Ik zou het bij iets eetbaars houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wat moet ik vanavond eten? help me eens
Nog steeds aan de spetter?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou het vanavond maar eens gewoon bij rijst
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
euh ja?
Annie, heb je mijn fobo gezien?![]()
alleen al het woord, zenuwbehandeling zorgt al voor kippenvelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:24 schreef MissMSX het volgende:
Zo, er is nog een en ander van m'n kies weggeschuurd. Nu afwachten of dat helpt.
Als dat niet zo is begon hij te dreigen met een zenuwbehandeling
Mijn ogen werden ook even zo groot als schoteltjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
alleen al het woord, zenuwbehandeling zorgt al voor kippenvel
Narcosequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Thrust het volgende:
Kleine Thrust was een jaar of 9, toen de tandarts wel wist hoe het gebit weer knap kon worden "breken hem even op 4plaatsen...."vreemd dat ik het maar niks vond
Ik vind het niksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ewallpapers.eu(...)t-1920-1080-4682.jpg
Nieuwe wallpaper die er fantastich uitziet op mijn nieuwe ambilight tv
Ik moet dan een bitje omdat ik knarsetand, of iig m'n kaken op elkaar duw als ik slaap. Hij zei dat m'n glazuur helemaal versleten isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef Thrust het volgende:
Bitje lijkt me wel logisch, overdag let je wel op maar s'nachts word het lastigWel al spijt gehad dat ik het nooit heb laten doen, was ook wel een beslissing op die leeftijd
ach zolang je niet zo'n halve wolven bek als mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet dan een bitje omdat ik knarsetand, of iig m'n kaken op elkaar duw als ik slaap. Hij zei dat m'n glazuur helemaal versleten is
Nee, ik heb een keurig gebitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach zolang je niet zo'n halve wolven bek als mijiets minder snoepen in vervolg
Ja maar jij hebt er ook geen fantastische nieuwe ambilight tv bijquote:
Je komt net bij de tandarts vandaan, die zal toch wel hebben gezegd waardoor het komt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keurig gebit
En het komt dus niet van het snoepen he slimmerd
Och, sommige mensen flossen, poetsen, spoelen zich een slag in de rondte en letten op wat ze eten en drinken en hebben nog steeds een bek vol vullingen, anderen poetsen 10 seconden hun muil met een tandenborstel van 2 cent en de goedkoopste tandpasta, vreten en zuipen alles waar ze zin in hebben en hebben tot hun 50e 2 gaatjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach zolang je niet zo'n halve wolven bek als mijiets minder snoepen in vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |