abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76371838
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik verdiep me in beide kanten en ga met de opgedane kennis af op mijn intuitie, mijn gezonde verstand.
Ik laat mij in iedergeval niet blind leiden door de berichten op TV.

Als je kijk naar de geschiedenis van de aarde dan is het ongelooflijk arrogant om te denken dat deze klimaatsverandering veroorzaakt wordt door de mens.
Welnee, de mens heeft TOTAAL géén invloed op deze planeet!

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 januari 2010 @ 20:18:07 #27
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76371934
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef kipknots het volgende:

[..]

Nee, maar meer dan 5000 jaar geleden kon een groep mensen die met veren in hun reet rondliepen al wel voorspellen dat er nu een grote klimaatverandering zal plaatsvinden

True . Dat is ook niet te bewijzen, en op basis van uitgekomen voorspellingen in het verleden is het ook niet heel erg aannemelijk.

We kunnen er echter niet omheen dat er 5200 jaar geleden ook een enorme klimaatsveranderingen heeft plaatsgevonden.
  zondag 3 januari 2010 @ 20:18:44 #28
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_76371966
Pure onzin, de aarde warmt op, boehoe, over 10000 jaar hebben we weer een ijstijd en dan is Nederland bedekt onder een laag ijs, als de jaren vorderen zal dat ijs wederom smelten totdat er niets meer over is en dan komt er weer een ijstijd, mijn visie en ik heb er niet voor geleerd.
pi_76372863
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

True . Dat is ook niet te bewijzen, en op basis van uitgekomen voorspellingen in het verleden is het ook niet heel erg aannemelijk.

We kunnen er echter niet omheen dat er 5200 jaar geleden ook een enorme klimaatsveranderingen heeft plaatsgevonden.
"Bosbranden waren er al voordat er mensen waren. Bosbranden kunnen dus niet door mensen komen."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 januari 2010 @ 20:40:17 #30
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_76373032
De aarde wordt ook heul niet warmer, die wordt juist kouwer
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_76373199
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Acinonyx het volgende:
De aarde wordt ook heul niet warmer, die wordt juist kouwer
JA KIJK MAAR WANT ER LIGT SNEEUW BUITEN HOE KAN SNEEUW BESTAAN HIER ALS DE POOL AAN HET SMELTEN ZOU ZIJN DUH!!!
pi_76375080
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

JA KIJK MAAR WANT ER LIGT SNEEUW BUITEN HOE KAN SNEEUW BESTAAN HIER ALS DE POOL AAN HET SMELTEN ZOU ZIJN DUH!!!
wow fanatiek, heb je soms belang bij opwarming ? dat je het zo graag wil verkondigen...net als sommige mensen een ander een religie willen opdringen.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:18:19 #33
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_76375205
Ja joh. Misschien omdat het uitdraaide op een sisser?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_76375526
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

De mooiste zin was nog wel vorige maand op het journaal.

"Er is afgesproken dat de wereldwijd gemiddelde temperatuur t/m (jaartal) met niet meer dan 2 graden zal stijgen."

Ik lag toen echt helemaal dubbel.
Obama gaat wel even bellen en laat de thermostaat lager zetten
  zondag 3 januari 2010 @ 21:24:35 #35
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_76375616
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het klimaat is altijd aan verandering onderhevig. Als het niet meer verandert dan moeten we ons pas echt zorgen maken. Als de mens echter een (negatieve) invloed heeft op deze verandering dan moet men dit gewoonweg proberen in te perken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:37:16 #36
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76380163
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Jij bent diegene die een klimaatsverandering direct aan Co2 uitstoot koppeld. Dat bewijst meteen dat propaganda op op mensen zoals jou gewoon werkt.

Ik zeg dat er tegenwoordig teveel belangen zijn en teveel tegenstrijdige geluiden om een juist oordeel te geven. Als ik vervolgens naar de geschiedenis kijk en de klimaatveranderingen in het verleden zie dan kan ik niet anders concluderen dat het waanzin is dat de mensheid claimt verantwoordelijk te zijn voor deze klimaatsverandering. Voor deze klimaatverandering is maar een oorzaak en dat is moedernatuur.

De menselijk arrogantie die werkelijkwaar overal invloed op denkt te hebben
Nee, dat ben ik niet en dat doe ik niet. Dat jij dat denkt is prima, maar daarmee eindigt de discussie.
Het enige wat ik vraag is waarom jij zo overtuigd lijkt te zijn van je gelijk. Daar draai je omheen.
Ik heb geen tijd voor dit soort onzin.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76390534
En het ergste is nog dat die wetenschappers al denken aan kunstmatige afkoeling van de aarde
De Republiek
pi_76392663
JAJAJAJAJAJAJA Ga naar het topic van GSBrder svp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')