de Nederlandse jongens.
Bestuurders? Dit is gewoon de schuld van die achterlijke opgefokte jongeren hoor. Ga anders lekker op telegraaf.nl posten. Daar pas je nl. wel tussen met het afschuiven van de verantwoordelijkheid op de bestuurdersquote:Op maandag 4 januari 2010 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
Molukse man gaat verder:
[..]
Tja. Hebben de bestuurders het nou nog niet eerder zien aankomen? Totaal wanbeleid weer.
Omdat er mensen worden geterroriseerd die er niks mee te maken hebben misschien?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:18 schreef Ixnay het volgende:
Als beide groepen willen rellen met elkaar zonder dat er onschuldige slachtoffers vallen, waarom zou je dan ingrijpen?
Het begint erop te lijken dat andere etnische groepen de gelegenheid aangrijpen om de Molukkers bij te staan. Ze worden als een soort helden beschouwd door de publieke opinie.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef Lundegaard het volgende:
Dit gaat nog heel groot worden.
Mark my words.
Onder Molukkers wordt er ook preventief geronseld in het hele landquote:Op maandag 4 januari 2010 10:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat andere etnische groepen de gelegenheid aangrijpen om de Molukkers bij te staan. Ze worden als een soort helden beschouwd door de publieke opinie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |