quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh. Gewoon negeren die hap. Doen de meesten van ons ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee. Maar wat zeg ik dan wel?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg je nou dat het zijn tijd wordt dat ie met Hara gaat slapen!
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent vandaag een beetje bipolair skat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Slaap lekker!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga mijn mandje inmorgen 7 uur present
Truste allemaal!
En anders "gewoon" een lange tak om mee te spelen en naar je toe te lokkenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n berg sneeuw, of kan ie wel ergens 'droog' zitten?
Morgen heeft ie vast weer honger. En anders trapt ie misschien wel in de speelgoedhengel, daar lok ik Jazz altijd mee
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh, ik ben gek op raadsels!!!quote:
That's my middle name!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent vandaag een beetje bipolair skat.
nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Zo, hara en zwabber druk bezig in bed?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Trek het je niet aan joh. Gewoon negeren die hap. Doen de meesten van ons ook.
die spoiler klik ik mooi niet aan , daar gaat een kuisheidsslotje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
en ze denken altijd dat je het niet merkt hequote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
een van de katten bijt echt keihard in de keel van de ander!!!!
![]()
en die piept heel zielig en dan roep ik de naam van de dader (heel hard) gaat ie snel lief likken...
Wat een rotzakquote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
![]()
en die piept heel zielig en dan roep ik de naam van de dader (heel hard) gaat ie snel lief likken...
Wat een baas!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Schiet eens op dan! Mooie vrouwen nooit laten wachten!quote:
Heb je een planning?quote:
gehaast werk is ook niet netjesquote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schiet eens op dan! Mooie vrouwen nooit laten wachten!
quote:
quote:
Hij is echt heel goed in toneelspelen...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ze denken altijd dat je het niet merkt he
Ik bedoelde schiet eens op met beginnen!quote:
Jaja.......quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is echt heel goed in toneelspelen...En nu liggen ze lief samen te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
je moest eens wetenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
eerst a-e en nu hara , wil je een harem beginnen of een walrussenkolonie ?
ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Clums, zometeen misschien nog eens proberen het katje te vangen?
Of ga je zo naar bed?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
CAT!!!!! HOU ME TEGEN!!!!Step awayyyyyyy from the keyboard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |