Bill Nighy is echt zó leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu ik hoor Hugh Grant![]()
Snel zappen, ik ga Annie MG Smit zo kijken denk ik
Omgg.....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag een snelwegavontuur dat heel wat![]()
![]()
![]()
![]()
waard was.
De laatste tijd doet de auto steeds raar. Dan een ruitenwisser, dan de accu. Vandaag een controlelampje dat aangaf dat er iets met de achterband was. Dus stopten we op weg naar mijn schoonmoeder bij een tankstation om de band op te pompen. Na een paar km hetzelfde controlelampje. Volgens tankstation weer pompen. Toen zagen we dat het ventiel gebroken was. Gewoon het metalen deel. En toen hadden we dus een platte band. De wieldoppen moesten er af met een speciale sleutel. Die was niet te vinden. Auto doorzocht... geen sleutel. Dus man belt buurman op om hem te halen om thuis te zoeken naar die sleutel. Ik kocht de Quest en bleef in de auto zitten. Het duurde wel erg lang en na 3 kwartier besloot ik te bellen. Hele huis stond op z'n kop maar de sleutel was nog niet gevonden. Man was net de slaapkamer overhoop aan het halen in de zoektocht. Dat was gelijk mijn laatste telefoontje, want die was leeg. Ik zat daar zo en dacht: ik ga toch nog eens zoeken. En ja hoor.... binnen een minuutje vond ik de sleutel van de wieldop![]()
![]()
Les: voortaal gewoon eerst zelf zoeken en geen genoegen nemen met een : "ik kan het niet vinden" van een man.
Thuisgekomen kon ik niet anders zeggen dan dat de beschrijving van de zooi geen understatement was![]()
Niet Lowlands?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, denk dat ik maar naar rock werchter ga
Muse en Rammstein, scheelt reizen
Jup. 28 t/m 30 mei. En dan 2 overnachtingen. Inclusief ontbijt. Zit je in het bastion hotel op 256 euroquote:Op zondag 3 januari 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goede weekend gepakt bij de berekening????
Volgens Google is het ook dit jaar niet in het pinksterweekend nl...
Ik zucht met m mee en ik kijk niet eensquote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bill Nighy is echt zó leuk!
Ik zit weer helemaal te genieten en Heer G zit te zuchten![]()
oh dat zou ik misschien nog wel trekken, ik had veel meer verwachtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
een uur of 3 a 4 niet zolang wat wil je gaan doen in Egypte?
Had je geen testertjes dan om mee te smeren?????quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Nonneke het volgende:
ik moet ook echt lush-bodylotionachtigs, mn poezeligehuidje trekt het niet, mn benen zijn net de sahara![]()
en vind het zo zonde van de lush-lucht om er gewoon dove bodylotion overheen te kwakken![]()
Zeg, hoelang is het vliegen naar Egypte ?Cairo iig die richting
Oh ik vreet het! Elk woord, elk beeld!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zucht met m mee en ik kijk niet eens![]()
Volgens mij heb ik die film al es half gezien, ik kan t echt niet aanzien
Hier ook Annie. En Love Actually neem ik op.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu ik hoor Hugh Grant![]()
Snel zappen, ik ga Annie MG Smit zo kijken denk ik
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
En deze Crouching Tiger Little Sissy kan ik jullie ook niet onthouden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Dacht hij dat je die sleutels bij je handboeien bewaard! *Pagan says*![]()
Wat een avontuur zeg, dit soort weer en gezeur met de auto, bah!
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bill Nighy is echt zó leuk!
Ik zit weer helemaal te genieten en Heer G zit te zuchten![]()
het duurde nog langer. Na 45 min. belde ik voor het eerst. Alles bij elkaar heeft het 1,5 uur geduurd en ik was bevrorenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow Nokwanda wat een gedoe met de auto. Was je nog niet bevroren die 45min?
Het is ook zo logisch: de sleutel van de band van je AUTO in je HUIS bewaren.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om in te bijten.
[..]
Ik denk het wel. Daarom moest hij ook naar huis. De handboeien hangen aan de slaapkamerkast![]()
Maar de sleutel van de wieldop lag gewoon wara die hoort te liggen: in het kastje bij de reserveband. daar had ie ook gekeken. Maar ik keek er gewoon nog een keer.
Hij was met de buurman mee naar huis gegaan en had de autosleutel meegenomen, dus ik dacht dat ik nieteens in de achterbak kon (omdat die meestal alleen maar werkt als je de sleutel hebt)
ik heb gehoord dat de organisatie van lowlands de laatste paar jaar echt een stelletje nazi's zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omgg.....![]()
Ja, het is idd echt waar. Ik heb het ook al tig keer gehad, dat mn man zegt: ik kan dit en dat niet vinden godver!!!11!!1!!!! Dan kijk ik 2 sec en ik vind het.Serieus nog nooit gehad dat ik het niet vond. xD
[..]
Niet Lowlands?
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je geen testertjes dan om mee te smeren?????
Had je niet ook een stukje heavanilly???quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen handcreme toch ? om te smeren dan he
sorry heb ik stront in mn ogen gehad ??![]()
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lag dat hier vrijdag urenlang op de eettafel, dan kunnen ze zo lekker naar buiten kijken
Nee nie meer, kheb m vandaag geschorenquote:
quote:14. Russel Crowe Award - Meest opvliegende FTR-user
tombolafan 3 Hornage 1 Scanman 1
Winnaar : Tombolafan
ehm jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je niet ook een stukje heavanilly???
Ja? Waar doen ze moeilijk over dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat de organisatie van lowlands de laatste paar jaar echt een stelletje nazi's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |