Rij voorzichtig!quote:
Voorzichtig!!quote:
Uiteraerd.quote:
Sterkte alvast morgen hé, das altijd weer ff tja, moeilijk dan weerquote:Op zondag 3 januari 2010 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Rij voorzichtig JJH.
Mijn vakantie zit erop. Ik heb wel zin om weer te gaan werken maar ik weet dat het morgen ook vroeg is als de wekker afgaat.
Hé Cat, Pagan zegt net dat hij iedere morgen, aan je denkt. (Als hij z'n dikke, warme Cat sokken aantrekt) Hij deed net ook een paar nieuwe aan, hij had koude, klamme voeten na de wandelingenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Strega het volgende:
Was het bij iedereen zulk prachtig licht vandaag? Pagan is er vandaag 3 x uit geweest voor een lange wandeling met camera. Eerst was het licht heel mooi, later een strakblauwe lucht en van die schittering kristallen op de sneeuw. Daarna werd de lucht iets rozig en kwam hier grondmist op. Toen is hij er maar weer op uit gegaan en heeft prachtige haast mystieke foto's kunnen maken. Vraag straks wel ff of hij wat post.
De ganzen, schapen, zwanen, aalschovers, paarden, Groninger Blaarkoppen en alles werkten geweldig mee! Ik ben er helemaal blij van, Vond het zelf helaas niet verstandig looptechnischer wijs zeg maar.
Dat zullen vast heel mooie foto's zijn. Ben benieuwd!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Strega het volgende:
Was het bij iedereen zulk prachtig licht vandaag? Pagan is er vandaag 3 x uit geweest voor een lange wandeling met camera. Eerst was het licht heel mooi, later een strakblauwe lucht en van die schittering kristallen op de sneeuw. Daarna werd de lucht iets rozig en kwam hier grondmist op. Toen is hij er maar weer op uit gegaan en heeft prachtige haast mystieke foto's kunnen maken. Vraag straks wel ff of hij wat post.
De ganzen, schapen, zwanen, aalschovers, paarden, Groninger Blaarkoppen en alles werkten geweldig mee! Ik ben er helemaal blij van, Vond het zelf helaas niet verstandig looptechnischer wijs zeg maar.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Cat, Pagan zegt net dat hij iedere morgen, aan je denkt. (Als hij z'n dikke, warme Cat sokken aantrekt) Hij deed net ook een paar nieuwe aan, hij had koude, klamme voeten na de wandelingen
Volhouden Zwabber!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
en weer back, had niet veel honger, en viel bijna in slaap in mijn bord
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
en weer back, had niet veel honger, en viel bijna in slaap in mijn bord
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:wist je dat de russen in wo2 getrainde honden gebruikten die onder tanks kropen met een bomgordel die vervolgens op een afstand werd ontstoken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt ook het woord Pavlov-reactie vandaan volgens mij.megalomaniac
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volhouden Zwabber!Als je nu gaat slapen dan is je ritme weer naar de haaien.
nee, pavlov reactie komt van een rus die zijn honden trainde om te kwijlen als ze een belletje hoordenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
[..]
wist je dat de russen in wo2 getrainde honden gebruikten die onder tanks kropen met een bomgordel die vervolgens op een afstand werd ontstoken ?
Daar komt ook het woord Pavlov-reactie vandaan volgens mij.
Nicolala zeker? Die rooie met het gezichtje.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Hier scheen alleen vanmorgen even de zon, verder was het donkerrrrrrr.
Mijn bad was zaaaaalig![]()
Kestbbs of zo,lots of kaneel![]()
Nu nog even snel Chico er doorheen soppen en dan eten![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die een goedkoop hotel weet voor pinkpop overnachting? We willen dat weekend doen, maar niet in een tent :p
Goed bezig, die moeder van je.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik zie mijn moeder in staat om mijn oogleden aan mijn voorhoofd vast te tapen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hond_van_Pavlovquote:Op zondag 3 januari 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
[..]
wist je dat de russen in wo2 getrainde honden gebruikten die onder tanks kropen met een bomgordel die vervolgens op een afstand werd ontstoken ?
Dat laatste is dan weer balenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je bent er keurig op tijd bij dus dat moet lukken, kan je vraag helaas niet beantwoorden
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Je wilde toch zo graag 'lekker in een tent'?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iemand die een goedkoop hotel weet voor pinkpop overnachting? We willen dat weekend doen, maar niet in een tent :p
Oh-ohquote:Op zondag 3 januari 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik eigenlijk nog steeds wel. MM ligt dwarsquote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je wilde toch zo graag 'lekker in een tent'?
Hihi we geuren tegen elkaar opquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je wilde toch zo graag 'lekker in een tent'?
Ja die ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nicolala zeker? Die rooie met het gezichtje.
klopt , die honden waren getraind om eten te vinden onder een tank en werden bewust uitgehongerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
nee, pavlov reactie komt van een rus die zijn honden trainde om te kwijlen als ze een belletje hoorden
die rus heette pavlov
Volgens mij ruikt Chico altijd heerlijk!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook weer een megamindymasker op in bad vandaagquote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh-ohdat masker is ook
![]()
Babyhuidje hier! Heb de puff en de jellie vandaag al gebruikt en gebadderd met .. ehmm even zoeken (* meteen zo even alles in plastic stoppen)
Da's niet zo'n lekker standje nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk nog steeds wel. MM ligt dwars
quote:En als ik mag kiezen tussen hotel en tent, doe dan maar hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |