Gaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik moet nog verhuizen naar mn slaapkamer waar ik wel stiekem sbs kan kijken
Die ontploffingen waren wel leuk en ook die twee faal acties waren leuk om te zien!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was het hier vorige week druk trouwens?
Ik zie al de reacties: OMG ALBERTO KOOPT EEN VLINDER, DAT DIT KAN!!!!
heel matige aflevering vond ik. alleen wel interessant hoe die groothandel een beetje verloopt, maar dat hadden we ook wel kunnen raden.
Hahahaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
GaHet is nu reclame.
Filemon Wesselink maakte een reportage over de auto van Alberto Stegeman, op de manier waarop Alberto een reportage maakte over het paleis van Beatrix
Hmm.. dan ga ik wat eerder weg.. anders loop ik het risico om achter een groep scholieren te fietsen en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, het vriest al aardig, hier bij den haag al -6
Zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die ontploffingen waren wel leuk en ook die twee faal acties waren leuk om te zien!
En de volgende vier topics ook. Anders zorgen we er wel voor dat jij de lapo hebtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik maak voor deze ene keer het volgende topic open![]()
Samengevat was het: "quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was het hier vorige week druk trouwens?
Ik zie al de reacties: OMG ALBERTO KOOPT EEN VLINDER, DAT DIT KAN!!!!
heel matige aflevering vond ik. alleen wel interessant hoe die groothandel een beetje verloopt, maar dat hadden we ook wel kunnen raden.
Ik weet het nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En de volgende vier topics ook. Anders zorgen we er wel voor dat jij de lapo hebt
Ja daar snap ik ook nog niet veel van, die chipkaartquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. dan ga ik wat eerder weg.. anders loop ik het risico om achter een groep scholieren te fietsen en daar heb ik geen zin in
kan ik gelijk een conducteur vragen wat ik in vredesnaam moet doen met mijn OV-chipkaart
Nee een herhalingquote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Doler12 het volgende:
Is het trouwens wel een nieuwe aflevering?
Wat ik heb begrepen moet ik mijn oude papieren kaart meenemen.. en is het per station afhankelijk of je die chip moet gebruiken en ik weet dus ook niet 100% zeker of mijn studentengedoe erop staat. Volgens de NS automaat wel, maar het schijnt dat die dat helemaal niet kan weten ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook nog niet veel van, die chipkaart
Is een chaos inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen moet ik mijn oude papieren kaart meenemen.. en is het per station afhankelijk of je die chip moet gebruiken en ik weet dus ook niet 100% zeker of mijn studentengedoe erop staat. Volgens de NS automaat wel, maar het schijnt dat die dat helemaal niet kan weten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |