Mooi!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Aan begin van avond even een paar fotootjes gemaakt...
[ [url=http://farm5.static.flickr.com/4065/4244979737_601403aa1b_b.jpg]afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat zit jij te kijken?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
Omg, net een playboy model "ik denk dat mijn cv ook een belangrijke rol speelt, misschien wel meer dan m'n borsten"
snelweg was inderdaad goed te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:55 schreef theKiD het volgende:
En best goed te doen op de weg(Vanuit Boxtel, over a2/n65 richting Tilburg)
Zeg dat wel, vandaag op de fiets gestapt en er staat een best koude wind..., meteen maar even een hot choco gepakt op het werkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Goedemorgen! Het is niet zo koud als gisteren, maar wel guurder!
Ze kwam bij Rtl Boulevard hahaquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Guard het volgende:ik heb zin om geld uit te geven...
nieuw netbookje of zo...
Ik weet eigenlijk ook niet goed waaraan, dat netbookje was eigenlijk omdat ik niks ander kan verzinnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ookAlleen ik weet niet waaraan..
Hahaha, erg hè? Ik wil (ook) een nieuwe laptop, maar ik heb nu die van mijn neef ingepikt. Met andere woorden; het is gewoon onzin om een nieuwe te kopen, aangezien ik de laptop alleen gebruik om vanuit bed te msnen/fokken/etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet goed waaraan, dat netbookje was eigenlijk omdat ik niks ander kan verzinnen
psies, ik gebruik de laptop van mijn werk om voor de tv ook nog te kunnen fokken e.d. daar heb ik geen nieuwe voor nodig, maar toch 1 willen he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, erg hè? Ik wil (ook) een nieuwe laptop, maar ik heb nu die van mijn neef ingepikt. Met andere woorden; het is gewoon onzin om een nieuwe te kopen, aangezien ik de laptop alleen gebruik om vanuit bed te msnen/fokken/etc.
Uhuh, ik ken hetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef Guard het volgende:
[..]
psies, ik gebruik de laptop van mijn werk om voor de tv ook nog te kunnen fokken e.d. daar heb ik geen nieuwe voor nodig, maar toch 1 willen he?
ik heb nog de dertiende maand en een mooie bonus gehad eind 2009, en daarom vind ik nu dat ik het verdiend heb om mezelf eens te trakteren op "iets"...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik ken het
Ik heb zojuist weer geld ontvangen van de belastingdienst & mijn oma doet nog een donatie, dus dan denk ik; Why not?
Hehe, ik ken het hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb nog de dertiende maand en een mooie bonus gehad eind 2009, en daarom vind ik nu dat ik het verdiend heb om mezelf eens te trakteren op "iets"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |