En toch ben jij degene die al getrouwd isquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb in mijn hele leven maar 1 date gehad.
Dat is dan ook de reden dat het bij 1 date gebleven isquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch ben jij degene die al getrouwd is
Ja?quote:
ach ja Hamdi was niet echt een date hequote:Op zondag 3 januari 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amper! Wanneer heb ik voor het laatst een date gehad en hoe lang ben ik al single?
En begin nou niet over Tibo of Frans
Ik bedoelde andersquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind het niet erg, ik was schijtzenuwachtig destijds, ik weet niet eens meer naar welke film we zijn geweest.
Maar mijn hart huilt om die man!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach ja Hamdi was niet echt een date he
Iets gezelligs doen met iemand op wie je een oogje hebt om uit te vinden of het potentie heeft (of om te neuken).quote:
Ow hier valt het volgens mij reuze mee...quote:
Ik hoorde dat het ergens ver in Brabant ook maar -2 was. Gebeurt niet vaak dat we aan de kust veel lagere temperaturen hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow hier valt het volgens mij reuze mee...
maar je was dus vanmiddag in het locale willy dobbe plantsoen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, the last house on the left is niet bepaald een gezellige horrorfilm
inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de ouwetjes gaan alweer slapen.
ow... heb nog helemaal niet gelezen dat jij ging slapen joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |