abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_254914
Seki is zijn tas aan het inpakken en zonet was te zien dat hij iedereen bij elkaar riep om wat te zeggen. Nu geen geluid...
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:11:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254915
ik ook geen geluid, maar denk dus ook dat hij weg gaat
ben benieuwd wat die van de psyg te horen heeft gehad dan
ik ben er in ieder geval niet rauwig om
pi_254916
Paar losse flarden:

Seki:
"hou de eer aan mezelf"
"kun jij m'n foto's even pakken"
"afscheid doet pijn, alsjeblieft geen tranen"

pi_254917
Het enige wat te zien/horen was, was dat hij iedereen naar buiten riep, ze vroeg te gaan zitten en het volgende zei: "Lieve mede-passagiers, ik heb steeds meer het idee dat ik het verkeerde spelletje aan het spelen ben". Daarna stream plots weg naar binnen en geluid weg.
Paar minuten lateraar mensen binnen. Seki zijn tas aan het inpakken en vraagt om foto's. Daarna weer geen geluid en alleen maar beelden van het slaapvertrek.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:34:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254918
De werkers zijn terug nog steeds geen geluid
Bullent zit te praten met de groep en tessa troost bullent even door hem een knuffel te geven
Seki zie ik niet meer
Zou hij gewoon weg gegaan zijn zonder de werkers te groeten?
pi_254919
Seki is niet meer op de streams te zien, maar aangezien er geen geluid is, is het onduidelijk of hij al weg is
pi_254920
Seki verlaat de BUS
datum: Zaterdag 25 maart 15:45
bron: Internetredactie op locatie
Seki heeft vrij onverwachtde BUS verlaten. Na een gesprek met de psycholoog roept hij de andere passagiers bij elkaar. Een paar citaten: “Ik heb de indruk dat ik met het verkeerde programma bezig ben, ik heb andere voorstellingen dan het daadwerkelijk is. Ik beschouwede dit meer als oorlog dan als iets waar je plezier aan beleeft. Ik wil de eer aan mezelf houden. Ik wil met opgeheven hoofd naar buiten. Als ik alles langer moet meemaken, ga ik er aan onderdoor. Ik wens jullie het allerbeste en ik hoop dat jullie er een leuke tijd aan mogen beleven. Ik ga met opgeheven hoofd naar buiten en ik ga het nu doen.” In een tijdsbestek van minder dan een kwartier heeft Seki de BUS verlaten. Met opgeheven hoofd.
LW
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:10:00 #8
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254921
Seki is definitief vertrokken en de overige passagiers hebben een brief gekregen die Bullent voorleest.
Belangrijk daarin is dat de Gele kaart NIET wordt gegeven wegens het vertrek van Seki gezien de omstandigheden waarin e.e.a. plaatsvond.

The show must go on......

Vanavond gaan ze met zijn allen uit eten op kosten van de Produktie bij een restaurant naar keuze........

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

pi_254922

Normaal gesproken mogen we Seki a.s. maandag in de live-uitzending verwachten of laat SBS dit optreden nu weg. De plaatsing van een nieuwe of nieuwe bewoners zal maandag wel de vole aandacht krijgen.

pi_254923
Wat vaag weer allemaal. Vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat Bul zijn spullen a.h inpakken was. Hij vertelde Iwan dat hij weg ging maar zou blijven om netjes op de werkers te wachten. Ik even boodschappen doen. Kom terug. zie dat Bul na gesprek bij psyc besluit te blijven. Oke kan gebeuren, maar begrijp nu dat Sheki zonder duidelijke redenen in een kwartier besloten heeft de bus te verlaten, spullen gepakt en weg is gegaan.?????
Ben erg benieuwd waarom?
Maar ik zal er niet om treuren gauw een ander weer gehaald. tralalalala
Ben benieuwd wie er nu in gaat komen.
pi_254924
Hoera! Wordt het eindelijk weer gezellig in de Bus.... Eindelijk weer ruimte voor andere dingen dan die gespannen sfeer vanwege Seki's uitbarstingen....
Emmy
pi_254925
hoera ik ben het met je eens. eindelijk een ontspannen sfeer in de bus. nu zal het wel leuker worden. dat hoop ik tenminste. die seki zal wel de volle laag over zich heen krijgen.
Ik ben best wel blij nu
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:43:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_254926
Oproep aan de Meerhoerman:

Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

zaterdag 25 maart 2000 @ 17:19:00 #14
2966 Sneak
Bald and ......
pi_254927
Seki zal wel een oprotpremie gekregen hebben van SBS6. Ik denk dat het niet langer verantwoord was om Seki in de bus te houden.
da Sneak has spoken!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:21:00 #15
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_254928
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_254929
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende:
Oproep aan de Meerhoerman:

Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

LOL! Moeten we hem dan niet eerst nog kruisigen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2000 @ 17:30:00 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_254930
Het zou mij eigenlijk niets verbazen (op grond van zijn woordkeuze) dat hij iemand excuses moest aanbieden op straffe van een rode kaart en daarom maar voor vertrek heeft gekozen.
The future is after you
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:34:00 #18
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_254931
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:35:00 #19
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254932
Seki ging en zeide voor den laatste male:

VAMOS!

pi_254933
AMEN
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:46:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254934
quote:
op 03-25-2000 om 04:24 PM schreef emmy het volgende:
Hoera! Wordt het eindelijk weer gezellig in de Bus.... Eindelijk weer ruimte voor andere dingen dan die gespannen sfeer vanwege Seki's uitbarstingen....
Emmy

Ik denk alleen dat de kijkcijfers nu vreselijk zullen dalen.
Het zal mij benieuwen uit wat voor extravagante personen sbs de kijkers nu laat kiezen om het programma "op te leuken"

zaterdag 25 maart 2000 @ 17:57:00 #22
2764 Trainspotter
pi_254935
Ja, en vooral: waar moeten de topics over gaan?
pi_254936
Nou, als Katja de bus in komt, dan valt er nog best wat te beleven.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 18:19:00 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_254937
Het beetje sjeu dat nog in het programma zat is nu weg.

Nu kunnen de anderen ongegeneerd mediageil in De Bus hun gang gaan.

Rare boel trouwens uit eten gaan in een restaurant. Waarom sturen ze dan ook niet gelijk iedereen maar op weekend verlof? Dat kan er ook nog wel bij

Het concept (welk concept?) is totaal weg

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 18:24:00 #25
2646 webber
Enough already
pi_254938
quote:
op 03-25-2000 om 06:19 PM schreef R@b het volgende:
Het concept (welk concept?) is totaal weg

Helemaal mee eens. 16 weken in de bus? Ik denk dat als je alle uitstapjes e.d. er aftrekt dat er nog maar een week of 2 overblijven?

zaterdag 25 maart 2000 @ 18:27:00 #26
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_254939
Als ze allemaal opflikkeren zijn we er lekker goedkoop van af zeg

GA ZO DOOR zou ik zeggen

pi_254940
wie is de volgende die het nu niet meer ziet zitten. aziz?? nu hij niet meer met sjekki mee kan lullen??
Ik ben best wel blij nu
pi_254941
NOGMAALS:

Seki weg? Ik geloof het pas als ik het zie.

VAMOS.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254942
Seki is niet opgestapt!
seki is eruit geflikkerd door SBS.

Seki spreekt nl helemaal niet met de Psycho.
behalve als het verplicht is.
Hij heeft duidelijk de keus gekregen: onmiddellijk zelf opstappen of met een rode kaart door SBS eruit gekiept worden.
In ruil voor medewerking hoeft hij de 6000 niet te betalen.
Hij zal zelfs wel een oprotpremie krijgen.

Het is een nieuwe poging van SBS om te redden wat er te redden valt.
Seki had een hoofdrol in de bus en de kijkcijfers zijn navenant.
Door Seki uiruit te pleuren valt er misschien nog wat te redden.

Gemel.

zaterdag 25 maart 2000 @ 19:40:00 #30
2764 Trainspotter
  zaterdag 25 maart 2000 @ 20:12:00 #31
2705 cynix
is verdwaald
pi_254944
De herinnering blijft,
aan die clown met die lach (en die rotkop).
Hij heeft alles gegeven,
tot de laatste dag.
Niemand kende de pijn
van zijn stille vedriet.
Want hij was wel een klootzak,
maar hij wist dat zelf niet.

Snif, snif, snif.
Amen.

pi_254945
Vooropgesteld dat het inderdaad waar is dat Seki eruit is; horen we SBS6 hierover uiteraard met geen woord reppen tijdens de uitzending zodat niet internetters nog de hele Zondag en Maandag nietsvermoedend op hem kunnen stemmen!
pi_254946
Shit, dat is jammer zeg!

Het programma zal een stuk saaier worden.

pi_254947
Gemel zei: "Seki is niet opgestapt!
seki is eruit geflikkerd door SBS. <..>
Hij heeft duidelijk de keus gekregen: onmiddellijk zelf opstappen of met een rode kaart door SBS eruit gekiept worden.
In ruil voor medewerking hoeft hij de 6000 niet te betalen. Hij zal zelfs wel een oprotpremie krijgen."
Dat denk ik nou ook; helemaal mee eens Gemel
Emmy

Gemel.

zaterdag 25 maart 2000 @ 21:09:00 #35
2705 cynix
is verdwaald
pi_254948
Aziz?
Wie was Aziz ook al weer?
Oh nee, dat is pas na de volgende nominatie.
He, verklap ik weer alles.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 21:49:00 #36
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254949
quote:
op 03-25-2000 om 07:31 PM schreef Gemel het volgende:
Seki is niet opgestapt!
seki is eruit geflikkerd door SBS.

<knip>
Gemel.

Alle passagiers van de Bus moesten verplicht naar de Psych. Een en ander als gevolg van de beslissing van Bullent om op te stappen. Bullent ging als eerste en besloot tijdens zijn gesprek met de Psych om niet op te stappen. Daarna waren de anderen aan de beurt en toen Seki als laatste aan de beurt was geweest, riep hij zijn medepassagiers bij elkaar om te vertellen wat we inmiddels allemaal weten.......

Of er dwang is uitgeoefend betwijfel ik echter, omdat Seki nog altijd 19 % van alle stemmen kreeg. Zo'n kijkcijferkanon gooi je niet voortijdig weg, maar pas als je er niets meer aan hebt lijkt mij.
Seki is zoals vaker maar weer eens anders uit de hoek gekomen dan door John de Mol Produkties was verwacht, en heeft ze behoorlijk verrast met zijn beslissing om op te stappen. Ik had de paniek op hun smoelen weleens willen zien toen ze doorkregen dat hij het echt meende.........

Om met Seki te spreken: DAT HADDEN JULLIE NIET GEDACHT HE STELLETJE ETTERBAKKEN, DAT IK NU INEENS WEG ZOU GAAN! MAAR IK GA NU EN NIEMAND HOUDT ME TEGEN BEGREPEN? VAMOS!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

zaterdag 25 maart 2000 @ 22:00:00 #37
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_254950
quote:
op 03-25-2000 om 05:21 PM schreef Hunter het volgende:

Met spijkers van de Formido ??

pi_254951
seki weg dan kan bb ruud zijn plaats innemen.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_254952
quote:
op 03-25-2000 om 10:00 PM schreef THE BORG het volgende:
[QUOTE]op 03-25-2000 om 05:21 PM schreef Hunter het volgende:

Met spijkers van de Formido ??

JEZUS HANGT AL EEUWEN, AAN SPIJKERS VAN VAN LEEUWEN!!!

[/quote]

pi_254953
ik vind het totaal niet erg dat seki weg
is ik vond hem gewoon vaag!
maarja ieder zzijn mening....
pi_254954
eindelijk rust in de bus. dan kunnen de andere passagiers zich ook eens ergens anders druk om maken.
Ik ben best wel blij nu
  zaterdag 25 maart 2000 @ 22:54:00 #42
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254955
Dzzzzzzing, weer een poot onder het fundament van het programma weggezaagd, en dzzzzzing uit eten is poot nummer 2, en dzzzzing Bullent die eigenlijk weg wil is nummer 3, en weer kom ik met m'n vraag: Haalt de Bus het einde ????????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Admin zaterdag 25 maart 2000 @ 22:57:00 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_254956
ja
gekken genoeg die de plaats van een vertrokken BUSsagier in willen nemen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:05:00 #44
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_254957
Seki weg ? .had wel es wat meer aktie in de bus willen zien van die "bikkel"...wat een eikel maarja.

Ik hoop nu maar dat ze een of andere geile snol in de bus douwen dat er wat sex en zo in komt dat doet en de kijkcijfers goed en de aktie in de bus want als iedere bus-passagier erop mag nou dan wordt het aktie
Helemaal als dat wijffie een of andere soa heb en iedereen loopt dadelijk met iets aan de of op de snikkel dan es kijken wie het durft te vertellen whahaha...

Keep the camera rolling......action!

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:09:00 #45
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254958
Het zat er duidelijk in. Seki heeft het echt begrepen. Eerlijk of minder eerlijk. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij het niet kan vinden met de andere bussers en heeft dus uiteindelijk zijn conclusies getrokken. Dit in tegenstelling tot de rest die met elkaar schijnheilig vriendjes blijven spelen. Seki is een koning. Ik hoop dat hij snel een of andere sponsor vindt en er wat geld uit weet te slaan.
Als Seki-fan is dit mijn laatste post op dit forum, but who cares. :-)
Groet en de mazzel,

Lafayette

pi_254959
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SEKI ERUIT!

Nu kan ik rustig gaan slapen. Oh nee, toch niet, hij woont ook in R'dam

Zandzakken voor de deur!!!

Have fun!
pi_254960
quote:
op 03-25-2000 om 10:54 PM schreef buzzer het volgende: ......Haalt de Bus het einde ????????.....

Technisch gesproken moet hij dat wel aankunnen, wat rijdt hij nou in 16 weken? 3500 km misschien.

pi_254961
quote:
op 03-25-2000 om 03:11 PM schreef Jessicaa het volgende:
ik ook geen geluid, maar denk dus ook dat hij weg gaat
ben benieuwd wat die van de psyg te horen heeft gehad dan
ik ben er in ieder geval niet rauwig om

Ietsje langer doorbakken dan!!! Whoehoeháháhoeháhá

pi_254962
quote:
op 03-25-2000 om 05:21 PM schreef Hunter het volgende:

Sorry Hunter, niks persoonlijks, maar bovenstaande zou ik willen voordragen als de meest ironische quoot van dit hele Forum....

En, Lafayette, ik vond je posts heel zinnig, bedankt voor je bijdragen en de mazzel

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

pi_254963
Onder sterk voorbehoud, gequoot van Seki Fansite:

"Seki is weer thuis en uit de bus.... [26/3/2000 | Anastasia©
Na het gesprek met de mental coach, 's middags, maakt Bullent bekend dat hij toch in de BUS blijft. De blijdschap is groot bij Aziz en Esmeralda, die vanaf het eerste uur betrokken waren bij de plannen van Bullent. Ze vallen elkaar in de armen voor een innige omhelzing. Terwijl Bullent naar de slaapkamer loopt om zijn kleren weer uit zijn tas te halen, vraagt Esmeralda: "Krijgen we nu allemaal een gesprekje?" Aziz haalt zijn schouders op: "Ik hoop het maar ik denk van niet." Tussen twee en drie in de middag heeft Seki een gesprek met de mental coach. Om tien
voor drie komt hij daarvan terug. Hij roept de overige passagiers, Iwan, Aziz, Esmeralda en Bullent, bij elkaar. Hij heeft iets te vertellen.
"Jongens, ik heb de indruk dat ik met het verkeerde programma bezig ben. Ik heb een andere voorstelling van de zaken dan dat ze werkelijk zijn. Ik beschouwde dit meer als een oorlog dan als iets waar je plezier aan beleeft. Ik wil de eer aan mezelf houden. Ik ga nu mijn tas pakken en ik ben binnen twintig minuten weg. En ik wil met
opgeheven hoofd naar buiten. Als ik dit alles langer moet meemaken ga ik er aan onderdoor. Ik wens jullie het beste en ik hoop dat jullie nog een leuke tijd beleven. Ik ga met opgeheven hoofd naar buiten en ik ga het nu doen."
De verwarring is compleet. Nog geen twee uur geleden hebben ze Bullent zien terugkomen op zijn besluit om te gaan, en nu kondigt Seki zijn vertrek aan. "Ik snap het nou helemaal niet", zegt Bullent. "Het doet er ook niet toe", zegt Seki. Iwan: "Hoe kom je erbij?" Seki: "Ik heb er over nagedacht." Esmeralda kan het niet geloven: "Waarom?"
Seki: "Ik ben een vent van eer. Er zijn dingen die ik moet slikken en daar ga ik aan onderdoor. Ik hoop dat ik de eer aan mezelf kan houden. Ik hoop dat jullie me respecteren." Bullent: "Dat doe ik, maar snappen kan ik het niet."
Treuzelen is niets voor Seki, de man die meer houdt van daden dan van woorden. Hij beent met grote passen naar de BUS, richting slaapkamer. In zijn kielzog volgt Bullent. Seki vraagt aan Bullent of hij de foto's van de locker wil halen. Bullent wil het best doen, maar niet zonder nog een keer te polsen of Seki's besluit vaststaat: "Is er geen way
back?" Seki: "Nee." Bullent: "Je weet wat je gisteren tegen me hebt gezegd." Seki: "Ik doe het ook met tegenzin.
Maar met een ding kan ik geen genoegen nemen en dat is die persoonlijke gele kaart. Die waarschuwde me ervoor dat ik met verkeerde dingen bezig ben. Ik heb in ieder geval twee weken op nummer een gestaan, dat gevoel neem
ik mee, maar voordat dingen escaleren, neem ik zelf de eer." In een ijltempo heeft Seki zijn spullen gepakt. Met zijn spullen onder zijn arm staat hij weer buiten, waar Esmeralda en Iwan verbijsterd toe staan te kijken. Seki brengt een laatste groet: "Jongens, afscheid nemen doet pijn en ik heb geen zin in tranen dus ik ga. Mijn eer is me meer waard dan wat dan ook." De werkers van vandaag, Tessa, Jop en Antonette zijn nog niet terug. Bullent informeert:
"Sek, hoe lang blijf je nog?" Seki: "Niet lang, ik ga meteen. Voor sommigen zal het een opluchting zijn, voor sommigen een teleurstelling maar ik weet een ding zeker: ik ga." Esmeralda, Bullent en Iwan kijken beteuterd. Seki besluit: "Ik wou zo graag. Misschien te graag, misschien is het daarom uit de hand gelopen. Ik heb het niet als een
spel opgevat. Vamos, doei jongens!" Met deze laatste woorden besluit Seki zijn periode in de BUS. Iwan roept hem na: "Vergeet ons niet, jongen!"

Als - ik zeg: als - bovenstaande info betrouwbaar is wat betreft de laatste woorden van Seki - er stonden immers geen streams aan, heb ik begrepen - dan zou het m.i. wel eens kunnen dat Seki toch het uitreiken van een persoonlijke gele kaart aan hem doorzien heeft als een methode om hem 'eruit te werken', en de regie met z'n vertrek een stapje voor wil zijn. Het lijkt me wel passen bij z'n persoonlijkheid, zo'n reactie, en voor het doorzien hoeft hij m.i. niet zoveel na te denken, het gesprek met de 'mentel koots' kan hem puur instinctief al een gevoel van 'doorgestoken kaart' gegeven hebben. In dat geval zeg ik: proficiat, Seki, ook die laatste naïviteit van je is hiermee van de baan

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

zondag 26 maart 2000 @ 07:33:00 #51
1315 Pooh
Think, think, think
pi_254964
Aan de ene kant heerlijk dat Seki er nu eindelijk uit is, want nu komen denk ik de andere mensen eindelijk eens wat meer naar voren. Het zal alleen wat saaier worden, want zeg nou zelf, door Seki kon je je nog wel eens lekker ergeren aan het een en ander.
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2000 @ 08:28:00 #52
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_254965
* just me zal Seki missen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_254966

Het is al met al overduidelijk dat Seki er met de Mona truck uitgewerkt is. Een voor de productie noodzakelijk gebeuren. Immers, Seki zijn agressieve optreden was voor een groot deel de basis van de van buitenkomende agressiviteit. Na nu twee keer de Bus onvrijwillig te moeten hebben verplaatst en de dreiging van het verspelen van staanplaats toestemming moet er een grote rust ontstaan in de Bus. Bovendien is de komst van twee nieuwe vrouwen natuurlijk ook spraakmakend. Vergeet niet dat ook het bij opbod verkopen van de opengevallen plaats volledig gemanipuleerd gaat worden.
  zondag 26 maart 2000 @ 09:07:00 #54
215 misterDre
Paint it black!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')