twin peaks, ooit aan begonnen, maar snapte er op een gegeven moment de ballen van.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja die komt vanavond ook![]()
Dan moet Twin Peaks nog maar even wachten.
Ik was totaal hooked! Ge-wel-dig. Dus dat moét wel een teleurstelling zijn dan, ik hoef het niet meer te zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Copycat het volgende:
Twin Peaks keek ik vroeger altijd samen met mijn moeder. Toen geweldig, nu outdated ben ik bang. Maar ik vind Lynch sowieso aardig outdated.
Dat is echt de shit, waarom ken je datquote:
Mijn smaak was toen al ruk en blij dat ik werd van die muziek.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is echt de shit, waarom ken je dat?
Ja, Fire walk with me en die ging dan over de periode voordat Laura Palmer werd vermoord. Wat een flutfilm. Heel veel interessantdoenerij waar geen touw aan vast te knopen was. Echt op zijn Lynch'.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Gert het volgende:
Ik was totaal hooked! Ge-wel-dig. Dus dat moét wel een teleurstelling zijn dan, ik hoef het niet meer te zien.
Trouwens, die film die nog na de serie kwam, Fire Walk With Me heet-ie geloof ik, was ook al niet veel soeps meer.
Mulholland Drive.. ja die zoog me toch wel mee. Als een soort trip. Die hoef je ook niet te begrijpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, Fire walk with me en die ging dan over de periode voordat Laura Palmer werd vermoord. Wat een flutfilm. Heel veel interessantdoenerij waar geen touw aan vast te knopen was. Echt op zijn Lynch'.
Zoals die ene film -insert een of andere straatnaam - tot de helft prima te volgen en dan wordt er een doos geopend en val je in een bodemloze put van onbegrip.
Ik ga vanavond helemaal niks kijken maar lekker lezen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was net ready to fly van Dune aan het luisteren.
Joh!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Jullie vinden dat echt leuk, hè?
Ik mis de aansluiting. Het wij-gevoel.
Eerste helft helemaal goed en toen kreeg ik er koppijn van. Maar wel een prachtig lied trouwens. Vlak voor de omslag. Weet je wat ik bedoel? Door een soort operadiva gezongen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
Mulholland Drive.. ja die zoog me toch wel mee. Als een soort trip. Die hoef je ook niet te begrijpen.
Ja!quote:
Kom maar hier dan. Al moet ik bekennen dat ik wel van beats hou en er cd-lades vol mee heb. Alleen niet zukke. Ik hoor er "net" niet bij, ook niet tof!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Jullie vinden dat echt leuk, hè?
Ik mis de aansluiting. Het wij-gevoel.
Ja weet wel.. paste goed in de trip, maar zou het niet nu even opzetten of zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerste helft helemaal goed en toen kreeg ik er koppijn van. Maar wel een prachtig lied trouwens. Vlak voor de omslag. Weet je wat ik bedoel? Door een soort operadiva gezongen.
"Hände hoch, cowboy, sonst knallt's!"quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ik weet dat jij ook van die zoveel beats per minute houdt, jij stond toentertijd in die bunker te swingen en ik stond te kletsen om die muziek maar niet te hoeven horen.
Ging ik vroeger naar de houseclub van een goede vriend van me en dan dacht ik 'weet je wat, neem ik een pilletje, dan trek ik die nietmuziek wel!' Mooi niet dus. Ik ergerde me er alleen meer aan met als resultaat dat ik na vijf minuten naar huis ging om daar nagesynchroniseerde films op Duitsland te gaan kijken. Lol dat ik had!
Join the navyquote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Yvan eht nioj
Ooh, dat vind ik leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
I'm going to Africa yes ma'am I'm a brick was President Lincoln okay? mitten
There's a dog in the vent chicken necks? I pick Ken Griffey Jr. I fell out 2 times
I'm pedaling backwards this snowflake tastes like fish sticks we're a totem pole dying tickles
I heard a Frankenstein lives there she's touching my special area go banana
Tinky Tinky
Get off get off
The stage the stage
Sweetheart sweetheart
Oh say can you rock?
I'm a pop sensation
I'm a pop sensation
8 uur toch? Ik ga kijken of ik 'm ken en zo ja leuk vind/vond.quote:
Jups op RTL4quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
8 uur toch? Ik ga kijken of ik 'm ken en zo ja leuk vind/vond.
Was dat die met dat lelijke kind?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Love Actually. al tig keer gekeken, maar ik waag het nog een keer.Dansende Hugh Grant
![]()
Mooi! Om in die sfeer te blijven ... City of God zeker al eens gezien?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Gomorra tof Cc, als je nog meer leuke films weet...
Volgens mij heb ik die al een keer gezien en ik vond hem goed geloof ik. Herinner mij het verhaal niet meer echt dus misschien nog eens kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Om in die sfeer te blijven ... City of God zeker al eens gezien?
Wanneer ga je eens teruglezen Pietje?quote:
Het gaat veel te snel om terug te lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer ga je eens teruglezen Pietje?
[RLS SC #477] "een vrouwke da squirt, is 't neuke nie weert"
Een moderator moet álles lezen om zich een goed oordeel te kunnen vormen bij het verschijnen van subversieve elementen in de SC of in draadjes daar omheenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat veel te snel om terug te lezen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja klopt, Gert maakt dagelijkse samenvattingen. Volgende maand is 't mijn beurt.
quote:CULEMBORG - In de wijk Terwijde in Culemborg is het zondagavond opnieuw onrustig. Volgens een woordvoerster van de politie raakten een paar mensen gewond en zijn er ruiten van woningen gesneuveld.
Een mongool!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef CarOnline het volgende:
RTL gaat dan nog maar op SBS6 met dan Hart van Nederland tussendoor, wie dat bedacht heeft
Las het eerder op de avond ook, Culemborg is een stad (groot dorp) met 27.500 inwoners, dit soort dingen verwacht je daar eigenlijk niet maar misschien heb ik een te romantisch beeld over een groot dorp dan wel een klein stadjequote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
En maar weer eens gedonder in Culemborg.![]()
[..]
Marokkanen en Molukkers zijn schijnbaar een slechte combo in Culemborgquote:Op zondag 3 januari 2010 23:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Las het eerder op de avond ook, Culemborg is een stad (groot dorp) met 27.500 inwoners, dit soort dingen verwacht je daar eigenlijk niet maar misschien heb ik een te romantisch beeld over een groot dorp dan wel een klein stadje
Ja je vakantie is alweer om he?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef Copycat het volgende:
Ik moet mijn bed in. Want morgen gaat de wekker weer. En ik wil niet. Maar ik moet.
Oh, kijk, zo vaak kijk ik films op TV dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mongool!
Maar dat hebben ze weer afgeschaft geloof ik. Kijkers pikken blijkbaar ook weer niet álles.
in culemborg kun je alles verwachten hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 23:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Las het eerder op de avond ook, Culemborg is een stad (groot dorp) met 27.500 inwoners, dit soort dingen verwacht je daar eigenlijk niet maar misschien heb ik een te romantisch beeld over een groot dorp dan wel een klein stadje
Hebben die de dorpen nu ook al overgenomenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Marokkanen en Molukkers zijn schijnbaar een slechte combo in Culemborg
Ik heb het door ja, hoeveel van de 27.500 duizend mensen zouden voor problemen zorgen?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
in culemborg kun je alles verwachten hoor
zit een hoop tuig in culemborg, ook hoop blank tuig.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het door ja, hoeveel van de 27.500 duizend mensen zouden voor problemen zorgen?
Oppakken, op een eiland zetten en laat ze het maar uitvechten met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |