Stenig mij.quote:
Jij monster! Geef hier!quote:
Daarom deed ik hem niet posten toen ik die melding gisteren kreeg.quote:LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Nee, haal eens wegquote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
hmm dat quoten van qwea ging niet helemaal zoals verwacht
Voor dit vergrijp is dat een te lichte strafquote:
Ja geweldig, bij de Samiquote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk je ook?
Mooie vrouw, mooie omgeving.
Hebben we de OP ingekort, worden de posts ellenlang!quote:
Hij heeft al geluisterd.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben we de OP ingekort, worden de posts ellenlang!
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even onder een spoilertje, want schokkende details.Weet voor een vogende keer. Het is vers ijs hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn diepvries is nu B&J loos.
Ik maak vaak zelf ijs, dit is dan eigenlijk 3 dagen lekker hoogstens, omdat je het maakt zonder allerlei troep. Maar het kristalliseert dan veel gauwer. Dus...in 't vervolg..De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Yoko kijkt vol belangstelling naar de sneeuwscooters.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja geweldig, bij de Sami![]()
Ik heb es op een festival in Heslinki Sami meisjes op zien treden, die waren echt betoverend goed![]()
Chico is klaar, eten staat op te warmen, brb
krijg je sterke vingers vanquote:
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Weet voor een vogende keer. Het is vers ijs hé.
Ik maak vaak zelf ijs, dit is dan eigenlijk 3 dagen lekker hoogstens, omdat je het maakt zonder allerlei troep. Maar het kristalliseert dan veel gauwer. Dus...in 't vervolg..
Joanna is echt zo een moordwijf hequote:Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yoko kijkt vol belangstelling naar de sneeuwscooters.
Ja, en nog wat vanilla dingen, verheug me er erg op!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de parfum overgenomen he? Die is zoo lekker! En blijft heerlijk lang hangen.
dan zou ik niet in Landgraaf zelf gaan zitten maar in Heerlen ofzo... k zal nog ff voor je denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die een goedkoop hotel weet voor pinkpop overnachting? We willen dat weekend doen, maar niet in een tent :p
quote:
Ik quickquote ook, maar heb er geen last van hoor. Kan zijn dat GM nog ergens mee bezig is.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg je sterke vingers van![]()
nee, vanwege sessie-ID toch maar weggehaald![]()
maar ik gebruikte dus quickreply, dus die hele lap tekst kon ik niet zien![]()
wtf is dat voor bug btw, als je quickquote gebruikt, de brontekst pasten
Ja, die is gaaf!quote:
Ga bij oh-oh logeren Q.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik niet in Landgraaf zelf gaan zitten maar in Heerlen ofzo... k zal nog ff voor je denken
ja ik heb het ook gebruikt vandaag (nu dus ookquote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik quickquote ook, maar heb er geen last van hoor. Kan zijn dat GM nog ergens mee bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |