Hoogste tijd, de laatste ronde, nog tien seconden. Nu nog maar een paar en dan..ho-ho-ho, ho, stop, ho!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Tussen de schouderbladen, verder afblijven.
Hopelijk niet. Ik wil hem onder een laag bruggetje door zien rijden.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zodra hij optrekt valt ie achterover volgens mij
Ik ging al twijfelen aan mijn geheugen na het 58 keer zien van de film...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik deed hier de verkorte versie
(Anders moesten er ook nog de zinnetjes bij van eh.... I'm playing the lobster! The first lobster! En dan inderdaad die zin 'there was more...).
Ik zal eens kijken hoe dat zit bij die spray van Bink, die heb ik nog ergens (gebruik nu altijd pipetjes bij Bink en Boor die idd alleen in de nek moet!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Srsly? Kan toch nooit goed zijn dat ze aan die troep kunnen likken? Ik houd het altijd bij de schouderbladen.
Zaterdag lukt al niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, niet 'ooit'
Zo snel mogelijk kijken!
Hoor je dat Zwabber!!!! Ga maar alvast op je rug liggen, kan ze er beter bij!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik houd het zelf toch bij de schouderbladen,.
Erna wel!!!!quote:
Ik wist even geen passende reactie. Gelukkig ben jij er nog.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoor je dat Zwabber!!!! Ga maar alvast op je rug liggen, kan ze er beter bij!
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Califonication of Comedy Central!Zal ik die gaan volgen?
Lijkt me beter hè!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist even geen passende reactie. Gelukkig ben jij er nog.
Al zou ik 'buik' hebben gezegd.![]()
Ligt eraan hoeveel moeite je ervoor wil doen.quote:
FAIL!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist even geen passende reactie. Gelukkig ben jij er nog.
Al zou ik 'buik' hebben gezegd.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom zou je nou vlooien op je kat sprayen?
frans merk (woon in frankrijk). het is geen pipetje, echt spray/spuitbusje. vriend heeft het wel aan de dierenarts gevraagd en voor mij vertaald in het engels (buik en rug dus) maar ik dacht ik vraag het hier gewoon nog even..quote:Op zondag 3 januari 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan het merk. Wat staat op de verpakking?
Meestal moet je het pipetje uitknijpen in de nek en er juist niet met je handen aankomen. En zeker niet op plekken doen waar de kat het kan oplikken.
nou dan kan ik denk ik beter op mijn buik gaan liggen hequote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, Genante lijven op RTL5. Beter plan.quote:
Ja sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dan kan ik denk ik beter op mijn buik gaan liggen he![]()
Hara, ik ga liggen, kom je d'r zo aan?![]()
welterusten iedereen
Als je franse DA ook buik en rug adviseert denk ik dat wij Fokkers er weinig tegenin kunnen brengen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef F_PT het volgende:
[..]
oké, antivlooienspray!
[..]
frans merk (woon in frankrijk). het is geen pipetje, echt spray/spuitbusje. vriend heeft het wel aan de dierenarts gevraagd en voor mij vertaald in het engels (buik en rug dus) maar ik dacht ik vraag het hier gewoon nog even..
Truste Zwabber!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dan kan ik denk ik beter op mijn buik gaan liggen he![]()
Hara, ik ga liggen, kom je d'r zo aan?![]()
welterusten iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kijk medium, maar deze heb ik al gezien.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, Genante lijven op RTL5. Beter plan.
ik heb me ooit eens geprobeerd op te laten nemen in het punk/gothic wereldje o.a. via de Rythm op de oude binnenweg en de drie musketiers e.d. , heel stilletjes maar niemand vroeg me om erin door te gaan.quote:
Ow ja, kijk ik ook altijd. Maar nu zijn er alleen herhalingen op.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk medium, maar deze heb ik al gezien.
Gezellie.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
Hallo liefjens, ik ben er weer
Moest nodig even TV kijken met de beeb.
Wat moet jij niet meer doen???quote:Op zondag 3 januari 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
Hallo liefjens, ik ben er weer
Moest nodig even TV kijken met de beeb.
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Gezellie.Zet RTL 5 eens op. Gaan we samen naar zieke lijven kijken.
moest... als in; net gedaan en nu dus niet meerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaaaa!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
moest... als in; net gedaan en nu dus niet meerIk heb tv op kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
was het niet van plan, bedankt iig!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het niet in het gezichtje spuiten trouwens. Het lijkt me geen fijn spul voor de oogjes. Succes ermee!
[..]
moest... als in; net gedaan en nu dus niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Je punt, Tombola?![]()
Elies keek net met de beeb, maar nu met mij.![]()
Oeh, rotte tanden coming up next!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
moest... als in; net gedaan en nu dus niet meerTOMBOLAFAN, NIET TE VROEG SCHREEUWEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tanden!!!!!!![]()
![]()
* tombolafan chocolade letter weglegtJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik doe meequote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Je punt, Tombola?![]()
Elies keek net met de beeb, maar nu met mij.![]()
Oeh, rotte tanden coming up next!
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee
Love Actually is af.
*zwijmel*
Truste zwabber.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik wistet, ikwistet, ik dacht al waarom duurt het zolang voor ze naast me ligt, Hara post nog gewoon![]()
dan ga ik nu maffen
ja echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |