Hehe. Gelukkig dat je dat niet elk jaar hoef te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind dat veel geld ja, als die stof ziet hangen voor ¤12 de meter, dan verwacht ik niet dat ik bijna 150 euro kwijt voor een gordijn voor de voordeur... maar ja daaruit blijkt maar weer eens hoe weinig ik van dat soort dingen weet, was echt de eerste keer dat ik gordijnen ging kopen
en ik ga natuurlijk geen 500 euro uitgeven aan een netbook, dat moet goedkopen kunnen
Ik ken Guard niet zo goed, maar ik denk niet dat het dan een mooi gordijn zou worden...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef Tegan het volgende:
Als je hem zelf had gemaakt koste het ook niet meer dan 12 euro per meter...
Hahaha daar begin ik niet aan....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef Tegan het volgende:
Als je hem zelf had gemaakt koste het ook niet meer dan 12 euro per meter...
tja dan moet je dat dus ook niet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Gelukkig dat je dat niet elk jaar hoef te doen
Nee oke, maar het was een voorbeeld
Hmm.. Ik zat net nog even te googlen voor laarzen & er is nog een zaak in R'daal waar ik terecht kan... Lastig! Misschien m'n moeder even lief aankijken, maar ik vrees dat ze zegt: "Jij zou toch dit kloffie niet uitdoen vóór woensdag 12.00 i.v.m. leren?"
[ik zit sinds gisteren middag in mijn huispak]
Ik heb tot 23 januari tentamensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Guard het volgende:
[..]
tja dan moet je dat dus ook niet doen.
Ga je lekker na je tentamens een keer flink shoppen
Mijn mama was zo vriendelijk om mee te gaan om de stof uit te zoeken, anders kocht ik waarschijnlijk de verkeerde stof in de verkeerde kleur...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar mijn mama voor. En tzt vraag ik wel om les
.
Nou dan doe je het na je eerstvolgende tentamen...quote:
Ik heb er woensdag en vrijdag één, dus dat lijkt mij ook geen goede planningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dan doe je het na je eerstvolgende tentamen...
Ik heb wel vaker wat kussenslopen enzo gemaakt, dus ik denk dat als ik het eens zie dat het wel aardig gaat lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn mama was zo vriendelijk om mee te gaan om de stof uit te zoeken, anders kocht ik waarschijnlijk de verkeerde stof in de verkeerde kleur...
Een ander gordijn wat bij mij hangt heeft ze wel zelf gemaakt, maar deze wou ik graag met voering hebben, en daar begon ze toch liever niet aan.
Mooi dan weet ik waar ik voortaan terecht kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker wat kussenslopen enzo gemaakt, dus ik denk dat als ik het eens zie dat het wel aardig gaat lukken.
dan wordt het dus zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er woensdag en vrijdag één, dus dat lijkt mij ook geen goede planning
Dan moet ik werken en dinsdag heb ik er ook éénquote:
je werkt ook niet echt mee he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik werken en dinsdag heb ik er ook één
Komt omdat jij met stomme voorstellen komtquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij met stomme voorstellen komt
Ikke welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja zeg... ik en stomme voorstellen, ik kan het me niet voorstellen...
Haha, jaquote:
Er is nu ook een serie vanquote:
Tofquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
uurtje nog, en dan worden we weer losgelaten
7 uurtjes nog, dan word ik weer vastgezetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
gelukkig welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
Fietsen he? heerlijk de longen volsnuiven met uitlaatgassen frisse winterluchtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig wel
Denk maar weer raam stukje openzet van de auto
is wel lekker die frisse lucht
jah moet ook maar is eerder naar bedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Fietsen he? heerlijk de longen volsnuiven met uitlaatgassen frisse winterlucht
Tis te merken aan je spelling idd..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah moet ook maar is eerder naar bed
vanmorgen ook al suf achter stuur. maar raampje opengezet voro frisse lucht.
want die droge verwarmingslucht is ook niet alels
Ligt aan toetsenbordquote:
ehm jahquote:
ict-ers geven zichzelf nooit de schuldquote:
ik ookquote:
heb ik al gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga in de sneeuw spelen dan, jij wou die rotzooi
Heb je een sneeuwpop gemaakt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef styliste het volgende:
[..]
heb ik al gedaan vandaag.
ik vind jou niet lief
Ik ben ook niet lief als er sneeuw isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef styliste het volgende:
[..]
heb ik al gedaan vandaag.
ik vind jou niet lief
Zomer ftwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lief als er sneeuw is![]()
Grootste kutpauperschijtkakpoepweer wat er is
Heb jij ook een pauze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |