Jeetje ja. Het zette wel goed neer hoe narrig ze ook kon zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Purdey het volgende:
Wat een enorme depri aflevering gister.Vooral dat stukje dat ze Dick probeerde te verkopen,en Flip haar het huis uit gooide was heftig.
Hup, doorlezen!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Interessant, Guppi! Ben nu nog benieuwder naar het boek. Hij staat op de lijst voor na het huidige boek dat ik aan het lezen ben.
Flip speelt in de biografie ook slechts een rolletje op de achtergrond.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Hartverscheurende aflevering![]()
Wel gek dat Daan Schuurmans wordt betaald om een beetje rond te hangen en weinig te zeggen
Dit was natuurlijk de eerste kennismaking met schoonmoeders.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef Frollo het volgende:
Wat moet ik denken van Dicks opmerking: 'Ik houd net zoveel van uw dochter als van haar werk'? We weten dat hij nooit interesse heeft getoond voor haar werk, alleen maar ergernis. Betekent dit dat a) hij ook nooit van háár gehouden heeft of b) juist meer van haar werk hield dan hij liet blijken.
Alleen via UPC en dat soort dingen toch? Zie m niet staan op uitzendinggemist. Heeft iemand enig idee of er een schotelzender is die het uit gaat zenden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Annie MG serie tot en met zondag 23 mei online te bekijken!De 7-delige serie zal 10 dagen lang on demand worden aangeboden.
De succesvolle TV-serie Annie M.G. van NPS en VARA, die gemiddeld door ruim 700.000 TV-kijkers werd bekeken, is vanaf vrijdag 14 mei tien dagen online te bekijken (tot en met zondag 23... » Lees verder
Bron
Je kunt ze hier gewoon aanklikken (onderaan)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen via UPC en dat soort dingen toch? Zie m niet staan op uitzendinggemist. Heeft iemand enig idee of er een schotelzender is die het uit gaat zenden?
http://www.uitzendinggemist.nl/ ik had van de NPS gekopieerd..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen via UPC en dat soort dingen toch? Zie m niet staan op uitzendinggemist. Heeft iemand enig idee of er een schotelzender is die het uit gaat zenden?
Daar had ik niet opgeklikt naar afleveringen. wat jij gedaan hebt..Dom van mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je kunt ze hier gewoon aanklikken (onderaan)![]()
http://anniemg.nps.nl/page/afleveringen
annemarie is echt goed gecastquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Alles in één ruk online gekeken, en wat een fucking briljante serie!! Guttegut, wat was ze toch geniaal in haar teksten, dat bewees deze serie wel. Mijn favoriete Annie musical, 'Foxtrot', kreeg gelukkig erg veel aandacht en de pief die WIllem Nijholt speelde kon in de verste verte niet tippen aan het origineel, maar ja, Willem is net zo uniek als Annie.
Blij dat ik hem eindelijk gezien heb nu. Nou nog iemand even de DVD laten opsturen.![]()
Annemarie Prins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |