Och goshie, meneer wordt voor gek gezet...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar eens moet verlaten
Hij wordt in het ootje genomenquote:
Dan weet je pas dat je er bij hoort!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och goshie, meneer wordt voor gek gezet...
Nee, zijn Turkse nationaliteit vernietigen. Hij's gewoon in NL geboren en z'n ouders hebben daarnaast een Turkse nationaliteit aangevraagd, maar die wil ie helemaal nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
trouwen om nederlander te worden ?
Ja en die dan in je bed gelegd.... onder de dekens... met de deksel openquote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je had mij een nieuwe pizza gekocht? ja dat mocht wel hoor!
ik ook nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en die dan in je bed gelegd.... onder de dekens... met de deksel openIk kan er nl ook niet tegen als andere mensen hun zooi niet opruimen
Miauw.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
Erik moet jij niet slapen of zeiken over dat je niet kan slapen?
quote:
miaauuuwwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
Het poesje heeft klauwtjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef MisterO het volgende:
Lijkt me verstandigquote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef MisterO het volgende:
En nu ga ik maar slapen, anders ga ik opmerkingen maken waar ik spijt van krijg
De O staat momenteel voor Ongesteld denk ikquote:
Nou, slaap dan maar lekker.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef MisterO het volgende:
En nu ga ik maar slapen, anders ga ik opmerkingen maken waar ik spijt van krijg
euh...luister es, Val. hij is hetero...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is ook alleen omdat je em dan een neukpartijtje beloofd...
Ik bedoel de politieagent he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...luister es, Val. hij is hetero...
wat?? wat lul jij nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |