Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, vergelijkingsmateriaal in de vorm van gesoepte modellen....ik waag me er niet aan!
[..]
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsheb nauwelijks kuiten en bovenbenen, maar wel een mollig bovenlijf, met name mn buik....
Ja, dat is wel waar geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.
Mooie spulletjes kopen en daar al zwijmelend de winkel mee uitlopen zodat je die taart geeneens zietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
IIIIIIIEEEUWWWW!!!!!!!!!quote:
Plus?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:26 schreef Wolve000 het volgende:
Planning voor vandaag:
O/L: 2 maisboterhammen (:o) met smeerkaas (20+) en pindakaas
T: 2 volkorenboterhammen met iets
D: Broodje hamburger met andijviestamppot
oh ja dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar geloof ik
Zelfs mijn kleine, slanke vriendin leek vrij lomp toen we in Italië liepen
Oeh ja, die zijn natuurlijk ook mini....quote:Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik ook altijd
ik werk uiteraard de hele dag met Chinezen en Japanners en op dagen dat mn zelfbeeld al beneden het vriespunt is maakt dat het er niet beter opIk voel me dan idd ontzettend lomp en boers naast hen, terwijl ik niet overdreven groot/breed ben.
Co dat plaatje gatver
Doe je nou thumbs up of middelvingers?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het was koud op de ijsbaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve:![]()
[..]
Doe je nou thumbs up of middelvingers?![]()
Mooi slanke benenEdit: en de rest ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |