twin peaks, ooit aan begonnen, maar snapte er op een gegeven moment de ballen van.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja die komt vanavond ook![]()
Dan moet Twin Peaks nog maar even wachten.
Ik was totaal hooked! Ge-wel-dig. Dus dat moét wel een teleurstelling zijn dan, ik hoef het niet meer te zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Copycat het volgende:
Twin Peaks keek ik vroeger altijd samen met mijn moeder. Toen geweldig, nu outdated ben ik bang. Maar ik vind Lynch sowieso aardig outdated.
Dat is echt de shit, waarom ken je datquote:
Mijn smaak was toen al ruk en blij dat ik werd van die muziek.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is echt de shit, waarom ken je dat?
Ja, Fire walk with me en die ging dan over de periode voordat Laura Palmer werd vermoord. Wat een flutfilm. Heel veel interessantdoenerij waar geen touw aan vast te knopen was. Echt op zijn Lynch'.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Gert het volgende:
Ik was totaal hooked! Ge-wel-dig. Dus dat moét wel een teleurstelling zijn dan, ik hoef het niet meer te zien.
Trouwens, die film die nog na de serie kwam, Fire Walk With Me heet-ie geloof ik, was ook al niet veel soeps meer.
Mulholland Drive.. ja die zoog me toch wel mee. Als een soort trip. Die hoef je ook niet te begrijpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, Fire walk with me en die ging dan over de periode voordat Laura Palmer werd vermoord. Wat een flutfilm. Heel veel interessantdoenerij waar geen touw aan vast te knopen was. Echt op zijn Lynch'.
Zoals die ene film -insert een of andere straatnaam - tot de helft prima te volgen en dan wordt er een doos geopend en val je in een bodemloze put van onbegrip.
Ik ga vanavond helemaal niks kijken maar lekker lezen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was net ready to fly van Dune aan het luisteren.
Joh!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Jullie vinden dat echt leuk, hè?
Ik mis de aansluiting. Het wij-gevoel.
Eerste helft helemaal goed en toen kreeg ik er koppijn van. Maar wel een prachtig lied trouwens. Vlak voor de omslag. Weet je wat ik bedoel? Door een soort operadiva gezongen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
Mulholland Drive.. ja die zoog me toch wel mee. Als een soort trip. Die hoef je ook niet te begrijpen.
Ja!quote:
Kom maar hier dan. Al moet ik bekennen dat ik wel van beats hou en er cd-lades vol mee heb. Alleen niet zukke. Ik hoor er "net" niet bij, ook niet tof!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Jullie vinden dat echt leuk, hè?
Ik mis de aansluiting. Het wij-gevoel.
Ja weet wel.. paste goed in de trip, maar zou het niet nu even opzetten of zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerste helft helemaal goed en toen kreeg ik er koppijn van. Maar wel een prachtig lied trouwens. Vlak voor de omslag. Weet je wat ik bedoel? Door een soort operadiva gezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |