Ja maar daar komen ze toch niet (Motorpech)quote:
Hoezo? Parijs-Dakar is net begonnen. Voorbereiding neemt veel tijd in beslag.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef teamlead het volgende:
christus... hoe oud is deze afleveringParijs - Dakar ?
Albertoquote:Op zondag 3 januari 2010 20:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik van wegmisbruikers niet heel erg warm word. Ik wacht toch eigenlijk op demi god Alberto
Moeten we inderdaad een keertje regelen, gewoon gezellig zuipen met op een groot scherm Wegmisbruikers en Underkoffer in NLquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad een keertje regelen, gewoon gezellig zuipen met op een groot scherm Wegmisbruikers en Underkoffer in NL
Drama drama drama drama..quote:
Je kan wel vragen of je onherkenbaar in beeld mag, stem is dan anders en de persoon is dan geblurredquote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af, mocht ik opgenomen worden voor zo'n uitzending, of ik mag eisen dat ze het NIET uitzenden...
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie een minispeeting aankomen tussen jullie twee
We gaan met z'n allenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie een minispeeting aankomen tussen jullie twee
Ik zou helemaal niet in beeld willen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan wel vragen of je onherkenbaar in beeld mag, stem is dan anders en de persoon is dan geblurred
Hangt er van af wat je gedaan hebt!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af, mocht ik opgenomen worden voor zo'n uitzending, of ik mag eisen dat ze het NIET uitzenden...
Hij heeft geen gordelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een vrolijke gozer, ik zeg vrij uit laten gaan
En dan iedereen zo roepen:quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad een keertje regelen, gewoon gezellig zuipen met op een groot scherm Wegmisbruikers en Underkoffer in NL
Centraal plekje uitzoeken want blijkbaar is Zwolle te verquote:
Is dat zo?quote:
Drankje doen dan een keer binnenkort?quote:
Sowiesoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan iedereen zo roepen:
DAT DIT KAN!!!11!!
BLAUW BLAUW AAN!!
![]()
Iedereen met de laptop op schootquote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
DAT DIT KAN!!!11!!
BLAUW BLAUW AAN!!
![]()
Utrecht Centraalquote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Centraal plekje uitzoeken want blijkbaar is Zwolle te ver
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
DAT DIT KAN!!!11!!
BLAUW BLAUW AAN!!
![]()
Den Haag is goedquote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Centraal plekje uitzoeken want blijkbaar is Zwolle te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |